0.3

595 41 51
                                    

Bonjourr! Je suis venu

Medya kalp benn :))

bol bol yorum oy istiyoruum!
Bu kitap tutulur mu?
Tutulursa tahminen ne zaman?

🌊

Gerçekten bazı durumları algıyamıyordum, benim zekâmın kaldırmadığı, bünyemin alışık olmadığı şeyleri yaşıyorum.

Şuansa tam olarak trajikomik olan bu durumda başrölüm agah'a  baktığımda bir süre onu süzdüm. Uzun boylu, geniş omuzlu kumral ve kahverengi gözlü eli yüzü düzgündü.
Tamam dürüst oluyorum oldukça yakışıklıydı.

Düşüncelerimi anlamış gibi sırıttı, hatta bazen gerçekten düşüncelerimi okuduğunu düşünüyorum. Sırıtışı iyice büyüdü. "Agah seninle birşey konuşabilir miyiz?" dedim hafif şaşırsada ses etmedi. Bundan güç alarak devam ettim "benim bir hayatım, bir ailem var onlar şuan ne durumdadır, hiç düşündün mü? ben birşey görmedim eğer kaçırdığınız için bırakmıyorsanız buna hiç gerek yok zaten burada geçirdiğim bir günde yaşayacağım korkuyu yaşadım beni bırakın" tüm samimiyetimle söylediklerimi dinledi, dinledi ve "uyu artık" dedi. Şaka mı? gerçekten verdiğin tepki bu mudur? sinirle soludum. "uyumak istesem bunu eyleme geçiririm zaten" söylediğime karşılık "gözlerin öyle demiyor, inat etme" dedi.

"Aklımdan sonra, bide gözlerimi okumaya başladın maşallah" kısık sesle söylendim.

🌿

Sabaha kadar bütün direncimle uyamadım. Aslında sabah oldu mu   ondan bile haberim yok telefonumun ekranına baktığımda '07.30' olduğunu gördüm. Biraz uyusam birşey olmazdı değil mi?

Kısa süreli uykumda bile saçma sapan rüyalar görmüştüm. Uykumdan uyandığımda bir süre boş boş etrafa baktım. Daha sonra önüme bırakılan kahvaltıyı aldım. Sakin ve temkinli bir şekilde yemeğimi yerken gürültülü sesle yerimden sıçradım. İki kız dört erkekten oluşan bir grup hızla koşuyorlardı "koş, koş" arkada ki  iki erkek bir süre bana bakakalsa da yollarına devam ettiler. O kadar hızlı ve ani olmuştu zaten burada ki olan ne normaldı ki.

Tableti yine iterek yere bıraktım. Polisler bu grubun peşindeydi peki o zaman neden bulunamıyordum, burada ki insanlarda gayet rahat yaşamlarını sürdürüyordu. Daha farklı şeyler vardı benim bildiklerim buz dağının görünen kısmıydı.

"kalk" ilk başta buraya getirilmem konusunda baya istekli olan beyefendi tarafından itile kakıla ilk Getirildiğim oda da buldum kendimi.

Beyaz tonlarının hakim olduğu normal boyutta bir odaydı. Bulunduğum evin ya da herneyse nasıl birşey olduğunu çözememiştim. "Üzerini değiştir, kokuştun" dedi sertçe. Hiçte utanmadım " kusura bakmayın efendim (!)  her an kaçırılabilirim diye yedek kıyafet almalıydım yanıma"  alaylı sesime göz devirdi ve odadan çıktı.

Kapıyı kilitleyip odayı kontröl ettim tekrardan daha sonrasında yatağa bırakılan; lacivert sweat ve siyah tayttı, üzerime giyindim. Bileğimdeki tokayla kestane rengi  saçlarımı topladım. Aynanın karşısına geçtiğimde gözlerimin içi kanlanmıştı.
Odada bulunan banyo da elimi, yüzümü ve ensemi ıslattım.

Odadan çıktım sağıma soluma baktığımda kimse yoktu. Hızlı ve sessiz adımlarla  aşağıya doğru merdivenleri arşınladım. Kapı kolunu indirdiğimde açıldı AÇILDI! az kalsın halay çekecektim sevinçten, bunu aklıma not edip dışarı adım attım.
Dışarıya baktığımda labirente benzer sokaklar görüş açıma girdi.

Sağ tarafta ki sokağa saptım etrafı kolaçan ederek ilerledim. Âdeta kurtulmuştum, sevinçimi daha sonra yaşama kararı aldığımı hatırlayarak sessizce tam adım atmıştım ki arkamdan işittiğim hırlama sesiyle topuklarımın üzerinde döndüm.

Karşımda ellerinde tutukları tasmalara bağlı sayısını tam bilmediğim pitbullar ve grup bulunuyordu.

Ben kurtuldum demiştim değil mi?, unutun gitsin.

Tüm kuvettimle önüme dönerek koşmaya başladım. Güneş ışınlarının ahenkle gökyüzünde süzüldüğü bu günde ağlayarak dar sokakları adımladım. Saçımdan tutulup yere itildiğimde  yüz üstü bir şekilde yere kapaklandım.

"andaç'ta kafana göre dolaşamazsın tatlı kız" önümden gelen tiz kız sesiyle siyah stilettolarından başlayarak süzdüm onu doğal sarışın olmadığı belli olan, aurasından  hoşlanmadığım bu kıza kaşlarımı çatarak baktım.

Doğrularak karşısında dikildiğimde ellerimin üzerinde ki tozların gitmesi için çırptım.

"Küçük serçe?" herşey asıl şimdi başlıyordu.

 
:)

Umarım beğenmişsinizdir

À bientôt (:

DY'

ANDAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin