12.Bölüm: Bridgette

1.1K 96 103
                                    

___
Amilie elini ağzına götürürken, gözleri hızlıca doldu.

"B-bridgette?"
___

"Bridgette mi?"

Marinette şaşkınlıkla sorduğunda, Felix hızla söze girişti.

"Ş-şey eski komşumuzun kızına çok benziyorsun, eheh."

"Ne eski komşumuzun kızı!" Amilie hemen Marinette'in yanına ilerleyip kızın yanaklarına ellerini koydu. "S-sen öldün?"

Felix hızla annesini çekip aldı."Bu yüzden ilk konuşmalıyız dedim!Ona çok benziyor."

"A-ama sank-ki ikiz gibiler!"

Marinette hiçbir şey anlamayarak sordu.

"Bridgette kim?"

Anne oğul, kıza döndüler."O-" Amilie'nin ağzını kapatan Felix'e kızgınca baktı Marinette.

"Felix!Az önce şüpheli görünüyorsun dedin bana ama şuan kendin benden daha çok şüpheli gözüküyorsun!"

Amilie ağzındaki Felix'in elini çekerek konuştu."Sevgilin değil mi?Bilmesi lazım!"

Marinette de kaşları çatık bir şekilde başını salladı.Felix bu günün er geç geleceğini biliyordu.Ama bu kadar yakın olacağını tahmin etmemişti.

"Bir şartla!Sonra sana bir iey açıklayacağım, Bluenette.O açıklamamı dinlemeden bu evden gitmek yok!"

Marinette korkmaya başladı.Sanki öğreneceği şeyler sonrasında bir daha eskisi gibi olamayacaktı...

Olamayacaklardı.

"T-tamam."

***
"İNANAMIYORUM!"

Genç kız hüngür hüngür ağlıyordu.Bir an önce bu malikaneden çıkmak istiyordu.

"Marinette, dur!"

Felix kızın arkasından koşup sesleniyordu ama Marinette onu dinlemiyordu.

"LÜTFEN DİNLE!"

Genç erkeğin de gözleri doldu.Eğer tanıştıkları ilk andan bunları anlatsaydı, bir şey değişmezdi. Fakat şimdi aralarında birçk şey olmuş, yakınlaşmışlardı.Fakat şimdi Marinette başka şeyler düşünüyordu.

Marinette durup ona döndü. "DAHA NEYİ ANLATACAKSIN FELİX! SIRF ONA BENZİYORUM DİYE GÖNLÜNÜ EĞLENDİRİP BENİ NASIL KULLANDIĞINI MI?!"

"Hayır, yemin ederim öyle bir şey yok-"

"BEN DE SAF GİBİ SANA İNANDIM!BİRİNİN BENİ GERÇEKTEN SEVDİĞİNİ HİSSETTİM.BENİ HAYATA BAĞLAYAN TEK SEN VARDIN.VE...ve..."

Genç kızın kalbindeki acı, gözlerinden okunuyordu. "İlk defa aşkıma karşılık alacağımı düşünmüştüm..."

Felix'in yüreğine bir öküz oturmuştu resmen.Marinette ondan hoşlanıyordu...

"AMA," dedi kız sesini tekrar yükselterek."İYİ Kİ SANA ÇOK BAĞLANMAMIŞIM!"

Kız tekrar koşmaya başladığında Felix'in de ağzından bir hıçkırık koptu.

"M-marinette!BEKLE!LÜTFEN!"

Ama kız çoktan evden çıkmıştı.O sırada Kagami ile birlikte eskrimden gelen Adrien, arabadan iniyordu.

"Seninle teyzemi tanıştırmam gerek! Çok şen şakrak bir kadın-"

Viraha et Koi No Yokan  |Felinette|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin