0.8

364 18 19
                                    

Bonjourr! Je suis venu :)

Bu ara kaykaylara takmış durumdayım hem bir instagram hesabımız var <egelyriics> kullanıcı adı takip edenlere ciğköfteöşşsjdje

Kucak dolusu sevgiler satır arası yorumlar ♠️🍼

🌊

Burada geçirdiğim süre boyunca daha çok şaşırıyordum. Karşımda ki barlas'a baktım aslında fazlasıyla yakışıklı biriydi. Ama konumuz değil. "Anlamadım?" Dedim, yavaş yavaş odaya giriş yaptı. "Ben varken agah'ı özlemek mi?, yakıştırmadım" yanıtıyla birkaç saniye duraksadım. "Burada ki herkes mi akıl okuyor?, akıl bırakmadınız ki" söylenmemle dudakları kıvrılır gibi oldu.

Tekrar söze girdim " ben ailemle iletişim kurmak istiyorum. Ve artık saçma sapan bir şekilde sürüklenmek istemiyorum" gözlerimin içine bakarak odada ki yatağa ilerledi. " Başka emrin?" Her seferinde tiye alınmaktan bıkmıştım. "Ya siz kendinizi ne sanıyorsunuz! Çok komik birşeymiş gibi birde tiye alıyorsunuz, size bu hakkı kim veriyor pardon? Ben Burada iznim dışında getirildim ve tutuluyorum bu bir suç" dedim yüksek sesle, yataktan kalkıp bana doğru adımladı.

"Bunlar benim sorunum değil, iki de bir gitmekten bahsetme gitmeyeceksin" artık gözyaşlarım akmaya başladı. Güçsüz durmak umrumda dahi değildi. "Hepinizden nefret ediyorum, o kadar iğrenç varlıklarsınız ki, benim burada olmamın ne gibi doğruluğu olabilir ki kendinizce karar alıyorsunuz buna müsaade etmem" şuan burun burunaydık velakin zerre umrumda değildi, " bu da òn gösterim olsun" diyerek kafa attım.

Lan kafa attım, ama ne güzel kafa attım bir daha mı atsam?

Ben kafa attım da niye dik dik bana bakıyor bu?

Düşüncemle kaşlarım çakıldı hiç birşey olmamıştı. " sınırlarımı fazlasıyla alıyorsunuz asiliğin sadece sana zarar verir, ailenle iletişime girmen içinde uslu durman gerek" dediklerinden sonra odayı terketti.

Aklıma gelenlerle hemen ardından odadan çıkıp merdivenlerin başında yakaladım. " bar'da çalışmaya devam etmek istiyorum" dedim. Omzunun üzerinde bir bakış atıp "bakarız" dedi daha çok bakarsın sen!

🌿

Ayna'da ki aksime bakarken odanın kapısı açıldı gelen acar'dı geçen sürede Burada arkadaş sıfatına layık olan tek kişiydi. " Çok güzel olmuşsun" dedikleriyle bakışlarım tekrar aynaya çevrildi. Krem rengi tamamen vücudumu saran bir elbise tercih etmiştim.

 Krem rengi tamamen vücudumu saran bir elbise tercih etmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Acar'a gülümsedikten sonra bar'a gitmek için yola çıktık. En son barlas'a bar'da çalışmak istediğimi söylediğimde sessiz kalarak bir nevi kabul etmiş ve acar'ı göndermişti. Daha sonrasında hiç denk gelmemiştir zaten günler sonra odadan ilk çıkışımdı.

"Geldik yavru daldın gittin" diyen acar'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. "Anladım, ben ineyim sende arabayı park ettikten sonra gelirsin" açıklama yaptıktan sonra arabadan indim. Bar'a giriş yaptığımda herzaman ki atmosferle karşılaştım. "Hoşgeldin bebeğim" batu'ya aynı şekilde selam vererek işime odaklandım.

Bir saat süre'yi aşkındır batu'yla işimizi yaptıktan sonra şimdiyse kahvelerimizi içiyorduk. "Anlat bakalım hayat hikayeni" batu'nun birçok kez hayatımı merak ettiği küçük sorulara rastlamıştım. Ama ilk kez bu kadar açık sözlüydü, "anlatabileceğim bir hayat hikayem yok" dediklerime karşın "senin özel gücün ne?"  Tam neyden bahsettiğini soracakken "gidiyoruz" aniden işittiğim kelimeden sonra Barlas  tarafından bar'da bulunan bir odaya getirilmiştim. 

"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" Cümlemi bitirdiğim esnada barlas'ın kolları belime sarılı bir şekilde arkamdaydı. "Sana şu gereksiz resmiyeti kaldırmanı söylemiştim" dedi.  "bende sana komut almadığımı söylemiştim ve şu kollarını çek" diyerek ittirdim. Aksine daha sıkı sararak "uslu durmalısın bıldırcın" hitap şekli şaşırmıştı, komikti " Ya gerçekten anlam veremiyorum burada ki hiç birşeye, canınız isteyince bana bu şekilde samimiyet sağlayamazsınız! Birileri düşüncelerimi okuyor, batu özel gücün ne diye saçma bir soru soruyor, Allah aşkına andaç nasıl bir yer?"  dedim hırsla. Bir süre cevap vermeden sırıttı sonrasında "zamanla.. doğru zamanda öğreneceksin" söylediğine karşın "Burada daha fazla kalmayacağım" sırıtışı büyüdü " ah o hayallerin ne yazık ki yıkılacak"

🌿

Sonrasında barlas odadan çıkıp özel locasına geçmiş bakışlarıyla beni takip ediyordu, şimdiyse temizlik yapılıyordu. Son kadehleri de sildikten sonra önlüğümü çıkardım. "İyi iş çıkardın" batu'nun sesiyle ona dönerek öpücük attım. Tam tekrar önüme dönecekken "saçma sapan davranma, gidiyoruz, bıldırcın" katı bir şekilde seslenen barlas'a göz devirdim. Kontröl manyağı! "Sende boş yapıyorsun, yapma tatlım" diyerek dalga geçtiğimde belimden ittirdi.

Tam bar'dan çıktığımızda karşımda ki manzara beni dumura uğrattı.

"Bonjour"

Bölüm sonu tatata

Sonunda bölüm geldi karantina flan bir çok saçma olaya maruz kaldım. Sizleri beklettiğim için özür dilerim..

İkinci bölümü de atabilirim ama bana yine de çok güven olmaz

À Bientôt

ANDAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin