___
"Marinette..." Felix hızla ayağa kalkıp ışıldayan gözlerle ona baktı."Bridgette'in de doğum günü 10 Ocak!"
___"Tamam, kesinlikle bir şeyler dönüyor."
Felix kızın ellerinden tutup havaya kaldırdı.
"Öğrenmeye ne dersin?"
***
İçeri girdiklerinde koltuktaki, yer çekimine meydan okuyan Alya onlara el salladı.
"Barıştınız mı?"
"Evet." Dedi Felix onun yanındaki koltuğa otururken.O sırada da Marinette yıllar sonra ilk defa annesinin odasına girmenin yaşattığı gerginliğiyle etrafı karıştırıyordu.
"Daha saat 9?"
"Ne olmuş?"
"Yani diyorum ki daha erken.Neye döndünüz geri?"
"Haa," dedi aklı başına yeni gelen oğlan. "Bir şeye bakacağız."
"Bak bunlar var." Diyerek içeri girdi Marinette.
Elindeki kutuyu masanın üzerine indirdi. Felix'le beraber direkt karıştırırken Alya onları merakla izliyordu.Felix kutunun içinden çıkardığı kilitli defteri gösterdi. "Bu ne?"
"Annemin günlüğü."
"Güzel, hadi açalım.Kilidi nerede?"
"Sence neden bu zamana kadar açmadım, yani daha doğrusu açamadım?Çünkü kilidini hiç bulamadım."
"O zaman tel toka falan getir açalım."
"Denedim!Annem özel yaptırmış.Açılmıyor."
"Kilidini kıralım?"
"Yuh ama!" Diyerek Felix'in elinden günlüğü aldı Marinette. "Annemden kalan tek şeyi harabeye mi dönüştüreyim?"
"Annemden kalan tek şey derken?" Diye araya girdi Alya.Koltukta kendini düzelttikten sonra Marinette'e cevap beklercesine baktı.
"Şimdi sırası değil Alya.Hatta gel bize yardım et!"
"Ne yapıyorsunuz?"
Alya da masanın etrafına otururken kutuyu inceledi.
"Marinette'in üvey kız kardeşim olduğuna dair bir kanıt arıyoruz."
"NE!"
"TANRIM!Ne bağırıyorsun?!Yanındayım ya!Marinette evlenirsek Alya yüzünden ömür boyu işitme engelli birisine bakacaksın haberin olsun."
"O zaman yol yakınken dönmeliyim değil mi?"
"Ne?!Tövbe de kız!Senin için kulaklarımı değiştiririm de senden ayrılmam!"
Marinette kızarma moduna geçerken Felix bugün aşırı romantik olduğunu seziyordu.Sanırım odunluğuna geri dönmeliydi, değil mi?
"Hadi Alya!Ara bir şeyler.Sen zekisin.Araştırıp buluyorsun her şeyi!Bulamayacağın bir şey yok.Yardım et bize!"
"Ay tamam!"
Alya o sırada Aile defteri adlı bir anı defteri çıkarması ile tüm gözler ona döndü.Esmer kız elindeki defterin sayfalarını teker teker çevirirken kafasını iki yana salladı.
"Marinette küçükken çok fazla anı biriktirmiş gibi görünüyor. Kız kardeşini de sürekli başka bir aileye veremeyeceğinize göre?"
"Haklısın." diyerek iç geçirdi Felix."Ama Marinette ona çok benziyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...