9.Bölüm: Karşılaşma & Kavga

1.3K 121 276
                                    

YN:Medyaya kwamileri ve adlarını koyacağım.Bu bölümde çok geçiyorlar. Bilmediğiniz ya da hatırlamadığınız bir kwami olursa bakın, daha iyi hayal edersiniz...
___
Okyanus gözler, orman gözleri bulunca Felix hafiften kıza yaklaştı.Marinette ise ne yaptığını bilmeden hafifçe yaklaşmaya...
___

"Aile var burada!"

Adrien bu bahaneyi kullanarak ikisinin de kızararak başka taraflara bakmasına sebep olurken bunu neden yaptığını düşünüyordu.Sadece onları yakın görmüştü ve onları ayırmak için bir şeyler söyledi zaman ayrıldıklarında fark etmişti ne yaptığını.Ama çok geç olmuştu.

Kafamı neden ayırdım dercesine oğlanın karnına dirseğini geçirirken, Marinette ve Felix de kendileri dışında her yere bakıyorlardı.

Kagami bu duruma gülerken Adrien başını cama çevirip dışarıyı seyretmeye başladı.

***

"Şunları da al Marinette!"

Tikki, içinde çivilerin olduğu küçük kutuyu zorla Marinette'e taşımaya çalışırken genç kız elinden aldı.

"Tikki!Kaç kez bunu taşıma dedim sana?Bu çok ağır!"

Kırmızı kwami üzgünce başını yere eğdi.

"Sadece yardım etmek istiyordum."

Marinette derin bir nefes verip kutuyu yere bıraktıktan sonra Tikki'nin oturması için avcunu açtı.

"Biliyorum ve... sana kızdığım için üzgünüm.Endişelendiğini biliyorum. Ama ben hallederim."

Genç kız kwamisinin alnını öpüp yerdeki kutuyu tekrar eline aldı.

"Saat kaç?"

"Sekiz nokta yirmi dört yazıyor." Dedi Trixx."Yirmi beş oldu."

"Tamam."

Son yarım saat...

Derin bir nefes aldıktan sonra önceden getirdiği tahtalardan bir tanesini alıp kapının üzerine tuttu.Wayzz çivi kutusunu açtığında Pollen ve Sass Marinette'e bir kaç çivi uzattı.

"Daizzi, Mullo siz tahtanın sol tarafını; Kaalki, Ziggy siz de tahtanın sağ tarafını tutabilir misiniz?Eğer ağır olursa Xuppu ve Fluff yardım eder."

Kwamiler başını sallayarak tahtanın uçlarına giderken Marinette onlara baktı.

"Ağır mı?"

"Şey...biri daha gelse fena olmaz."

Xuppu ve Fluff da farklı taraflara gidip onlara yardım ettiğinde, Kaalki başını salladı.

"Tamamdır."

Marinette, Pollen'ın elindeki çiviyi sol eline aldıktan sonra yerdeki çekici sağ eline aldı.Uzun çiviyi tahtaya yerleştirip  çekiçle ona vurmaya başladı.Marinette çekiçle çiviye vurmaya devam ederken kwamiler kendi aralarında konuşuyordu.

"Her zamanki gibi yeterssssiz kalacak."

Sass fikrini belirttiğinde diğer kwamiler de başını salladı.

"Ama en azından ona karşı koymayı deniyor.Bu iyi bir şey."

Trixx, Marinette'i üzgünce izleyen Tikki'nin yanına uçtu."Hey, iyi misin?"

Tikki iç çekti."Marinette hayatımda gördüğüm en iyi Uğur Böceği fakat... hayatı daha durgun olan birinin seçilmesini isterdim.Daha 18 yaşında ve  yaşamadığı şey kalmadı."

Viraha et Koi No Yokan  |Felinette|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin