On suve lõpp, paar nädalat veel koolini. Suvevaheaeg on üsna norm olnud, mitte midagi erilist. Sai rannas käidud, vennaga kvaliteet aega nauditud. Aga nüüd tuleb jälle koolile mõtlema hakata.
Ma lähen ju uude kooli, sest ma lõpetasin 9. klassi. Ma natuke kardan ka, sest äkki seal on juba keegi, kes seda kooli ruulib.
Me oleme hetkel empsi ja vennaga poes kooliasju ostmas. "Ashley, kas sul uut pinalit on vaja?" küsis ema. "Ja, mul on absoluutselt kõike uut vaja." vastasin. Jamh ma otsustasin kõik asjad uued osta, sest rahast meil puudust pole ja vanad on nii kasutatud juba ning me annetame need vaesematele. Koolis ma võin ja bitch olla, aga tegelikult olen ma hea inimene.
"Ashley, tule siia ja vali milliseid vihikuid sa tahad." sõnas emps ning ma kõndisin siis vihiku lauani. Täitsa lõpp, seal olid nii pinterestilikud vihikud ja kassi, tiigri ja lõvi vihikuid oli seal ka terve hunnik. Ma siis võtsin omale neid vihikuid ikka piisavalt ning siis vaatasime teisi asju ka.
Peale pisiasjade ostu läksime me koolikotti otsima. Kõigepealt käisime The Bag'is ja siis veel mõnes poes aga siis ma märkasin Sportlandis ühte väääga ilusat kotti. See oli tavaline must kott ja seal peal oli valge Nike'i logo. Yeah ma tean, kõige tavalisem kott üldse aga see on minu jaoks väääga iluus.
Läksime sinna juurde ning sellel oli freakin 4 sahtlit pluss 2 taskut mõlemal pool külgedel ja see maksis ainult 20 euri. Mitte et rahas küsimus oleks, aga ja ma armastan seda kotti. Ma vist leidsin oma eluarmastuse. Selleks on see kott.
See on nii ilus.
Seega sellega sai meie shopping läbi, muidugi Tony sai ka sama koti ainult, et halli logoga.
Kui me kodus lõpuks olime, läksin ma oma tuppa kooliasju oma kirjutuslaua sahtlitesse panema.
Kuna oli juba õhtu, siis otsustasin magama minna.
*Kolm nädalat hiljem*
Kool on juba peaaegu kaks nädalat käinud ja ma juba harjun uute inimestega ja tundub, et ma hakkan ka seda kooli valitsema.
Sõpru mul ei ole, nagu ikka. Ma otseselt ei kiusa kedagi, aga ma mõjutan neid. Ma tean, ma olen halb, aga mulle meeldib see.
Kui kool läbi sai ja ma koolist koju jõudsin, siis olid kõik kodus juba.
"Me lähme poole tunni pärast kinno, nii et pane end valmis, Ashley!" hüüdis emps. "Mida vaatama?" küsisin ning liikusin kööki kus ka emps oli. "Annabelle tuleb koju." vastas ta. "Hmm okie dokie." sõnasin ja hakkasin oma tuppa liikuma.
Oma toas ma läksin oma arvutisse, passisin veits aega youtubes ning pärast seda vaatasin omale riided millega kinno minna.
Ma valisin siis musta värvi teksad ja helerohelise lohvaka nabapluusi mis on õlgade juures kummiga, seega pidin ka paeladeta rinnahoidja panema.
Panin väikesesse õlakotti ka oma telefoni, pangakaardi ja muud pisiasjad.
Liikusin siis alla, seal olid kõik valmis juba minema. Ma viskasin endale oma parka peale, sest õues on mega külm juba, salli ka igaks juhuks kaela ning leegi joonisega vansid jalga. Ja siis me juba läksimegi.
Film oli päris hea, mõned kohad ehmatasid veits. Me kõndisime saalist välja kui ma kellegagi kokku põrkasin. See oli mingi poiss, ilus poiss. Vabandasin ning hakkasin edasi liikuma. Kuni ta hüüdis "oota".
Ma liikusin siis tagasi. "Mis su nimi on?" küsis ta. "Ashley, sinu?" küsisin vastu. "Karl, kas ma tohiks su kontakti saada?" küsis Karl. "Ikka, 59141***, sinu?" vastasin ma jälle küsimusega. "52112***" vastas ta ning ma kirjutasin selle oma telefoni uue kontakti numbriks. Seejärel läksime omi teid mööda edasi, mina oma pere juurde ja tema ma ei tea kuhu.
Me läksime koju ja mina oma tuppa. Panin homsed kooliasjad kokku, saatsin head ööd snapid ära ja läksin tuttu.
*järgmine päev*
Ärkasin hommikul nagu ikka, oma äratuskella peale. Võtsin tänasteks kooli riieteks samad riided, millega eile kinos käisin.
Pärast riietumist kõndisin alumisele korrusele kööki, et omale krõbinad piimaga teha. Mu absoluutne lemmik on shokolaadi riis. Seega, seda on meil alati.
Kui ma söödud sain, siis läksin üles tagasi, et oma koolikott võtta, aga enne käisin veel venna toast läbi, et vaadata, kas ta on ärkvel või mitte. Järjekordselt magas.
"Tony, sul on kakskümmend minutit, et end valmis seada ja maja uksest välja astuda, seega tõuse üles ja hakka sättima." ütlesin talle, sest ta pole kunagi pärast äratuse kinni panemist sügavas unes. "Mhm" vastas ta.
Seejärel läksin ma oma tuppa, võtsin koti, telefoni ja kõrvaklapid ning liikusin alla.
All panin omale ikka oma parka selga, salli kaela ja vansid jalga. Ütlesin veel tsau ning hakkasingi bussika poole liikuma. Jamh, ma käin bussiga koolis, mitte et ma autoga ei saaks, aga ma ei viitsi autoga iga päev, ainult siis kui kiireks läheb. Ma tahan jalutada ka.
Olingi täpselt bussikas, kui nägin, et buss tuli, Tony tuleb nii kui nii autoga, sest ta ei viitsi bussiga sõita.
Koolis, kui ma olin oma üleriided kappi ära pannud, siis läksin ma oma tunni klassi. Ma istusin oma kohale ja siis tuli ka õpetaja.
Läksin siis oma viimase tunni klassi juurde, kui ma kellegagi kokku põrkasin. "Mina kõnnin siin, eksole." sõnasin ja vaatasin ühele poisile otsa. Ta polnud minu klassist, tundus et vanem. "Emm, kes Sina oled et mulle ütlema tuled? Mingi uus jah, okei, saad andeks. Aga, ma selgitan sulle asjad ära, Mina ruulin seda kooli, eksole." vastas ta.
Ma kõndisin siis lihtsalt minema. Seda kooli siis juba ruulibki keegi. Nojamh, enesehinnang kohe langes. Ma polegi nii võimas kui arvasin. Leidsin oma klassi üles ning astusin sisse.
Peale kooli, nagu ikka läksin koju, bussiga loomulikult.
Kodus võtsin esikus, parka seljast, salli kaelast ja kossid jalast ning läksin oma tuppa. Otsisin puhta aluspesu ja puhtad ööriided, võtsin riiulist oma pesuvahendid ning läksin vannituppa.
Pesin juuksed ja keha puhtaks ning kuivatasin end ära. Panin ööriided selga ning läksin oma tuppa tagasi.
Panin kooliasjad kokku ning viskasin voodile pikali. Ja varsti ma juba magasin.
*Reede*
Kooli päev oli täiesti tavaline, sellest pole mitte midagi erilist rääkida. Aga peale kooli kodus, seal oli Melissa. Oi kuidas ma teda ei salli. Ma ei tea miks, aga lihtsalt ei salli. Ta on küll Tony tüdruk, aga ikkagi. Ta tundub haige mõrd olevat.
Ma siis läksin, kutsusin Tony endaga rääkima. Me läksime minu tuppa. "Ma tean, et sa armastad Melissat onju, aga ma ei taha, et sa haiget saaksid. Ta tundub haige mõrd, kes petab kõiki." sõnasin. "Jah, ma armastan teda ja ma usun, et tema mind ka ja ma ei usu, et ta mind petab." vastas ta. "Palun ole ettevaatlik siis vähemalt." ütlesin. "Mhm" sõnas ta.
____________________________
Siin see uus raamat siis on ja ei, see pole järg mu eelmisele raamatule, see on omaette täiesti uus raamat. Ma tean, et esimene osa tuli vähe igava võitu, aga kõlbab kah.
Loodan, et teile hakkab see raamat meeldima. 😄❤️
YOU ARE READING
Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD]
RomanceAshley oli põhikoolis tavaline kooli populaarne tüdruk, ta küll suhtles teistega, aga väga vähe. Enamus ajast oli ta üksi. Kas Ashley muutub keskoolis? Kas ta leiab sõpru või isegi suhteid? Nendele ja teistele küsimustele leiad vastuse lugedes.