Duvarın yıkılması ve Trost bölgesindeki olaylardan sonra Keşif Birliği'nin seçkin üyeleri olarak duvar dışına, göreve gönderilecektiniz. Askerler ve siviller siz atınızın üzerinde ilerlerken hayranlıkla size bakıyorlardı.
"Bakın! Komutan Erwin!"
"Yüzbaşı Levi da orada! Savaş alanında koca bir bölük askere bedel olduğunu söylüyorlar."
"Vay canına!"
İnsanlar aralarında konuşurken göz ucuyla Levi'a bakmıştın tepkisini merak ettiğin için. Levi ise hiçbirine bakmıyordu.
"Tch. Bir susmadılar."
Bu söz üzerine ona bakıp gülümsedin.
"Yapma böyle Levi, sadece destek oluyorlar işte."Levi sana bakıp göz devirdi. Hanji söze karıştı ve ikinize bakarak gülümsedi.
"Nasıl bir temizlik manyağı olduğunu bilselerdi de böyle davranırlar mıydı merak ediyorum. Yanındaki kızı da kendine benzettin zaten."
Levi Hanji'ye dönüp bakmamıştı bile.
"Hh..."Hanji'nin söylediği üzerine pek tepki vermemiştin çünkü Levi'ın neden temizliğe bu derece takıntılı olduğunu az çok biliyordun. Üstelik sen takıntılı olmasan da alışmıştın bir şekilde. Sadece gülümsemeye devam etmekle yetindin.
Açılan kapıyı seyrederken Hanji'nin tekrar konuşmasıyla ona döndün. Resmen konuşurken gözleri parlıyordu.
"Devler dışarıda... Bu defa nasıl devlerle karşılaşacağız öyle merak ediyorum ki! En çok da anormal olanlara bayılıyorum! Bir tane görür müyüz acabaa~?"
Levi sakince Hanji'ye baktı ve konuştu.
"Ben bir anormal gördüm bile."Bu işin sonunun ne olacağından adın gibi emin olduğun için sadece gülmemeye zorluyordun kendini. Tabii Hanji öyle söylenince heyecanlanmıştı.
"Ne? Nerede? Hani??"
Sonra Levi elini uzatıp onun saçından kavradı ve kafasını kendisine çevirdi.
"Burada."Hanji gözlerini kırpıştırdı bir süre ama ne söylediğini anlayınca somurttu.
"Heey!"Kıkırdadın ve o sırada verilen ilerleme komutuyla atını dışarı yönlendirirken konuştun.
"Hak ettin sen!""(Y/n) sen de mi ya!"
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
Rose Duvarı dışına çıktığınızda etraftaki darmadağın olmuş evlere baktın. Etrafı keşfetmeniz gerekmişti. Atlardan ayrılarak çatılara çıkmıştınız. Sen ve birkaç kişi daha güney yönünü tarıyordunuz.
O sırada Levi'ın sizin arka tarafınızda kalan yere fırladığını fark ettiniz. O gittikten bir süre sonra bir devin düşme sesi duyuldu. Yanınızdaki askerlerden Petra'ya başınla işaret verdin ve ekipmanınla birlikte sesin geldiği yere gittin.
"Takviye kuvvet getir Petra."
"Emredersiniz yüzbaşım!"
Levi'ın yanına indiğinde etrafa bakındın. İki adet sağ, dört adet de sol tarafta devler bulunmaktaydı. Siz devlere bakarken Petra yanınıza üç askerle inmişti.
"Yüzbaşım, takviye kuvveti getirdim!"
Levi Petra'ya döndü ve eliyle yolu işaret etti.
"Petra, sen aşağıdaki askerle ilgileneceksin. Siz de sağ taraftaki devlere saldırın! Soldakileri biz halledeceğiz." deyip göz ucuyla sana baktıktan sonra ekipmanıyka birlikte devlerin bulunduğu yere uçtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar (Levi x Okuyucu)
RandomYeraltında, kendini tam ortasında buluverdiğin beladan bir gün çekip çıkartılıyorsun. Ne olduysa da o gün oluyor zaten her şey. Kurtarıcın olarak baktığın kişiler en yakın arkadaşların oluveriyor bir anda. Bazıları en yakın arkadaştan da ötedir belk...