___
Felix, kötü günlerin yaklaştığını hissediyordu.
___Marinette ellerini yıkarken duyduğu kapı sesiyle nihayet Kagami'nin geldiğini düşünüp gülümserken, kapıdan giren kişi ile gülümsemesi soldu.Kız sırıtarak rujunu çıkarttığında Marinette sırf kendisi için buraya gelip ruj sürüyormuş gibi yaptığına yüzde yüz emindi.
"Naber, Dupain Cheng?"
Marinette her ne kadar cevap vermek istemese de yeni başlangıç yapmak istediğinden dolayı gülümsedi.
"Çok şükür, sakarlıklarıma rağmen yaşıyorum Lila.Sen?"
"Sen benimle böyle konuşur muydun ya?"
"Bak," dedi mavi gözlerini ona sabitleyip." beni anlayacağını düşünerek sana söylüyorum.Artık yeni bir başlangıç yapmaya karar verdim. Adrien'dan hoşlanmıyorum.Gördüğün üzere bir sevgilim var.Ve onu da çok seviyorum.Lütfen, artık aramızdaki bu anlaşmazlığa son verelim."
Lila sinir bozucu ruj sürme işini bırakıp o da Marinette'e bakmaya başladı. "Çok tatlısın Marinette."
"Ama," dedi Marinette. "Adrien'la uğraşmayı bırakacaksın.Eğer Kagami ile Adrien'a karışırsan... karşında beni bulursun."
Lila güldü."Tamam tamam.Zaten ben de yeni bir başlangıç yapmaya karar verdim.Hatta yeni sevdiğim birisi var."
Marinette'in yüzündeki sahte gülümseme, gerçek gülümsemeye dönüştü. "Gerçekten mi?!"
"Hmm hmm." Lila rujunu cebine koydu. "Ama garip bir şekilde sevdiğim ve sevgilin çok fazla benziyor."
Marinette bir şey anlamadığını belli ederken Lila sırıttı."Hatta aynı kişiler."
Karşısındaki kızın sinirleri tavana çıkmıştı.Marinette sinirle kahkaha attı.
"Lila-" kahkası yüzünden cümlesi yarıda kalmıştı."Çok komiksin, gerçekten!"
"Ben ciddiyim.Sevgiline dikkat et Marinette."
Lila göz kırptığında Marinette'in kahkası durmuş, gözleri dolmaya başlamıştı.Şuanda onu hayata bağlayan tek kişi Felix'di.Ve onu da kimseye vermeye niyeti yoktu.
"Sende ağzına dikkat et Lila." Lavaboya girmeyip onları dinleyen Kagami nihayet girmişti.Tabi sinirle laf sokmayı ihmal etmeyerek."Üzgünüm Marinette, seni tek bıraktığım için.Cüzdanımı unutmuştum, sen lavabodayken alayım dedim."
Marinette başını salladığında Kagami onun kolunu omzuna attı.Marinette topallayarak lavabodan çıkmaya yeltenirken Lila'nın gülüşü ve seslenişi ile durdu.
"Böyle yapıyorsunuz ama sonda gülen ben olacağım."
Marinette sırıttı."Hodri meydan!Son gülen iyi güler derler."
Lila sinirden köpürürken, Kagami ve Marinette lavabodan çıktı.
***
"Konuşmalıyız!"
Marinette sinirle masaya oturdu."Lila manyağı beni deli ediyor!"
"Iıı...dostum... önce masadan kalkıp sandalyeye oturmaya ne dersin?"
Felix, Nino'yu umursamadan sordu. "Ne oldu?"
"Marinette'i seni almakla tehdit ediyor aklı sıra." Diye açıklama yaptı Kagami. "Boşverin."
"Nasıl boşverebilirim?Bu kız beni deli ediyor!"
"Merak etme Mari.Ben bir tek seni gördüğüm için Lila'yı farketmedim bile. Yani beni alması biraz imkansız olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...