1.Bölüm: İntihar

2.6K 134 277
                                    

Yazar'dan

Genç kız karşısında sevgili olduklarını sevinçle söyleyen çifte, buruk olduğunu anlamayacakları bir şekilde gülümsedi.

"Sizin adınıza s-sevindim."

Sarışın çocuk, parıldayan yemyeşil gözlerini ellerini sımsıkı tuttuğu kızın badem rengi gözlerine çevirdi.

"Biz de çok sevinçliyiz, değil mi?"

Kagami hızla başını sallarken Marinette gözlerinin dolduğunu hissediyordu.Adrien o sırada Marinette'in okyanus gözlerine baktı.İçten bir şekilde gülümsedi.

"Yardımların için teşekkür ederim, Marinette.Sen olmasan orayı yarım saatte toparlayamazdım."

"Nasıl yani?" dedi Kagami şaşırarak.

"Sana sahilde bir yer hazırlamıştım ya." Kagami gülümseyip başını salladığında devam etti oğlan."Sahilde Marinette'le karşılaştım.O da yürüyüşe çıkmış.Fakat biz konuşurken denizin dalgası sana hazırladığım her şeyi mahvetti.Seni düşünerek hazırladığım için denizin hemen yanında hazırladığımı fark etmemişim.Yanımda yedekleri vardı iyi ki, fakat gelmene dakikalar kalmıştı.Marinette yardım edebileceğini söylediğinde beraber yeniledik.Marinette gittiği an sen geldin işte."

Kagami, Marinette'e baktı minettarca."Teşekkür ederim, Marinette.Gerçekten çok iyisin."

Keşke tek karakteristik olarak değil de gerçekten iyi olsam, diye düşünmeden edemedi genç kız.

"Sorun değil." diyebildi sadece.Buradan hemen kaçması gerekiyordu."Ş-şey...Alya beni çağırmıştı, siz seslenince gitmeyi unuttum."

İzin ister gibi bakınca Marinette, Kagami'nin yüzü düştü.Elbette arkadaşına bunu yapmak istemiyordu ama kendisi de Adrien'ı seviyordu.Fakat Marinette'i de kaybetmek istemiyordu.Kız, kendisinin ilk kız arkadaşıydı.Onunla bir sürü anıları olmuştu.Bir sürü fotoğrafları, videoları vardı.Kahkaha attıkları videolar....Şimdi ise bunların değişmesini istemiyordu.

"Aslında seninle konuşmak istiyordum, Marinette."

Kagami Adrien'a baktığında çocuk, özel olduğunu anlamıştı."Ben sınıftayım."

Kagami gülümsediğinde, Adrien öpmek için yanağına eğilmişti ki Kagami onu durdu. Marinette'in gözlerinin daha fazla dolduğunu görmüştü çünkü."Herkesin ortasında yapma."

Adrien kafasını sallarken, Marinette'e de el sallayarak yanlarından uzaklaştı.

"Bozuldu gibi." dedi Marinette, giden Adrien'ın arkasından bakarken."Marinette ben özür-"

"Neden özür diliyorsun ki?" diye kızdı Marinette."Bunda senin suçun yok.O senden hoşlandı ve sizin için çok mutluyum da."

"Ama yine de-"

"Biliyorum...Merak etme, eskisi gibi olacağız.Aramızda hiç bir soğukluk olmayacak."

Bunu kanıtlamak için gülümsedi genç kız.Kagami de gülümserken kızın ellerini avuçlarına aldı.

"Seni çok seviyorum, Marinette.İyi ki arkadaşımsın."

Marinette, Kagami'nin ellerini hafifçe sıktı."Hadi sınıfa gidelim.Bu sabah biraz erken geldim ama burada durarak yine geç kalmak istemiyorum."

Ellerini çekti ve önden gitmeye başladı.Kagami bu haraketinden bile kızın kırgın olduğunu anlamıştı.Çünkü erken geldiği zaman, elini onun omzuna atardı ve beraber sınıfa yürürlerdi.İç çekerek arkasından ilerledi.

Viraha et Koi No Yokan  |Felinette|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin