___
Silah sesi tüm sokağı inletmeden önce fısıldadı."Gardiyanlığı Kara Kedi'ye devrediyorum..."
___Genç kızın son sözü ile sokağı kırmızı bir ışık kaplamıştı.Marinette'in bedeni yana düşerken, Tom üzerine atlayan Felix ile şaşkına uğramıştı.Felix, Tom'un üzerinden kalkıp hızla genç kızın yanına koştu.
"Bluenette!"
Hızla kızın bedenini yokladı.Ama çok şükür ki kan akan bir yer yoktu.Bu demek ki silahtan çıkan kurşun, kendisinin Tom'un üzerine atlamasıyla ıskalanmasına sebep olmuştu.
Ama neden bayılmıştı?
Korktu mu acaba, diye düşünüyordu.Ya da kurşun ona değmiş miydi?O sıra kızın gözlerinin açıldığını görünce Tanrı'ya şükretti.
"Marinette... güzelim... iyi misin?"
Kızın gözleri boş baktı ilk, sonra kaşlarını çatıp üzerindeki sarışın oğlana baktı.
"Sen... kimsin?"
Yeni gelen polis arabasının mavi-kırmızı ışıkları Felix'in yüzüne yansıyordu.Yüzü, çoğu şeyi anlatıyordu.
Şaşkınlık.
Sevinç.
Kırgınlık.
Üzüntü.Bir Saat Önce
"Yani... Marinette her şeyi biliyordu ve bana söylemedi mi?"
Felix'in yüzündeki hayal kırıklığı net okunuyordu. Annesi kafasını iki yana salladığında sarılın oğlan şaşırdı.Fakat annesi konuşmasına izin vermeyerek telefonunu istedi.
"Tabi, al."
Amilie, telefonun notlar kısmını açarak ona yazmaya başladı.Felix onu beklerken aynı zamanda annesinin anlattıklarını sindirmeye çalışıyordu.Aşık olduğu kız ile kendi üvey kız kardeşinin ikiz olması, Marinette'in üvey babasının hem babasını hem de kız kardeşini öldürmesi, bir de kendi karısını öldürmesi... Hepsi çok fazlaydı.
O sıra annesi telefonunu ona çevirdi.
Şuan büyük ihtimal neden buraya yazıyorsun diye soracaksın ama Tom tarafından dinleniyor olabiliriz. O adama güvenmiyorum. Her şeyi yapar o.Her neyse, sana diyeceğim şey Marinette bunların hiç birisini bilmiyor.Ama sen biliyormuş gibi davranacaksın.Sana her şeyi anlattıktan sonra odadan çıkacaksın ve Marinette'in yüzüne bile bakmadan gitmeye çalışacaksın.Eğer Marinette bunu fark ederse seni durdurmaya çalışacak ve sen de o sırada ondan ayrıldığını söyleyeceksin.Neden olduğunu sorma yazacağım şimdi.
Felix fazla bir şey anlamamıştı ama kafasını salladı. Ve annesinin yazmaya devam etmesini izledi.Ladın bir süre sonra tekrar telefonu onun yüzüne çevirdi.
Benim bu tüm olanları kimseye söylemememin nedeni beni sana da aynı şeyleri yapacağıyla tehdit ettiğinden dolayı susmak zorunda kaldım.Bridgette Paris'te öldüğü için biz de oraya gitmiştik.Ve ben olaylara o an şahit oldum.Tom da beni tehdit edince seni Londra'ya götürdüm. Şimdi buraya gitmeni istemem aslında Tom'un artık yaşamadığından şüphelenmemdi.Ama sen Marinette'e aşık oldun ve şimdi ise onu bırakmak istemiyorsun.Marinette'i çok seviyorsun, o yüzden artık sessiz kalmayacağım.Tom onu da öldürecek çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Genç Kurgu|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...