___
Ardından kıza gülümseyip, alnından öptü."Senin bu sakarlıkların gerçekten de başımıza bela olacak."
___"Felix!Beni bırakmayacaksın!"
"Yürüyemiyorsun Marinette!Nasıl kendin gidedeceksin?"
Kızı tekrar kucağına alacaktı ki, Marinette onu itekledi.
"Kendim giderim!"
"Tanrım!Ne inatçısın!"
Marinette tatlı bir şekilde omuz silktiğinde Felix yanağından öptü.
"Aynı zamanda da tatlı..."
"Maşallah bugün beni öpmeye doyamıyorsun."
Marinette sana sonra göstereceğim der gibi bakınca Felix bir an korktu.Ama hala Adrien'ın izlediğini görünce kafasını salladı.
"Evet, ya sana bir şey olsaydı?Seni bir daha göremeseydim?"
Marinette omuz silkti."Bari ikimizin tek olduğu bir zamanda yap!"
"Utanıyor musun?"
"Yo canım!Ne utanacağım?"
Felix kızın kulağına eğildi."Düşünsene, herkesin içinde ateşli ateşli öpüşüyoruz."
Marinette yandığını hissedip eliyle yüzünü kapatırken Felix kahkaha attı.
"Bak yemin ederim ayağımın bu durumda olmasını önemsemez, kaçarım buradan!"
"Tamam tamam."
Kızın ellerini yüzünden çektiğinde sırıtıyordu."Sonra ben seni-"
"ADRİEN!Şu fesatı yanımdan al lütfen!"
Felix tekrar kahkaha attığında Marinette daha çok kızardı.
"Sadece seni sevdiğimi söyleyeceğimi söyleyecektim!Neyse, hadi ben seni bırakacağım." Marinette ağzını açmıştı ki Felix kafasını iki yana salladı."İtiraz yok!"
Felix onu kucağına aldığında Marinette kollarını boynuna sardı.
"Hadi Adrien.Gidelim."
Adrien kafasını sallayıp onların arkasından ilerlerken Marinette merakla sordu.
"Siz kiminle kavga ettiniz?"
"Hah, ver cevabı Adrien."
Adrien elini ensesine attı. "Şey... birkaç çocuk bize hoş karşılanmayacak kelimeler söyledi.Biz de dayanamadık."
Felix sırıttı."Hı hı, evet öyleydi."
Marinette pek inanmasa da kafasını salladı.Ardından kafasını Felix'in omzuna yasladığında Adrien yumruğunu sıktı.Neden bu tür haraketlere deli oluyordu bilmiyordu. Bunu Nino'yla kesinlikle konuşmaları lazımdı.
Adrien arabanın kapısını açıp Felix'in Marinette'i koymasını izlerken Natalie ve koruma da öne bindi.Felix ve Adrien de yerleştikten sonra Marinette'in evine doğru yol aldılar.
***
"Buradan sonrasını kendim halledebilirim.Bıraktığınız için teşekkürler.Ayrıca hastane masraflarımı ödediğiniz için de."
"Emin misin, kendin halledebileceğine? Bana pek öyle gelmiyor."
"Pfft, benim yapamayacağım hiçbir şey yok."
Marinette el sallayıp ilerlemeye başlamıştı ki, topallayarak yürürken etrafın kafanlık olmasından dolayı görmediği taşa çarptı.Kendisini zorla dengede tutmaya çalışırken arkadaki arabaya yaslanarak yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...