Hob selamlar! Bölüme geçmeden önce minik bir şeyler söyleyeceğim...
Lan yürüyün gidin bundan bir önceki bölüme soru yazın hrrrrr
Bölüm yazıcam soru çoq az yazamıyom valla heveslendiydim fkaktşakgşkgözk
Neysee... iyi okumalar!
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
Levi önde sen arkada ilerlemekteydiniz. Levi bacağını doktora gösterince doktor merhem sürerek bacağının iyileşmesi adına sardığı için adımları düzgünleşmişti. En azından yavaş yürüdüğünde sendelemiyordu. Bu sebeple ona yetişmen pek de vaktini almamıştı.
Yürürken durdu bir müddet. Kendi üstüne baktı şöyle bir ve sonrasında iç geçirerek arkasına dönüp odasına ilerlemeye başladı. Sen de kafanı çevirerek ona bakmıştın.
"Levi?"
Levi arkasını dönmeyip ilerlemeye devam ettiğinden peşinden yürümeye koyuldun tekrar.
"Ne oldu?"
Levi gergin bir ifadeyle mırıldandı önüne bakarken.
"İnsanda kafa mı bırakıyorsun?"
Anlamsızca baktın ona.
"Eh...? Ne yapmışım da?"
"İyileşene kadar sivilim, eğitimlere uygulamalı katılmamam söylendi. Senin yüzünden aklımdan çıktı."
Neden suçu üzerine attığını anladığında sırıttın.
"O kadar utandırdım mı seni?"
Levi kafasını senin zıt yönüne çevirdi hızla.
"A...alakası yok. Tch."
"Yine aynısını yapıyorum... kekelemeyi bırak artık Levi!"
Bu kadar çabuk utanabildiğini görmek çok hoşuna gidiyordu, bu yüzden onunla uğraşmak keyifli hissettiriyordu. Sessizce kıkırdadın.
"Peki peki. Sadece üstünü değiştireceksen ben birliğin yanına iniyorum."
Levi göz ucuyla sana baktı.
"Yanımda kalsan olmaz mıydı...?"
"Pekala. Az sonra orada olacağımı söyle. Birliğimden geri kalanlara."
Son sözü üzerine kalbinin sızladığını hissetmiş olsan da bozuntuya vermeden kafa salladın.
"Söylerim."
Ve yanından ayrılarak aşağı indin.
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
İlerlerken bir askerin çağrısı üzerine Erwin'in ofisine gitmen gerekmişti ve şu anlığına Levi'ın ekibiyle senin ekibinin birleştirileceği haberini almıştın. Levi her ne kadar kabul etmek istemese de o haliyle antrenmanlarda öncülük yapamazdı.
İtiraz etmeden antrenman alanına geldin ve kendi grubunun yanına ilerledin. Onların yanına gittiğinde hepsi uğraştıkları işten ayrılıp asker selamına durmuşlardı. Sonrasında bakışlarını Kiyoshi'ye çevirdin. Normalde de durgun biri olmasına rağmen gözlerindeki o ruhsuz bakışı hemen yakalamıştın. Yine de bir şey söylemedin.
"Kiyoshi, gidip Levi takımına haber ver. Levi iyileşene kadar iki grubun antrenmanı birleştirilecek."
Kiyoshi ellerini serbest bıraktı ve bakışlarını başka bir yere çevirdi.
"Zaten bir kişi fazla olacak yalnızca."
Hillary bu söz üzerine gözlerini kısmıştı.
"Kiyo...! Şöyle sözler söylemeyeceksin diye anlaşmamış mıydık?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar (Levi x Okuyucu)
RandomYeraltında, kendini tam ortasında buluverdiğin beladan bir gün çekip çıkartılıyorsun. Ne olduysa da o gün oluyor zaten her şey. Kurtarıcın olarak baktığın kişiler en yakın arkadaşların oluveriyor bir anda. Bazıları en yakın arkadaştan da ötedir belk...