sınır: 75 oy
bu bölümü de gözünüzde canlandırmayın isterseniz bakın ben sorumluluk almıyorum -,-
iyi okumalar dilerim seviyorum sizi<3
karın ağrısından kıvranıyorum sabahtan beri derslerimi falan da dinleyemedim hiç. ağrı kesici alamıyorum, yemek yiyemiyorum bir süredir sanırım ölme zamanım gelmiş arkadaşlar
minis ailemiz büyümüş azıcık gururlu bir anneyim🥺🤧🍓🍓🍓🍓
Yanında yattığım Taehyung'a biraz daha sokulmuş, yumruklarımın arasında büzüştürdüğüm tişörtünü bırakmıştım yavaşça. Yeni uyanmış olmanın verdiği huzursuzlukla yerimde kıpırdanırken Taehyung biraz daha sıkı sarıldı bana. Ağzını şapırdattığını duydum, ardından çenensini saçlarımın arasına yerleştirdi. Sıcaklamıştım, Taehyung kendi omzuna kadar çekmişti yorganı ama ben de ona sokulduğum için gözlerimin hizasına kadar örtülüydü.
Terlemiştim, saçlarım alnıma yapışmıştı. Yavaşça Taehyung'un kollarının arasından çıktım, onu rahatsız etmek istemiyordum. Yatakta oturup ensemi kaşıdım ve etrafıma bakındım bir süre. Boğazımın kuruduğunu fark etmemle ayağa kalkmak adına bir hamlede bulundum ki gözüme ilişen Daniel kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Beşiği yatağa çok uzak değildi ve gece lambası sayesinde görebiliyordum onu, ayağa kalkmıştı ve bana bakıyordu. Uyanır uyanmaz onu görmemle irkilsem de ayağa kalktım ve beşiğine doğru birkaç adım attım.
Ona birkaç adım yaklaştığımda gözlerinin altının ıslak olduğunu fark ettim, bu da adımlarımın daha da hızlanmasına neden oldu. "Daniel." dedim fısıltıyı andıran sesimle. Daniel'ın bakışları beni bulmuş, zaten büzülü olan dudakları biraz daha büzülmüştü. Ne olduğunu anlamadığım için kaşlarım çatık duruyordum, kötü bir rüya falan mı görmüştü?
Ona doğru uzandığımda Daniel kollarını kaldırmış, minicik ellerini birkaç kez açıp kapatmıştı. Bebeğimin bu kadar akıllı olması beni bazen şaşırtıyordu ama onu bu halde görünce, beni uyandırmasının daha iyi olduğuna karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two married man | taekook✓
Fanfiction*married couple, fluff* |taekook's baby🍭🍼🍡| Kim' family "Kim Taehyung ve Kim Jeongguk'un güzeller güzeli bebekleri Kim Daniel." bottom!gguk top!tae -mia☆