___
Marinette hem ayağının acısından, hem de kalbinin acısından dolan gözlerini umursamıyordu.Ona gerçekten de güvenmişti.
___Marinette derin bir nefes alıp oturduğu yerden kalktığında, Alya mutfaktan geldi.
"Gidiyoruz."
Marinette dolu gözlerini ona çevirip kaşlarını çattı.
"Nereye?"
"İlk tanıştığınız yere gelmeni istiyor Felix-"
"Hayır!" Marinette Alya'nın sözünü keserken kafasını iki yana salladı.
"Kızım bir dinle!Bak çocuk sana açıklamaya çalışıyor işte."
"Dinleyecek bir şey yok."
"'Marinette sözünü tutan biri' dedi.Yani bu sözünü sana iletmemi istedi."
Mavi gözler, kahverengi gözlerle buluştu. "Ne?"
"Ona bir söz vermişsin sanırım.Sözünü tutmanı istiyor."
___
"Bir şartla!Sonra sana bir iey açıklayacağım, Bluenette.O açıklamamı dinlemeden bu evden gitmek yok!""T-tamam."
___
Genç kız küfretti.Ne olursa olsun, sözünden dönmeyi sevmezdi.Bu yüzden sanırım gitmeliydi."Tamam." Dedi hiç gitmek istemediğini verdiği nefesiyle belli ederken."Nereye gelmemi söylemişti?"
"Bilmiyorum.'Tanıştığımız yere gelsin' dedi.Yer belirtmesini istedim ancak o biliyor dedi.Ben de bir şey demedim."
Kız kafasını sallayıp odasına doğru yol aldı."Bu arada," Alya'nın konuşmasıyla ona döndü."'Güzel bir şeyler giysin' dedi.Bir de 'Gerçi o her haliyle güzel ama' diye ekledi." Dedi Alya gülerek.
Ama Marinette gülümsememişti bile.
Kız tekrar odasına girdiğinde Alya arkasından üzgünce baktı.Umarım barışırlar, diye düşünüp iç çekti.
***
Giydiği kıyafetle odasından çıkarken Alya'nın gözleri parladı.
"Bir an 'onu umursamıyorum' diyerek şalvar giyeceğini düşünüyordum.Çok güzel olmuşsun."
Marinette omuz silkip çantasını aldı.
"Eğer geç gelirsem eve git.Felix'in işi belli olmaz."
Alya kafasını salladı."İyi eğlenceler."
Genç kız ona ters ters baktığına esmer kız ellerini havaya kaldırdı.
***
Marinette sokakta yürürken Tikki, kimsenin olmayışından yararlanarak çantadan çıktı."Alya'yı evde tek bırakman güvenli miydi?Yani mucizeler için."
"Evet.Alya onu bulamaz."
"Ama Alya zeki bir kız.Mucize kutusunun olduğu yeri bulursa şifreyi bulmak onun için zor olmayacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...