Bonjourr! Je suis venu
Yediğim bolca küfür, tehdit sonucu buradayıııım! Ama daha bir hevesle buradayım uzun uzun olacak bundan sonra bölümler..
Yorum beğeniler azalırsa yazmam öptüm bayyy 😍🌿
Yalnızlık; iliklerime kadar hissettiğim bir duygu haline geldi son zamanlarda. Sadece kendimi bu duyguya ait hisseder oldum, ama şuanki durum hissettiklerime o kadar ters ki hayretler içerisindeyim.Sinirden gözü dönmüş, üzerime saldıranları vahşice döven bir barlas pek umduğum birşey değildi. " siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz! Benim emrim olmadan hangi biriniz kafanıza göre davranabilirsiniz?" bağıra çağıra önündeki çocuğu da yere çarptı adeta. Durdurmak gibi bir niyetim yoktu açıkçası, hakketmediğin bir muamele görmüştüm herkeste hakkettiğini almalı. Bu düşüncemle vicdanımı rahatlatarak oturduğum yerde izlemeye devam ettim.
🌿
Dövdüğü çocukları kaldığımız evin salonuna dizmiş bir şekilde azarlamaya çalışan barlas'a bacak bacak üstüne atmış anlam vermeye çalışıyordum. Keyfim oldukça yerindeydi ben kindar bir insandım salakça bir iyi niyetim hiç bir zaman olmamıştı.
" Ben sabırlı bir insan değilim, beni sınamayın! Kim hangi cüretle bana ait olana el kandırmanızı söyledi size!" Diyerek karşısındaki çocuğa bir tokat daha attı. Yüzümü buruşturarak baktım onlara, tam olarak barlasa ait olan neydi? Ben mi? Bla bla nah yani
"Abi özür dileriz bilemedik biz" dedi sarışın çocuk ağlayarak, ona sırtını dönen barlas " bu konu kapanmadı! Yıkılın karşımdan" böylelikle hepsini kovmuş oldu.🌿
Çıkan kişileri gözlerimle bir bir takip ederken karşıma oturan barlasa döndüm " neyin güç gösterisiydi şimdi bu? aklınca beni koruyan bir kahraman mı oldun? Woaw ayağına kapanıp teşekkür etmem gerekiyor sanırım şuan" güldüm komik çocuktu vesselam " ne saçmalıyorsun alya?" Utanmaza bak ya! " Ne sanıyorsun sen barlas! Beni koruduğunu falan mı? Canımı sıkma benim bunu sen bile istiye yaptın! Beni eve tek gönderen sendin başıma bunların geleceğini de gayet iyi biliyordun" bağırmaktan kızararak sonlandırdım cümlemi aynı zamanda sinirden ağlamaya başlamıştım.
Sinirden elim ayağım titrerken sesini işittim " Farkındayım böyle görünüyor olaylar senin pencerenden ama ben böyle bir emir vermedim, vermem de. Böyle birşey yapacak olsaydım en başta yapardım. Bunu düşünemiyor musun alya? Her şeyden ziyade sen bir kadınsın karşına niye erkek dikeyim? Benimde ablam, annem var, şu düşünceleri at kafandan" dedi, belki de haklıydı bilemiyorum ama sinirlerim çok fazlasıyla bozulmuştu ve iyi hissetmiyorum.
Bağıra çağıra ağlayarak " ben hiç birşey düşünemiyorum barlas duydun mu? Akıl bırakmadınız bir anda kolumdan tutulup buraya getirildim! Niye? Sebebi dahi yok tamam dedim ben size saygısızlık yapmadım üstelik yine karşıma dikildiler, tamam dedim hesap sormadım, bugün yine kızlı erkekli karşıma dikildiler sebep ne? Sebebi yok!" Ağlamamdan dolayı durakladım " hiç bir zaman sebebi olmadı haklarımı ihlal ettiniz, beni, benliğimi yok saydınız döndünüz birde beni suç-"
Cümlemi kesen şey dudağıma küçük küçük konan buselerdi şaşkınlıktan kalakaldım çok fazla Şevkat doluydu ittirdikçe beni ensemden daha sıkı tuttu ağlamam şiddetlendi, göğsüne vurarak kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.
Ama bu çabamdan boşa çıktı ensemi bırakıp çenemden tuttu öpücükleri daha da hızlandı en sonunda ağlamaktan ve öpücüklerinden nefesim kesilince beni bıraktı. Nefes almam git gide zorlanıyordu, " ilacım" diyebildim zor bela " şşt lavinia, sakin ol gözünü seveyim ne ilacı bu" telaşlanmış görünüyordu o da " astım, astım ilacım" der demez ayaklandı " hay sikeyim, belamı sikeyim kendini tutamayacak zaman mıydı" tekrardan " yavrum dayan" dedi yavrunu siksinler senin ne yavrusundan bahsediyorsun diyemedim tabi bir anda gözden kayboldu.
Anlam veremedim için sakinleşmek için kendime telkinler verdim. Sakin alya, birşey yok, bu ilk değil, derken bir anda ağzıma dayatılan ilaçla dumura uğradım. " hallettim alya, sakin ol! geçti" biraz daha rahat nefes almaya başladığımda arkama yaslandım. " senin ben! Neyse ya uzak dur benden ilk ve son ikazım" diyerek salondan çıktım.
🌿
5 gün sonra
Aptal, aptal çocuk! Yine durup dururken barlas'a söverek işime devam ettim.
Saçımın son kısmını da bukleledikten sonra ayna da kendime göz attım.
Fıstık gibiyim ya maşallah, Aslan Burcu olduğum çok belli mi arkadaşlar?
Odadan çıkıp aşağı inerken "ben hazırım acar" diye bağırdım, üzerime kıpkırmızı tek omuz, derin yırtmaçlı elbise giymiştim. Aynı zamanda artık saçlarım da lacivertti dün anlık bir kararla bar çıkışı boyatmıştım.Saçımı boyarken de gözlerimi kapatmışlardı ama olsun burada ki şeylere şaşırmayı bırakmış durumdayım biraz kendime süre tanıyarak yoluma bakacağım. Aşağıya indiğimde " prenses acele et" diyerek bağırdım acar'a yönelik aynı zamanda sırıtıyordum da.
Girişte ki aynadan kendime bakarken bir anda barlarla göz göze geldim. Üzerine bakındığımda siyah gömlek, siyah kumaş pantolon ve beyaz air force vardı ayakkabı olarak da, siyah kıvırcık saçları ıslak olduğundan dolayı daha da belirgindi bukleleri. Beyaz teni ise kızarmıştı, düşüncelerimin aksine yüzümü ekşitip harelerimi üzerinden çekerek aynanın önünden çekileceğim esnada boynumdan çektiği gibi gövdesine yasladı.
" nessai pas de me fuir, tu ne peux pas le faire" ( benden kaçmaya çalışma, bunu başaramazsın) derken boynumda geziniyordu elleri, kendimi ondan uzaklaştırırken " je ne suis jamais venu vers toi pour te fuir" ( ben sana hiç gelmedim ki senden kaçayım)
🌿
Batu'yla yeni gelen alkolleri yerleştirip aynı zaman da koyu bir sohbet içerisindeydik. Barlas ve ekürileri ise tam çaprazımızda ki maşadaydı aklıma bir anda düşen agah'ı ise günlerdir görmüyordum kafam agah'a takılmış iken abendam ve yanındaki kızlar barlasgilin olduğu masaya doğru yönelirken bana saçma bakışlar attılar. Onlara göz devirip arkamı döndüm.
" Ayla, haydari ve iki şişe rakı istiyorlar" dedi ahuse " tamamdır" diye yanıtlayıp istediklerini ona ilettim. Gözüm barlasgile takıldığında abendam ve acar çok ayrı bir şekilde kendi hallerindelerdi artı olarak daha önce lavaboda bastığım çiftte yakın bir münasebetteydi sanırım hiç uzak kalamıyorlar, yine barlas'ın ise koluna sarılmış sarışın kızın aksine gözlerini bana dikmiş bir şekilde alkolünü yudumluyordu.
Ona takılan bakışlarımı farkettiğinde sarışın kızı kolunun altına alarak saçından öptü. Sadece güldüm be arkamı dönüp işime odaklandım. Barlas bir çocuktu ve ben çocuklardan hoşlanmam.
Şimdi ise sıra bendeydi.A bientòt
Olabildiğince uzun yazmaya çalıştım arkadaşlar uzun süredir yazmadığım içinde zorlandım ama umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDAÇ
FantasyTam ara sokaktan çıkacakken önümden kalabalık bir grup koşturarak geçtiler. Hepsi siyah giyinmişlerdi. Anlam veremedim akşam akşam onlarla denk düşmek istemezdim ama evime gitmek için onların olduğu düzargâhta ilerlemem gerekiyordu. Dua ederek o yö...