Eren hayatının hatasını yaptığını çok geç fark etmişti. Hanji'nin anlattıklarından sonra ona tüm ayrıntıları öğrenmek istediğini söylemişti ve bunun sonucunda sabaha kadar ayakta kalmışlardı.
"Yani bu defaki deneyden hiçbir şey öğrenemedik. Gerçi anlattıklarımı sana da öğretmiş olmalılar, değil mi?"
Hanji heyecanlı heyecanlı bakmaktaydı Eren'e. Eren ise hayattan bezmiş gibi bir ifadeyle mırıldanmıştı.
"Evet... öğrenmiştim."
"O zaman bu defa kişisel görüşlerimi de katarak baştan başlayacağım!"
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
Onlar konuşadursun, sen ise yaklaşık bir saat önce uyanmış ve ekibinle toplanmıştın. Kalan temizliği bitirmek için çalışmaya koyulmuşken bir askerin endişeli bir ifadeyle alelacele buraya koştuğunu görmüştünüz. Bir kaşını kaldırdın ve silmek için çıktığın duvardan yavaşça indin ekipmanını kullanarak.
"Hey, Moblit!"
Moblit içeri girecekken durdu ve sana döndü.
"Evet Yüzbaşım!""Bir şey mi oldu? Ne bu halin?"
"Devler Yüzbaşım, yakalanan iki dev de öldürülmüş!"
Bunu duyduğunda şaşkınlıkla duraksadın. O sırada Levi ve Eld de içeriden çıkmaktaydı. Levi elini bir beze silmekteyken ikinize yaklaştı.
"Oi, ne bağırıyorsunuz bu saatte?"
Levi'a bakıp tekrar Moblit'e döndün ve kafa salladın.
"Tamam, hemen Hanji'ye de haber ver."
Moblit başıyla onayladı ve içeri yöneldi tekrar.
"Hai!"
O sırada Levi yanında durmuş sana bakıyordu. Bakışları her zamanki monotonluğundaydı. Elini sildiği bezi çırpıp katlamaya başlamıştı.
"Cevap bekliyorum."
Gergince iç çekip elini alnına götürdün.
"Hanji'nin yakaladığı devler öldürülmüş."
Levi bezi cebine koyarken kaşlarını çatmıştı.
"Öldürülmüş mü?"
Başını salladın.
"Gitmemiz gerekli. Ekibime haber vermeye gidiyorum."
Levi da Eld'e döndü.
"Diğerlerine haber ver. Yola çıkıyoruz."
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
Atlarınıza binmiş ilerliyordunuz hızla. Hepinizin aklında sorular vardı. O devlerin önemli denekler olduğunun hepiniz farkındaydınız ve bunu yapabilecek biri olduğunu düşünmüyorunuz. O sırada Hillary biraz endişeli bir tonda söze girmişti.
"Yapanın kim olduğu bilinmiyor, değil mi?"
Moblit atıyla ilerlemekteyken ona cevap vermişti.
"Hala araştırıyorlar ama suçluların kimliği bilinmiyor. Devler gün doğmadan önce öldürülmüş."
En önden ilerleyen Levi homurdandı.
"Tch. Bir şey de düzgün gitse şaşırırdım. Başına diktiğiniz nöbetçi ne halta yarıyor orada?"
Moblit biraz daha gergin bir tonda devam etmişti.
"Nöbetçi farkına vardığında manevra teçhizatlarını kullanarak kaçmışlar Yüzbaşım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar (Levi x Okuyucu)
De TodoYeraltında, kendini tam ortasında buluverdiğin beladan bir gün çekip çıkartılıyorsun. Ne olduysa da o gün oluyor zaten her şey. Kurtarıcın olarak baktığın kişiler en yakın arkadaşların oluveriyor bir anda. Bazıları en yakın arkadaştan da ötedir belk...