Esimene esmaabi tund

135 10 1
                                    

*11.07.20*

Hommikul saime teada, et Eliise magas Tony toas. Kuidas? Nomh nad tulid mõlemad koos Tony toast välja.

Päevajooksul tegelikult midagi erilist ei teinudki. Enamus läksid oma koju või oma poiste juurde, Eliise jäi vaid siia, Tony juurde.

Kuna Tony ja Eliise olid enamus aja Tony toas, siis mul hakkas igav ja kirjutasin Karlile ning küsisin mis ta täna teeb.

Mõne aja pärast ta vastas, et mitte midagi erilist, seega ma pakkusin välja et ma läheks tema juurde. Ta oli nõus.

Jalga panin ma retuusid ning selga ühe Karli särkidest ja ka tema dressipluusi, aga kuna õues on suht palav, siis tõmbasin dressipluusi varrukad üles. Särk ja dressipluus ulatusid täpselt üle kanni, mis on väga hea.

Seejärel ma võtsin oma käekoti ja panin sinna oma rahakoti, telefonilaadija ja muud pisiasjad.

Jalanõudest valisin õhukese kangaga tossud.

Karli juurde jõudes astusin lihtsalt sisse, sest see on mulle kui mu oma kodu.

"Tsau kallis!" hüüdsin üle terve korteri kui olin sisse astunud ning Karl tuli mind tervitama "Tsauki tibu" ning tegi mulle kalli ja musi.

"Mis sa täna teha tahad?" küsis poiss minult kui ma jalanõud jalast olin saanud ning köögi poole astusin. "Filme vaadata ma arvan. Mul tuli just meelde, et mul on Harry Potteri kaks viimast osa vaatamata, seega neid me vaatamegi." ütlesin elevil olles. "Teeme nii, ma kõiki osasid näinud juba, seega mulle sobib." sõnas ta vastu.

"Mis Hogwartsi majas sa oled?" küsisin temalt samal ajal külmikust kohukest võttes. "Ravenclaw, millises sa?" küsis ta vastu. "Oh no ma Slytherinis." vastasin ning katkestasin kohukese pakendi avamise. "Ei ole hullu, erinevused ju tõmbavadki." ütles ta ning suudles mind.

Pärast suudlust avasin oma kohukese pakendi ning sõin selle ära. Seejärel liikusime Karli tuppa.

Kuna ta toas oli päris palav, siis ma võtsin pusa seljast ära ja panin oma juuksed mingisugusesse krunni. Seejärel võtsin öökapilt telekapuldi ning ronisin Karli kaissu.

Hakkasin juba googlesse '123 movies' kirjutama kui Karl vahele segas. "Mul on need juba alla laetud, anna ma panen käima." Ning andsingi talle puldi.

Varsti oli juba viimane Harry Potteri film poole peal kui tundsin, et olen väsinud ja endalegi märkamatult jäin magama.

Järgmine hetk ärkasin kui film oli ilmselt juba pikemat aega läbi, sest telekas oli ise kinni läinud ning Karl ka magas mu kaisus. Ta on nii armas ikka, aga ma otsustasin et ma äratan ta siiski üles, sest mul hakkab igav muidu ja õues on mega kena päikese loojang ka praegu.

Seega ma tegin talle musi ning ta ärkas üles. "Õhtust unimüts" sõnasin talle. "Mmmhmm" mõmises ta vastu. "Kuule ärka üles, vaata kui ilus päikeseloojang õues on." ütlesin ning ta pööras pea rõdu poole. "Uuh on tõesti ilus, aga sa ilusam." vastas ta ning tegi mulle musi. "Ah mis sa nüüd." naeratasin.

Seejärel tõusime mõlemad püsti ta pani dressika omale selga ning läksime rõdule päikeseloojangut vaatama. Selle ajal tegime taimeriga mõned pildid ka, üks tuli isegi normaalne, mille ma ka instagrami postitasin.

kaskashley

Liked by roos

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Liked by roos.karl and 1,538 others.
kaskashley Sa oled ainus keda vajan, oled parim igal ajal. 🥰
Tagged: roos.karl
View all 174 comments
roos.karl Oled päike mu südames, ka siis kui vihma sajab. 😍💞
   kaskashley roos.karl 🥰😘
j2rvlisella COUPLEGOALS 🥺😍
   kaskashley j2rvlisella 🥺🥰
34 minutes ago

Peale selle pildi postitamist vaatasin üle ka oma teised postitused ja see oli kohutav mis ma nägin seal, mul olid ikka veel nii Marguse kui ka Ralfiga tehtud pildid üleval, mis ma koheselt ära kustutasin.

Panin telefoni käest ning läksin vaatama kus Karl läks. Kööki jõudes nägin teda seal puuvilja vaagnat tegemas ja ma läksin teda seljatagant kallistama, selle peale ta pööras end ümber ja tegi mulle otsaette musi.

"Saan kuidagi aidata?" küsisin abi pakkudes. "Tegelikult sain ma selle just valmis." naetatas ta. "Nojaaa" sõnasin ning ta võttis vaagna ühte kätte ja teise käega mu käest kinni ning hakkas meie toa poole tagasi minema ning ma läksin järgi, nomh ega mul tegelikult muud üle ei jäänudki, sest meie käed olid ühendatud, aga tegelikult mul selle vastu midagi polnudki.

Toast suundusime taas rõdule, seal pikutasime diivanil, sõime puuvilju ning vaatasime tähti, sest päike oli juba loojunud.

Mul hakkas mõne aja pärast jahe seega ma käisin toast läbi ja panin pusa tagasi selga ning tõin ka pleedi meile. Ma pikutasin pooleldi Karli peal nii, et mu pea oli tema rinnal, parem käsi tema kõhu juures ning parem jalg üle tema parema jala. See on mu lemmik asend kuidas temaga pikutada.

Kuna meil oli seal piisavalt soe, siis jäime mõlemad sinna magama.

*31.08.20*Esmaspäev*

Suvi läks üpris lõbusalt, käisime rannas mitu korda ning veetsime niisama Karliga koos kvaliteetaega. Kuid täna on mul üks tähtsaimaid päevi, nimelt on mul täna esmaabi kursuse esimene tund autokooli jaoks, jah ma lõpuks otsustasin juhilubade saamise poole pürgida.

Igatahes tund hakkab mul 13:00 ja lõpeb 14:30 ning kell on praegu 12:00 seega ma pean ennast korda sättima ja paluma Tonylt, et ta mu sinna kohale viiks.

Sain oma asjadega 12:47 valmis ning suundusin Tony tuppa. "Kas sa palun saaksid mind mu esmaabi kursusele ära viia?" küsisin kutsikasilmi tehes. "Teeme nii, ma kohe tulen." sõnas ta vastu ning ronis voodist välja.

Hm see oli lihtne. Asi kisub kahtlaseks, sest ta on viimased üks ja pool kuud minu vastu leebem olnud. Kas asi on Eliises? Ma loodan, et on, sest muidu ta selline poleks, välja arvatud siis kui ta midagi tahab.

12:55 olin juba kohal ning ootasin siis õpetaja ära. Kui õpetaja jõudis võis tund alata.

See tund on suhteliselt igav tegelikult, aga selle peab läbi tegema kui ma juhilube tahan. Esmaabi tunde tuleb mul nüüd iga esmaspäev, teisipäev ja neljapäev, kuid üleülejärgmine nädal on ainult esmaspäeval ja teisipäeval.

Peale tundi sõitsin ma taksoga koju, sest mul on vaja homseks koolipäevaks riided valmis vaadata ning osad pisiasjad veel.
_______________________________
Loodan, et meeldis! ❤️
Ma loodan, et ma suudan ikka järgmiseks kuuks osa valmis vorpida.
Vote 🌟

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt