「9. Bölüm | Harekat (2/2)」

2K 153 284
                                    

Birliklerinizi bir yere toplamış halde Rose Duvarı'nın arkasından Garnizon birliklerine bakıyordunuz. Emrinizin altında olan askerlerin arasında olanları söylememe gerek yok herhalde. Tsurugi sakince etrafa bakınıyordu. Sonra bakışlarını Levi'a yöneltti.

"Neden burada beklediğimizi söyleyecek misiniz 'Yüzbaşım'? İnsanlar orada ölüyor olabilir."

Bu soruyu sayısız askerden almış olan Levi diğerlerine yaptığı gibi bunu da yanıtlamadı.

"Kalkıştığınız işe hakim olmanızı öneririm yüzbaşım. Olmadığınızda cevap veremiyorsunuz."

O sırada herkes dönüp Tsurugi'ye baktı. Hepsinin de yüzünde şaşkınlık vardı fakat çıt çıkmıyordu. Levi keskin bakışlarını Tsurugi'ye yöneltti.

"Bir şey mi dedin?"

"Herkes bir şeyler diyor fakat cevapladığınızı duymadım."

"Normal. Çünkü ben bakıcı değilim."

Sonrasında orduya döndü.
"Sorduğunuz soruların cevabı sizi ilgilendirmiyor. Merakınızı içinizde yaşayıp kapatın çenenizi."

Herkesten kesin ve net bir ses yükseldi aynı anda.
"ANLAŞILDI!"

Tsurugi diğerlerine bakıp iç çekti. Burada beklemekten sıkıldığı belliydi. Aldığı yanıt da hiç hoşuna gitmemişti fakat ses çıkartmamıştı. Hepiniz pür dikkat atılacak olan fişekler için havayı gözlüyordunuz. Sonra bir fişek atıldı... Askerler kendi aralarında konuşmaya başlamıştı.

"Kırmızı fişek..."

"E hala burada mı duracağız?!"

"Diğer askerlerin durumundan bile haberimiz yok!"

"Yüzbaşım, hala harekete geçmeyecek miyiz??"

Levi onlara bakıp seslendi.
"Kesin sesinizi!"

Askerler bir anda sessizliğe büründüler ve Levi'a baktılar devam edeceğini düşünerek fakat Levi daha fazla devam etmedi. Yeterince açık konuştuğunu düşünüyordu. Göz ucuyla sana baktı.

Sana baktığında başını salladın ve ekipmanla birlikte duvarın üzerine çıktın. Garnizon komutanlarının yanına vardığında onlara baktın.

"Hala hareket yok mu?"

"Daha demin haber geldi. Titan çocuk birliktekilere saldırmaya başlamış."

"Ne? E böyle duracak mıyız? Onu durdurmamız gerekmez mi?"

"Komutan Erwin emrini hala geri çekmedi. Duvar kapatılana kadar buradaymışsınız."

"İyi de, duvarın kapatılacağı ne malum?"

Konuştuğun kadın sana endişeyle karışık çaresiz bir bakış attı fakat yanıtlamadı. Sen bir elini beline koyup öbür elinle saçlarını kaşırken iç çektin.

"Pekala. Aşağıdaki birlikleri bilgilendireceğim."

Duvardan atladın ve ekipmanınla uçarak onların yanına indin. Levi'a bakıp başınla geriyi işaret ettin gel benimle der gibi. Ordunun önünden ayrılmıştınız.

"Şu titan çocuk diğerlerine saldırmaya başlamış."

Levi kollarını kavuşturmuşken kaşlarını hafifçe çattı.
"Ne?"

Sen anlatmaya devam ettin.
"Ben de böyle tepki verdim ilk duyduğumda ama galiba kontrol sağlayamıyor. Bu çocuk bize büyük zarara yol açacak."

Levi monoton bakışlarını üzerinden çekmeden ciddi ifadesiyle devam etti.
"Harekete geçmiyor muyuz?"

Hayır anlamında kafa salladın.
"Erwin emrini geri çekmiyormuş. Duvar kapatılana kadar harekete geçmeyeceğimizi söylediler fakat duvarın kapanıp kapanmayacağı meçhul."

Eski Dostlar (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin