Bölümde önemli bir değişiklik olacak- ufak bir duyuru
~~~~~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~~~~~~~~
"YÜZBAŞIM!"
Duyduğun ses Kiyoshi'ye aitti. Dev tam senin üzerine basacakken devin yerde olan ayağının önüne fırlamış ve keserek dengesini bozmuştu. Dev yalpaladı ve geriye doğru düştü. Düşerken ayağı Kiyoshi'ye çarpmış ve birkaç metre ileriye savrulmasına sebep olmuştu. Hemen Kiyoshi'nin yanına gittin. Oldukça endişelenmiştin.
"İyi misin Kiyoshi??"
Kiyoshi başını eğdi ve öksürdü birkaç kere. Sert bir darbe aldığı için sersemlemişti.
"S-sanırım iyiyim. Siz?"
Başınla onayladın ve iç çektin.
"Teşekkürler, yardım edeyim."
Kiyoshi'nin kolunun altına girerek doğrulmasına yardımcı oldun. Diğer devlerden yüzüne bulaşmış olan kanı elinin tersiyle sildi. Nefesinin kesilmesi sebebiyle hala soluklanmaktaydı.
"Yürüyebiliyor musun?"
Kafasını salladı ve bir süre sonra senden destek almayı bıraktı.
"Teşekkürler yüzbaşım."
Başınla onayladıktan sonra diğerlerinin durumunu görebilmek adına sağa döndün. Gördüğün manzara tam anlamıyla... korkunçtu.
Omuzların düştü ve manzaraya bakakaldın. Bunun olmaması için elinden geleni yapmıştın halbuki. Belki de bazı şeyler gerçekten imkansızdı. Çoğu dev öldürülmüş olsa da askerlerden geriye neredeyse hiçbir şey kalmamıştı. Düşüncelerinden duyduğun acı dolu çığlıklarla sıyrıldın. Biri boğazını yırtarcasına bağırıyor ve ağlıyordu.
"Ö-ÖLMEK İSTEMİYORUM H-H-HAYIR BIRAK BENİ! TSURUGI! T-TSURUGI YALVARIRIM Y-YARDIM ET!!!"
Sesle birlikte arkanı döndün. Bir dev Kay'i yakalamıştı ve onun bedenini sıkarken ağzına götürmekteydi. Tam ağzına atacağı sırada Tsurugi devin ensesine fırlayıp derin bir kesik açtı. Dev yere yığıldı ve Tsurugi de atladı aşağı. Koşarak devin ağız kısmına ilerledi.
Kay'in vücudu devin ağzındayken dev yere yığıldıüından hayatta kalmıştı. Nefes nefese gökyüzüne bakıyor ve tir tir titriyordu.
"Ö-öl...medim... değil mi? Hah..."
Onların yanına gittin hemen ve devin kapalı ağzını dişlerinden kavrayarak açtın. Devin vücut parçaları bilindiği üzere oldukça hafifti.
Tsurugi istemsizce dolmuş olan gözleriyle Kay'in çıkmasına yardım ederken sordu.
"Yürüyebilecek misin? Nefes alabiliyor musun rahatça?"
Kay bir elini göğsüne bastırıp başını eğdi. Tsurugi'ye tutunuyoru öbür eliyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar (Levi x Okuyucu)
RandomYeraltında, kendini tam ortasında buluverdiğin beladan bir gün çekip çıkartılıyorsun. Ne olduysa da o gün oluyor zaten her şey. Kurtarıcın olarak baktığın kişiler en yakın arkadaşların oluveriyor bir anda. Bazıları en yakın arkadaştan da ötedir belk...