Park

107 11 6
                                    

*09.02.21*

Ärkasin nagu ikka oma nõmeda äratuskella peale. Kool on siiski ju. Panin siis ennast oma toas valmis ning suundusin oma seljakotiga alla.

"Hommik!" ütlesin empsile kui alla olin jõudnud. "Hommikust!" vastas ta.

Isa oli juba tööl kuid empsil oli täna vaba päev ning ta tegi vahvleid hommikusöögiks. Ma sõin siis paar vahvlit ära, pesin hambad ning läksin esikusse üleriideid selga panema.

Kui valmis olin siis ütlesin empsile veel tsau ning haarasin esiku kapilt oma auto võtmed ja seina äärest oma koti. Läksin garaaži uksest sisse ning tegin oma auto uksed lukust lahti. Garaaži suure ukse tegin samuti lahti ning see oli juba nii seadistatud, kümne minuti pärast see sulgub ise.

Tegin juhi poolse ukse lahti, viskasin oma koolikoti kõrvalistmele ning istusin autosse. Käivitasin selle, tagurdasin garaažist välja ning võtsin suuna kooli poole.

Kooli uksest sisse astudes panin oma jope garderoobi ära ning suundusin inka klassi juurde. Klassi jõudes istusin oma kohale, mis on Lisella koha kõrval.

Järsku tundsin kellegi raputust.

"Ash, ärka üles, tund sai läbi." kuulsin Lisella häält. "Ah, ma jäin magama?" küsisin segaduses olles. "Mhm, õps isegi ei märganud." vastas ta ning me võtsime oma asjad ja lahkusime klassist.

"Mis järgmine tund on?" küsisin tüdrukult. "Esta peaks olema." vastas ta. "A319 jamh?" küsisin ja tüdruk noogutas.

Kuna tunni alguseni on 20 minutit, siis me läksime ühte kohta chillima kus diivanid ja asjad on. Rääkisime seal igast asjadest.

Kuskil viis minutit enne tunni algust hakkasime klassi liikuma. Võtsime seal oma kohad sisse ning alustasime tunniga.

*Peale tunde*

Olime just klassist välja saanud kui Axel meiega ühines. Nad Lisellaga on nii nunnud neil sai eelmise kuu lõpus seitse kuud koos oldud. Ka Heleenal ja Chrisil sai paar päeva hiljem samuti seitse kuud. Kuid Claral ja Raineril nii hästi ei lähe kahjuks. Nad olid eelmise aasta 15. augustist selle aasta jaanuari alguseni koos, aga nüüd on nad tülis. Ma isegi ei tea miks, sest me Lisellaga suhtleme omavahel palju rohkem kui me Heleena ja Claraga suhtleme. Igatahes ma loodan, et neil saab omavahel kõik korda.

Lisella läks siis Axeli juurde ning mina läksin oma korterisse. Ime on see, et ma pole Karli väga näinud isegi, mingi ühe korra äkki olen peale seda kui me Lisellaga seda korterit vaatamas käisime.

Korterisse jõudes ma natuke koristasin seal sest tolmu oli suht palju tekkinud pealispindadele juba.

Peale väikest koristust suundusin siit 20 minutilise jalutuskäigu kaugusel asuvasse parki, et oma mõtteid vähe korrastada.

Parki jõudes istusin purskkaevu juures olevale pingile, purskkaev oli muidugi kinni kaetud, sest oli talv ikkagi.

Mul tuli täiesti lampi meelde, et eile oli Karli sünna, ta sai 19. Seejärel kirjutasin talle messengeri sõnumi hiliste õnnesoovidega.

Mõne aja pärast istus minuga samale pingile mingi kena poiss. Istusime mõnda aega vaikuses kuid seejärel võttis too poiss jutu üles.

"Ma olen Liam, Liam Smith. Sa oled vist Ashley kui ma õigesti mäletan." sõnas ta. "Kus sa mind tead? Oot me olime ju samal peol ühe korra, seal kus Karl teid mulle tutvustas. Ma ei tundnud sind äragi." vastasin.

Me ajasime seal päris pikalt juttu kui hakkas juba pimedamaks minema. "Sa elad Karliga koos nüüd?" tekkis tal küsimus, kui olime Liamiga mu korteri ette jõudnud, sest ta teadis, et ka Karl elab selles majas.

"Mkm, ma isegi otseselt ei ela siin, aga mu korter, mis vanemad mulle sünnipäevaks kinkisid asub tema korteri vastas ja me oleme Karliga natuke rohkem kui kuu aega juba lahus." vastasin, ma enam väga ta vastu kurbust ei tunne, sest ma arvan, et olen temast vist üle saanud.

"Olgu, aga ma nüüd lähen." sõnas ta ning kallistas mind ja mina teda ka. Mul on tunne, et ta hakkab mulle meeldima, mis on võib olla isegi hea, saangi oma eluga edasi minna.

*15.02.21*

Tunnid said just läbi ning olen suundumas koju, et end deidiks Liamiga valmis sättida. Ta tuleb mulle kell kaheksa järele.

Sellest on möödas peaaegu nädal kui me Liamiga pargis kohtusime, sellest ajast oleme me iga päev rääkinud.

"Vaata, et sa deidil lollusi ei tee onju!" hüüdis Lisella minnes Axeliga tema auto poole. "Muidugi teen!" hüüdsin sarkasmiga vastu ning istusin oma autosse ja hakkasin sõitma.

Koju jõudes nägin, et mõlemal vanemal oli täna vaba päev seega ütlesin mõlemale tuppa jõudes ka tsau.

Edasi läksin ma pesema, et ikka kena välja näha. Riieteks valisin tumesinise põlvedeni kleidi ning jalga tavalised kuid mugavad vansid. Juuksed jätsin lahti.

Kell oli kaheksa just saanud ja juba kuulsin auto häält maja ees. Võtsin siis oma viimased asjad ning läksin alla, panin parka selga ning ütlesin vanematele tsau.

"Kuhu lähed?" küsis isa. "Deidile." vastasin lühidalt. "Karliga?" küsis emps siis kohe. "Mkm, Liamiga, ma ju rääkisin teile temast." ütlesin. "Ah õigus, kena õhtut teile siis ja vaata et väga hilja koju ei jõua, sul on homme kool ju ikkagi." manitses ema. Ma ainult noogutasin selle peale ja astusin uksest välja.

Liam juba ootas kõrvalistuja koha ukse juures ning kui ma autoni jõudsin tegi ta mulle ukse lahti.

"Te näete väga kena välja preili Kask." sõnas ta muigega. "Teie samuti härra Smith." naeratasin, istusin autosse ning ta lükkas ukse kinni.

Teel restorani me rääkisime jällegi nii palju, et ma ei pannud tähelegi kui me juba kohal olime. Restoran nägi väga luksuslik välja.

Kuskil tunni pärast saime me söödud ning läksime seal lähedal oleva jõe äärde jalutama. Päike oli küll juba ammu loojunud kuid ilus selge tähistaevas oli see-eest. Ühe koha peal jäime me seisma.

"Ashley kallis, ma tean, et me oleme nii vähest aega üksteist teadnud, aga sa meeldid mulle tohutult, seega kas sa oleksid mu tüdruk-sõber?" küsis poiss naeratades. "Jah." vastasin ning sealt tuli ka meie esimene suudlus.

Me jalutasime peale mõneajalist tähtedevaatlust auto juurde tagasi ja ta viis mu koju tagasi ning ta käsi puhkas mu reiel.

Enne autost väljumist suudlesin teda.

Tuppa astudes võtsin jalanõud jalast ja parka seljast ning keksisin oma tuppa.

Kuid kui ma poole trepi peal olin hüüdis isa elutoast: "Kellelgi on väga hea tuju, nagu näha." "Mhmm, me läksime Liamiga suhtesse." hüüdsin vastu ning keksisin oma tuppa edasi. Seal vahetasin riided ja läksin kohe magama.
________________________
Loodan, et meeldis! 💕
Järgmine osa juba 25. Mai.
Vote 🌟

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now