Już dojechaliśmy i za chwile mieliśmy być przydzieleni do domów. Mam nadzieje że trafie do slytherin , mój brat mówi że najlepszym domem jest gryfindor ale mi się bardziej podoba slytherin.
Zamek jest bardzo ładny i duży. Cieszę się że już dziś stanę się uczniem tej szkoły.
-Ron Weasley- krzykneła pani profesor
Od razu tiara krzykneła Gryfindor
-Harry Potter- powiedziała Minerwa
Tiara przydziału długo się zastanawiała ale w końcu wykrzykneła GRYFINDOR! I w końcu usłyszałam:
-Lisa Potter
Usiadłam i tiara powiedziała że pasuje do slyterinu z charakteru. Ucieszyłam się ale nie na długo bo tiara już miała krzyczeć gryfindor gdy szybko powiedziałam:
-proszę slytherin
Tiara się zdziwiła że nie chcę iść do brata ale posłuchała mnie i krzyknęła
-SLYTHERIN!
Szybko pobiegłam do swojego stołu i tak bardzo się cieszyłam że jestem tu a nie w gryfindorze wraz z bratem. On był wraz z przyjaciółmi w gryfindorze. Ja jeszcze nikogo nie znam ale mam nadzieje że poznam kogoś fajnego.
-Witam wszystkich uczniów. Mam nadzieje że każdy się cieszy i smacznego- powiedział dyrektor
Nagle na wszystkich stołach pojawiły się różnorodne potrawy. Ja nałożyłam sobie udko z kurczaka, pasztecik i nalałam sobie soku dyniowego. Wszystko było pyszne. Po kolacji udaliśmy się do swoich dormitorium. Ja dzieliłam pokój z Pansy i Lili, nawet są spoko ale jeszcze ich tak dobrze nie znam. Poszłam się umyć i przebrałam się w ciemno zieloną sukienkę, bo dziś jest mała impreza z okazji powrotu do szkoły. Około godziny 20 00 mieliśmy się wszyscy znaleźć w pokoju wspólnym ślizgonów. Pansy założyła czarną dopasowaną sukienkę a Lili białą spódniczkę i niebieski top.
Gdy już wszyscy znaleźli się w pokoju wspólnym to zaczęła się impreza. Niektórzy tańczyli inni pili alko a jeszcze inni grali w butelkę. Ja stałam i gadałam z Lili i naprawdę spoko się z nią rozmawiało, było bardzo miło. Ma swój charakter tak jak ja i myślę że się dogadamy.
...............
Przepraszam za błędy ortograficzne💕, wiem że nudny ale dopiero się rozkręcam
CZYTASZ
Siostra Pottera
FantasySiostra znanego Harrego Pottera. Pisze pierwszy raz więc proszę bez hejtu xd.