×váltok a mesélő szemszögébe×
Bucky és Tony még mindig egyedül voltak az éberek körében. Mindenki más aludt vagy álmatlanul bámulta a plafont, gondolok itt Steve Rogersre. A katonának rettentőej jó füle volt így hallhatta amikor Tony felkelt és most csak ez járt a fejében.
Miközben a szőkeség odafent fetrengett lent a két férfi továbbra is kínos hallgatásba merülve bámulták egymást. Stark nem tudta, hogy mégis mit kéne mondania vagy kérdeznie. Már semmit nem értett, minden olyan zavaros volt.
Ha pár héttel előbbre ugorhatna az időben akkor biztosan nem menne el a küldetésre. Már akkor a bázison maradt volna a kapitánnyal és akkor neki is lehetett volna egy jó éjszakája. Most meg hirtelen megint minden összedőlni készül, mint a háborúban. Semmit nem lehet megérteni mert minden információ részlet homályos, a törtenet felét ismerve nem alkothatunk jövőt csak egy masszát amiben éppenhogy meg lehet élni.
-Hogy érted, hogy rosszabb?-kérdezte végül a zseni.-Ezreket megöltél, tudom. Bennem éppen egy démon discozik, ne add be nekem, hogy ennél is rosszabb vagy.
-Borzalmas ember vagyok, még mindig elég lenne felsorolni pár szót és megint a Hydra kezében lennék. Olyanná váltam, mint egy véreb amit akkor használ valaki, ha olyan kedve van. Az a legrosszabb, hogy Stevenek fogalma sincs róla, hogy olyan voltam, mint most te.
Stark torkán megakadt a szó, a szíve kihagyott egy ütemet mikor Barnes kivégezte a mondanivalóját? Olyan, mint..Ő? Szárnyai vannak és húsra éhezik? Mert, hogy Tony nagyon is éhezett, kevés választotta el attól, hogy megtámadja a katonát.
-Még mindig nem értem.-morogta.-Beszélj érthetően Barnes!
-Az én drága barátom, Abbadon. A Romboló.
-Hány ilyen nyomorék van?
-Nem tudnád megyszámolni.-válaszolt komoran a padlót fürkészve.-Ezek démonok, a pokolból szabadították fel őket és, ha nem űzöd el Asmodeust akkor végezni fog veled.
-Odakint megmentett.-mutattam a város irányába.
-Mert szüksége van a testedre, még..Amint eléri a célját többé nem kellesz majd neki.
-Mi a célja?-kérdezte Tony arcát törölgetve.
-Ahányat láttam..azok közül mindegyik saját testet akart alkotni. Ha elég erős lesz akkor egyszerűen eldob téged, mint egy rongybabát.-válaszolt Bucky közelebb lépve a zsenihez.
Orruk majdnem összeért, szemük lyukat forrasztott mindkettejük pupillájába. Tony már nyomát sem látta Barnes íriszeiben a félelemnek. Helyette inkább düh tükröződött bennük.
-Mégis mit kéne tennem?-szűrte fogia között.
-El kell pusztítanod.
YOU ARE READING
𝔄 𝔏𝔢𝔤𝔰𝔷𝔢𝔟𝔟 𝔇𝔢́𝔪𝔬𝔫
Fanfiction🆂︎🆃︎🅾︎🅽︎🆈︎ 𝘔𝘪 𝘷𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘬𝘰𝘳, 𝘩𝘢 𝘢𝘻 𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘴𝘻𝘦𝘳𝘦𝘵𝘴𝘻 𝘦𝘨𝘺 𝘤𝘴𝘢𝘭𝘢́𝘥𝘰𝘴, 𝘦𝘨𝘺 𝘨𝘺𝘦𝘳𝘮𝘦𝘬𝘦𝘴, 𝘣𝘰𝘭𝘥𝘰𝘨𝘵𝘢𝘭𝘢𝘯 𝘢𝘱𝘢? 𝘔𝘪 𝘷𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘬𝘰𝘳, 𝘩𝘢 𝘢𝘻 𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘴𝘻𝘦𝘳𝘦𝘵𝘴𝘻 𝘮𝘢𝘨𝘢 𝘛𝘰𝘯𝘺...