Benim minişlerim, benim güzel bebeklerim sınav mı oluyormuş uff🥺🥺💕😭
hepinize çok çok başarılar dilerim, bu bölüm de size neşe olsun biraz modunuz yükselsin. kısa biraz, hatta baya kısa ama olsun. umarım yeterli olur
olumsuz düşüncelere kapılmayın çünkü benim kızlarım her daim en iyisi, unutmayın bunu. sizi çok seviyorum👉🏻👈🏻🥺🍓
two married man'ın en soft bölümü bu bence ben yazarken çok zor yazdım aşırı taTLI ÇĞNKÜ
Elimdeki sütü büyük kasenin içine dökmüş, tezgahta duran krem şanti paketine uzanmıştım ama bacaklarıma değen eller irkilmeme neden oldu. "Daniel." dedim ona bakarken. "Bebeğim, seni uyutmadı mı Taehyung?"
Daniel söylediklerimi anlamamıştı, dik bakışlarını bana yöneltmişti ve kaşları fazlaca çatıktı. Hareketlerini izlerken eşofmanımı bacak kısmından tuttu ve çekiştirdi beni. Ne yapmaya çalıştığını anladığımda gülerek eşofmanımı düzelttim ve elimi ona uzattım. "Neteye gideceğiz aşkım?"
"Baba." dedi Daniel. Bir yandan da ufacık parmaklarıyla benim elimi tutmaya çalışıyordu.
Beni oturma odasına kadar sürükledi, gördüğüm manzara ise sesli bir şekilde gülmeme neden olmuştu. Taehyung koltuğa yüz üstü uzanmış, Daniel'ın peluş oyuncaklarından birine de sımsıkı sarılmıştı. Sırtında da Yeontan yatıyordu. "Taehyung." dedim gülerek, bir yandan da ona doğru yürüyordum. "Uyunmaz orada, kalk hadi."
Taehyung beni duymuyor gibi uykusuna devam ediyordu, yanına gidip eğildim ve elimi yanağına koydum. "Seni koca bebek." diye fısıldadım yanağını okşarken. "Uyan, sırtın ağrıyacak."
Taehyung sessiz bir şekilde mırıldanıp kıpırdandığında gözlerimi devirdim ve üzerine tamamen yattığı oyuncağı almak için bir hamlede bulundum. Daniel ise Yeontan'ı babasının sırtından indirmiş, onun peşinde koşturuyordu.
Taehyung oyuncağa biraz daha sıkı sarıldığında sert sayılacak bir şekilde omzuna vurdum ve bıkkınlıkla ofladım. "Taehyung!" dedim sinirle. "Kalksana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two married man | taekook✓
Fanfiction*married couple, fluff* |taekook's baby🍭🍼🍡| Kim' family "Kim Taehyung ve Kim Jeongguk'un güzeller güzeli bebekleri Kim Daniel." bottom!gguk top!tae -mia☆