Lisella tantsib peokorraldaja endaga

240 19 1
                                    

*13.06.20*

Ärkasin Karli kõrval, tema veel magas. Ma siis keerasin näoga tema poole ning vaatasin kuidas ta tudus.

Ta on nii armas, kui ta tudub. Ma vist armun ära temasse varsti. Ei, ma ei saa, ta on mu parim sõber. Ma ei tohi. Ma pean oma tunded alla suruma, tema nii kui nii ei mõtle sama. Meie esimene suudlus oli võrratu, ma küll olin joogine, aga see oli ikkagi mega hea. Ma tahaks seda uuesti teha. Ei, ma ei tohi temast nii mõelda.

Kuna ma ei tohi temasse ära armuda, siis ma tõusin vaikselt voodist püsti ning läksin vannituppa. Vaatasin endale peeglis otsa ning mõtlesin mida oma tunnetega teha. Alla suruda neid väga ei saa. Ainuke variant oleks temaga suhtlemine lõpetada. Ei, ma ei suuda. Mida küll teha?

Ma pesin näo külma veega ära ja mõtlesin siis, et küll saatus teeb, mis ta teeb, ma ise ei hakka midagi tegema.

Liikusin siis oma tuppa tagasi ning nägin, et Karl oli ülesse ärganud. "Hommikust unimüts!" sõnasin talle. "Hommik ise ka." naeratas ta. Mine pekki kui kena naeratus tal on. Ma varsti ei suudagi talle vastu panna ja siis see sõprus läheb metsa kõik ju.

Ta tõusis siis voodilt püsti ning tõmbas endale dresa ja teksad selga. Ta lihased, ma sulan. Ei, ma ei tohi.

"Nomh, lähme sööma ka?" küsis ta pärast riiete selga saamist. Me tunneme üksteise kodudes endid nagu omas kodus. "Ah jaa." vastasin lühidalt, ma olin kõige selle iseendaga vaidlusega söögi üldse ära unustanud.

"On sul kõik korras ikka?" küsis ta murelikult kui me trepist alla kõndisime. Oh ei, ta sai aru et mul midagi korrast ära. "Mm ja, mul on kõik okei." valetasin, sest ma ei tahtnud, et ta muretseks ja et ta teada saaks.

"Lihtsalt tea, et sa võid mulle kõike rääkida." sõnas ta lahke häälega. "Ma tean." naeratasin.

Hommikuks sõime pannkooke, mis emps oli valmis teinud enne tööle minekut. Need olid mega head.

Peale hommikusööki tahtis Karl videomänge mängida, nagu poisid ikka. Nii me siis hüppasimegi diivanile ning ta valis mängu. Ja juba ma ei mäleta selle mängu nime.

Ta mängis siis natuke, mina olin niisama telefonis ning pikutasin sellel samal diivanil jalad Karli süles.

Ühtäkki ta pani mängu pausile ning vaatas mu poole, ma vaatasin tema poole ka korra ning mõtlesin, et mis seal ikka ja olin telefonis edasi. Kuid siis ta võttis mu telefoni ära ning hakkas mind kiusama.

Ta pani mu telefoni kuhugi eemale ära ja ma ei tea kuhu. Ta hakkas mind kõdistama ka veel.

"Karl, lõ..pe..ta!" suutsin vaevu läbi naeru öelda ning ta siis lõpetaski. Jõudsin natuke hinge tõmmata ning seejärel küsisin: "Kus mu te.." Ma ei jõudnud lauset lõpetadagi kui ta suudles mind.

Jah, ta suudles mind ise, ma muidugi suudlesin vastu ka. Ma ei saa enam midagi aru. Ma ei tea kas ta suudles mind nalja pärast või ta tegelikult ka mõtles seda. Igatahes mina nautisin seda. See oli imeline, seekord kaine peaga ja veel pikemalt ning kirglikumalt.

"Miks?" küsisin kui see imeline suudlus läbi sai. "Ash, ma tean, et me oleme parimad sõbrad, aga ma ei suuda enam." lausus poiss närviliselt. "Mida sa ei suuda?" olin ma segaduses. "Sinuga vaid sõbrad olla, ma tahan enamat. Ash, ma arvan, et ma olen sinusse armunud." sõnas ta veel närvilisemalt kui eelmist lauset.

"Karl, kui nüüd aus olla." jätsin meelega lause pooleli. "Mhh, ära tee nii." ütles ta mulle otsa vaadates. "Seega, kui nüüd aus olla, on minulgi samad tunded sinu vastu." olin närvis kuidas ta reageerib sellele. "Misasja, päriselt?!" naeris ta. Ka mina naeratasin.

Ta siis tõusis diivanilt püsti ja hüppas ja kargas ja oli üleüldse mega õnnelik. Ma tõusin ka siis püsti ning läksin ta juurde. Ma suudlesin teda, et teda natuke rahustada.

Me suudlesime seal siis jälle mega pikalt, mis oli mega hea. Peale seda ta küsis kas ma ikka tahan ta tüdruk olla ning ma vastasin ja.

"Kas täna mingit pidu ei toimu kuskil? Ma tahaks tähistada seda." küsisin oma värskelt poiss-sõbralt. "Tegelikult tean küll, Tony sõber, keegi Axel Toome oli vist pidavat kell 17:00 peo tegema." vastas ta.

"Axu, mu klassivend teeb peo või ja mulle polegi kutset saatnud, kui nii siis nii, eks peab ise kohale minema, ma õnneks tean kus ta elab." ütlesin. "Siis väga hästi." sõnas ta ning tegi mulle ühe musi suule.

Seejärel läksime jällegi minu tuppa ning hakkasime vaikselt valmis sättima, kuna me käime üksteisel pidevalt külas, siis riideid on meil mõlema juurde jäänud ning seega ongi ükskord Karli musta värvi triiksärk minu juurde jäänud. Selle ta ka selga pani. Mina panin ühe tumesinist värvi kleidi. Juuksed jätsin lahti. Jalga panin oma vansid.

Varsti oligi kell peaaegu viis ning me olime ka just valmis saanud. Seega läksimegi autosse. Ma juhendasin Karli kuhu sõita ning peagi olimegi kohal.

Sisse astusime käsi-käes. Minu imestuseks olid Lisella, Heleena ja Clara ka siin ja mulle ei öelnud sõnagi. Hea küll see kord saavad veel andeks. Oot mida värki, Lisella tantsib peokorraldaja endaga. Edusammud. Ja muidugi Heleena tantsib Chrisiga. Clara on aga üksi köögis.

Seega läksimegi kohe kööki, et ise midagi juua võta ja Clarale ka anda. "Tsau, mis sa siin üksi teed?" küsisin talle tervitus kalli tehes. "No Lisella ja Heleena läksid poistega tantsima ja jätsid minu üksi. Kes tema on muidu?" viitas ta Karlile.

"Ta on mu poiss-sõber Karl." vastasin. Ta vaid noogutas. "Võtame juua, et pidu käima tõmmata ikka." võtsin külmkapist jäku välja. Kõigepealt võtsin ise paar lonksu, seejärel andsin Clarale ning tema andis Karlile.

Karl kulistas muidugi juba poole pudelist alla. On joodik. Seejärel oli jälle aeg minu käes, ma võtsin siis alles olevast poole ning ulatasin ülejäänu Clarale. "Nüüd põhjani." ütlesin talle. Ja ta jõigi põhjani. Võtsime ka paar lonksu rummi.

Pärast jooke oligi aeg tantsuplatsile minna. "Näe Clara, vaata Rainer on seal üksi, mine temaga juttu ajama ja pärast tiri tantsima ka." lükkasin tüdrukut Raineri poole. Ta vaatas korra kahtlevalt tagasi, kuid siis liikus siiski edasi.

"Nomh, mis me siis teeme? Lähme tantsima või joome veits veel?" vaatasin poisile otsa.
__________________________
Loodan, et meeldis! 🌹
See osa lõppes siis veidra koha peal ära, aga pole hullu.
See kuu ka siis veits varem, sest mul täna sünna.
Andke siis ikka tagasisidet ka ning kindlasti vote'ge ka.

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now