___
Kafasını sallayan genç kız, tekrar merdivenlere yöneldi.
"Yarın her şeyi düzeltiriz."
___
Marinette, erken kalkmanın verdiği rahatlıkla okula yaylana yaylana gidiyordu.Evet, ne hikmetse erken kalkmıştı bugün.Genç kız okula yaklaştığında, önündeki kalabalığı gördü.Ne olduğunu anlamayıp etrafa baktı, belki akuma olabilir diye.Ama sonra içlerindeki bir kızın elindeki kartonda yazılı olan şeyi gördü.
SENİ SEVİYORUZ FELİX!
Kız, gözlerini devirip ilerlemeye başlamıştı ki aniden içlerinden bir kız onu tuttu.
"Lütfen başka okula git, ben bu okula geleyim!Dolu diye almıyorlar!"
Marinette anlamamış bir halde bakarken aniden kızların çığlığı duyulunca, arkasını döndü. Felix motorundan, Adrien ise gri arabasından çıkıyordu.
"Aaaaa Adrien da var!"
Kızların hepsi oraya koşarken Marinette sevmekten vazgeçemediği oğlana aşkla bakıyordu.O sırada Felix gözlerini, kızlara imza vermeye başlayan Adrien'a bakan Marinette'e çevirdi.Sonra tekrar Adrien'a.Hayır, diye düşündü.Olamaz değil mi?
Kızlar Felix'ten de imza isteyince genç oğlan onları umursamadan Marinette'e yürüyüp elini omzuna attı.
"Naber Bluenette?Bakıyorum birileri kuzenime aşık-"
Marinette hızla Felix'in ağzını eliyle kapattı.
"Şşşt!Duyacak!Hem...Sen nereden biliyorsun?"
"Bilmemek imkansız, Bluenette.Ona öyle bir aşkla bakıyorsun ki."
"İlk olarak bana Bluenette demeyi kes-"
O sırada hayranlardan birinden gelen soruyla Marinette başını Adrien'ın tarafına çevirdi.
"Adriennn!Yanağımı öper misin?"
Adrien ilk kıza baktı ve sonra gülerek kafasını iki yana salladı."Üzgünüm ama benim sevgilim var. Yani bunu yapamam."
Genç kızın gözleri tekrar dolduğu için hemen merdivenlerden çıkmaya başladı.
"Of, bu biraz kötü oldu."
Felix de kızın arkasından adımlamıştı ki, Adrien'ın sesi duyuldu.
"Hey!Günaydın Marinette!"
O sırada Marinette ilerlemeyi kesti.Zorla gülümsedi ve Adrien'a döndü.
"G-günayd-dın."
Hızla okulun içine girerken Adrien da Felix'in yanına geldi."Marinette'le tanışmıştınız değil mi? Ama bir günde onun omzuna kolunu atacak kadar samimi olduğunuzu düşünmemiştim."
Felix sinirle ona döndü.Hem Marinette'e aşık değildi, hem sevgilisi vardı ama Marinette'i mi kıskanıyordu?
"Sen gidip kız arkadaşınla ilgilensene."
Okulun içine hızla girirken, Adrien arkasından şaşkınlıkla baktı.
***
"Merhaba çocuklar bu Felix."
Marinette yanındaki Felix'e baktı.Nino'nun uzattığı elini tutmasını bekliyordu.Ama Felix'ten tık yoktu.Soğuk halini takınmıştı yine.Genç kız ona yardım etmek istedi.Çünkü içinde bir yerlerde bunu istediğini biliyordu.İlk tereddüt etse de parmaklarıyla bileğini tuttu.Felix'in, hissettiği dokunuşla kalbi küt küt atarken, Marinette elini hafifçe öne ittirdi.Ama Felix zorla elini geri çekerken genç kızın narin sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Jugendliteratur|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...