Peale Eiffeli torni juurest lahkumist läksime restorani õhtust sööma ning seejärel juba koju.
Kodus vahetasin ma riided ja läksin magama.
*24.12.20*Neljapäev*
On jõulud, ning jälle veedan ma need ilma poiss-sõbrata. Eelmised jõulud küll olid poisiga, aga jamh ülejäänud kõik on olnud üksi. Ma peaks sellega harjunud olema, aga ma ei ole kahjuks.
Esimese asjana helistasin ma messengeris Lisellale kohe, et talle õnne soovida. Panin indstagrammi temast pildi ka.
kaskashley
Liked by h3l33nakl3in and 2,682 others
kaskashley Ma ei leidnud kahjuks lollakamat pilti sinust, aga igatahes palju palju õnne bestiee, love you! 💗😍❤️
Tagged: j2rvlisella
View all 231 comments
j2rvlisella awwii tänksu, i luv ya more 💞😍
2h agoj2rvlisella
Liked by roos.karl and 2,154 others
j2rvlisella Palju palju õnne babez, sa oled ja jääd mu bestuks mis iganes ka ei juhtuks, ma ei suuda oodata kui sa Pariisist tagasi jõuad, luv yah veri mush 😘💗💖
Tagged: kaskashley
View all 157 comments
kaskashley Ma tänan, mu queen 👑😍❤️
2h agoKurbust vältides sättisin ennast siiski ilusaks ning läksin linna kinke otsima.
See aasta on mul vaja siin olles neli kinki teha, aga ma ei unusta oma sõpru ära, seega lisaks veel kolm kinki, ma mõtlen kas teha Karlile ka anonüümne kingitus või mitte. Ma arvan et mitte. Seega kokku on mul vaja seitse kinki teha.
Kuna Lisellal on ka täna sünnipäev, siis ma teen talle suurema kingituse.
Kokkuvõtteks ostsin ma Tonyle Nike Jordanid, Eliisele uue telefoni kuna ma olen näinud milline telefon tal praegu on (vanemat sorti iPhone, mille ekraan on katki). Empsile ostsin uue käekoti ning isale Hugo Bossi lõhnaõli.
Lisellale kingin pildi raami sees kus on kõik meie pildid kollaažina, sinna juurde ostsin ka Eiffeli torniga lumekuuli ja uued Airpodsid kuna tal praegustel on üks klapp katki.
Heleenale ja Clarale ostsin samuti lumekuuli Eiffeli torniga ja nende juurde Heleenale teksatagi ning Clarale nahktagi.
Koju jõudes panin kingid oma tuppa, sest siin polnud kuuske, ega polnud vajagi, tähtis on seltskond.
Kui kell sai seitse õhtul sättisime me kõik linna parimasse restorani ning pidasime seal oma jõulu õhtusöögi. Nii vara selle pärast, et täna on see kella kaheksani lahti. Selle aja jutustasime linna esmamuljetest ning mis plaanis edasi teha on.
Edasi plaanisime siis koju minna, üksteisele kingid üle anda ning natuke veiniga jõule tähistada ka veel.
Kui me söödud saime, tänasime teenindajaid ning lahkusime. Kodus nagu plaanitult andsime üksteisele kingid üle. Ma sain emalt ja isalt Dolce Gabbana lõhnaõli ning Harry Potteri teemalise jacketi.
"Kui me Eesti koju jõuame, siis saad ülejäänud kaks osa ka kingitusest." lisas paps veel. "Veel kaks kingitust?!?" küsisin imestades. "Mhm." naeratas ema.
Tonylt sain ma punase veini pudeli ja šokolaadi. Ma olen nüüd 18 ikkagi ju. Eliise kinkis mulle ka pudeli punast veini, aga see on magus vein ning sellega koos kaljukitse tähtkujuga kaelakee. Kuna ma olen kaljukits.
Natukese aja pärast valasime välja empsi toodud šampanja, mis oli väga hea ning me läksime rõdule päikeseloojangut vaatama.
Kui päike loojunud oli läksin mina oma tuppa koos oma veinidega. Tegin siis oma magusa punase veini lahti ning hakkasin seda jooma.
Kuskil tunni aja pärast oli see vein juba otsas, ma ise ka ei märganud kui see juba otsa sai. Sessuhtes ma olin väga vintis juba, seega ma ei kontrollinud oma tegevusi kuigi ma sain aru mis ma teen.
*25.12.20*Reede*
Hommikul ärkasin haige peavaluga üles. Suundusin siis kööki, et vett juua, samal ajal tuli ka Eliise kööki.
"Hommik!" sõnas tüdruk reipalt. "Hommik!" ütlesin vastu. "Sul läks õhtu pikale vist jamh?" küsis ta. "Natukene, ma ei saanud arugi kui ma juba magasin." vastasin. "Ikka juhtub, tahad valuvaigistit? Ma võtsin kaasa igaks juhuks." uuris neiu. Noogutasin ning ta tõi. Võtsin selle ära, tänasin ning liikusin oma tuppa tagasi.
Avasin telefoni, vaatasin snapid ära ja siis messengeri tšekkasin ka ka üle. Nägin seal hiljutist vestlust Karliga. "Oi p***si, mida ma eile korda saatsin?" küsisin endalt. Vestlus nägi välja selline.
Mina: Ma igatsen sind kallis ❤️
Karl: Ausalt öeldes ma sind ka 😔
Mina: Miks sa lahku tahtsid minna siis??
Karl: Mul on suht hullud usaldamise probleemid ning see pilt tegi asja hullemaks.
Mina: Ma saan aru, aga saad sa aru et sellel pildil polnud mina?!?
Karl: Olgu, aga mul on mõtlemis aega vaja.
Mina: Milleks sul seda veel vaja on!?! Kas sa siis ei armastanud mind piisavalt, et mind kohe uskuda?
Karl: Armastasin küll ja armastan siiani, aga ma pean lihtsalt oma elu üle järgi mõtlema.
Mina: NO TRA KÜLL KUI SA OLEKSID MIND ARMASTANUD, SIIS SA POLEKS SEDA IDIOOTI USKUNUD KES SELLE NÕMEDA PILDI SAATIS, VAID OLEKSID MIND USKUNUD
Karl: Ashley kallike, ära ärritu palun, sina pole lahku minekus süüdi, mina olen. Mul on väga kahju, et see nii läks, võibolla kunagi õnnestub meil veel midagi, aga enne pean ma oma usaldusprobleemid korda saama.
Mina: ÜTLE MULLE KUIDAS MA SAAN MITTE ÄRRITUDA SELLE PEALE?
Karl: Ega vist ei saagi..... 😔😔Ja sel kohal see vestlus lõppes. Ausalt mida vi**u ma korraldasin eile. Nii enesekeskne ei saa ka olla ju et panen armastatud inimese ennast süüdi tundma, peaks sellega midagi ette võtma. Nii ma siis krjutasingi talle: "Anna andeks, et ma eile selline enesekeskne bi*ch olin, ma olin natuke liiga palju joonud ja ma loodan, et sa saad oma trust issued korda... 😔😔".
Peale sõnumi ära saatmist läksin ma kööki hommikusööki sööma, milleks olid praetud munasaiad.
Seejärel läksin ma oma tuppa jälle ning hakkasin filme vaatama. Peale kahe filmi vaatamist tuli mul mäki isu, seega ma läksingi mäkki. See kord võtsin ühe Big tasty, keskmised friikad, kastmeks kaks ketšupit, joogiks suure õunamahla, magusaks võtsin ühe šokolaadi McSundae ja ühe suure maasika jäätisekokteili.
Kui ma oma tellimuse olin kätte saanud siis suundusin ma koju. Kodus sõin ma oma eine ära ja kõht sai mega täis.
Õhtul käisid Tony ja Eliise mere ääres veel jalutamas, ma mõtlesin ka kaasa minna, kuid otsustasin siiski ümber, sest ma ei tahtnud nende romantikat ära rikkuda ja third wheeler olla, seega parem otsus oli olla kodus, oma toas.
Kui nüüd aus olla siis ma tahaks meest omale, sest selle viimase poole teise aastaga on mul peaaegu koguaeg olnud keegi ja ma ei oska enam üksi olla. Igatahes mulle sellest päevast aitas, seega ma läksin magama.
_______________________________
Loodan, et meeldis! ❤️
Vabandan, et väga vähe otsekõnet ja timeskipi viimastes osades on. 😕
Järgmine osa juba 25. Aprill.
Vote 🌟
ESTÁS LEYENDO
Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD]
RomanceAshley oli põhikoolis tavaline kooli populaarne tüdruk, ta küll suhtles teistega, aga väga vähe. Enamus ajast oli ta üksi. Kas Ashley muutub keskoolis? Kas ta leiab sõpru või isegi suhteid? Nendele ja teistele küsimustele leiad vastuse lugedes.