FONTOS!!
Hello-hello Majmocskáim! 💜🙈
Tekintettel arra, hogy ismét késve érkezett a következő rész, ki akartam találni nektek valami meglepetést. És végül arra jutottam, hogy mivel én személy szerint szeretek könyvek íróival beszélgetni, magáról a könyvről, annak a megírásának előzményeiről, meg úgy amúgy az író személyiségéről, úgy gondoltam hogy lehetséges, hogy köztetek is van néhány olyan ember aki az ilyeneket pozitív dolognak tartja. Úgyhogy azt találtam ki, hogy mi lenne ha beszélgetnék azokkal akiknek kedvük van hozzá. Kommentben le irhatnák azok akik szeretnének ebben részt venni, hogy ő igen, vagy akár rám is irhattok akár itt, akár valamelyik a profilomon megadott közösségi oldalon, és akkor beszélgetnénk kicsit.
A véleményeteket erről kérlek írjátok meg kommentben.BexyKH 💜🙈
„Tekintettel arra, hogy hamarosan másik áldozatom lesz, így úgy döntöttem ez a csaj ennyivel megúszta. Látszott rajta, hogy nem sok kell neki, hogy ismét elájuljon, úgyhogy rövidre zártam a dolgokat, és egy pisztolyt elvéve az asztalról, fejbe lőttem, majd el is hagytam a szobát, és kifelé menet szóltam az egyik őrnek, hogy takarítsák el a hullát."
Miután felmentem a pincéből, először az irodám felé vettem az irányt. Amikor beléptem, azonban nem várt személy fogadott.
- James! Miért jöttél? - kérdeztem a kanapémon helyet foglaló egyént, mire ő felkapta a fejét.
James a prostikkal foglalkozik. Hasonló helyen áll a rangsorban, mint Tony, vagy Harley. Valamint ő Pablo testvére, és ahogy a bátyja, ő is nagyon jó barátom.
- Gond van a csajokkal. - felelte egyszerűen, de továbbra se volt tiszta, hogy miért hozzám jött ezzel.
- És ezzel miért engem keresel. Pablo-val kéne beszélned. - mondtam értetlenül.
- Hát pont ez az! Tegnap óta próbálom elérni, de teljesen sikertelenül. Gondoltam te tudhatsz róla valamit. - fejtette ki, mire beugrott, hogy én se beszéltem vele, már azóta, hogy felhívott Cara eltűnése miatt.
- Most, hogy így mondod, én se beszéltem vele, már szerda óta. - mondtam ki hangosan is, ő pedig idegesen a hajába túrt ennek hallatára.
- Hogy őszinte legyek, aggódom érte. Nem szokott így eltűnni, ha pedig valami miatt mégis, előtte szól! Most pedig se szó, se beszéd felszívódott.
- Nyugodj meg, oké? Biztos minden rendben van vele. - mondtam, bár én is kételkedtem ennek a valóságalapjában. Már épp ismét megszólaltam volna, amikor megcsörrent a telefonom. Bocsánatkérően néztem James-re, majd felvettem.
YOU ARE READING
Hang a mobil másik végén
Action- Figyelj! A hullával valamit akkor is kezdeni kéne! - hangzott a mellettem elsétáló férfi telefonjából, az ideges hang. Én csak álltam ott döbbenten. A lábam földbegyökerezett. ~ Aztakurva ~ 🌵 Olvasás előtti főbb tudnivalók: 🌵 👉Rendezetlen ré...