8.Bölüm: Lunapark

1.3K 118 196
                                    

___
Herkes beklenti içinde Marinette'e baktığında kız başka seçeneği olmadığını anladı.Felix'in elini tuttu.

"Evet, sevgiliyiz."
___

Alya sevinçle çığlık atarken, Nino ve Kagami onları tebrik etti.Adrien ise kaşlarını çatmıştı.

"Yanlış anlamayın ama nasıl bu kadar çabuk sevgili oldunuz?"

Marineye ne diyeceğini bilemezken, Felix onu belinden tutup kendisine çekti.

"Birbirimizden hoşlanıyorduk.Bende ona teklif ettim ve o da kabul etti."

Adrien başını salladı.Ardından oturduğu merdivenden kalkıp uzaklaştı.

"Bunun nesi var, dostum?"

Kagami, Adrien'ın peşinden gitmek için ayaklandı.

"Adrien!Bekle!"

Genç kız zorla ona yetiştiğinde omzundan tutup kendisine çevirdi. "İyi misin?Ne oldu?"

"Bir şey yok."

"Adrien...farkındaysan ben senin sevgilinim.Seni anlıyorum..."

Genç oğlan derin bir nefes verdi.Merdivende oturan çifte baktı.

"Sadece...Marinette'in Felix'le sevgili olmasını doğru bulmuyorum."

Kagami kaşlarını çattı. "Neden ki?"

"Çünkü... nasıl diyeyim bilmiyorum.İkisi de birbirine zıt.Uyumlu değiller.Hem Marinette daha iyisini hak ediyor."

"Birincisi, zır kutuplar her zaman birbirlerini çeker. İkincisi ise Marinette için doğru olan kişiye sen karar  veremezsin, Adrien.Anlıyorum, o senin ilk arkadaşın. İşte bu yüzden tam tersine kararına saygı gösterip, ne olursa olsun onun arkasında olman gerekir.Ayrıca Felix senin kuzenin.Neden öyle düşünüyorsun ki?"

"Biliyorum ama Felix'le sadece bir iki kez konuşmuşluğum var.Fakat Marinette?O her şeyde beni destekledi.En küçük bir şeyde hemen bana yardım etti.Yanımda oldu...Bu yüzden onun iyiliğini istiyorum bende.Felix onun için iyi birisi değil."

Genç kız, oğlanın omzunu hafifçe sıkıp gülümsedi. "Seni çok iyi anlıyorum ama, bırakalım bunu bize zaman göstersin."

Adrien derin bir nefes verip başını salladı.

"Hadi gel, onların yanına gidelim."

Kagami, kafasını salladığında beraber onların yanına gittiler.

"Çıkışta Lunaparka gidiyoruz."

Marinette gülümseyerek ikiliye söylediğinde ikisi de başını salladı.O sıra Nino elini silah gibi yapıp doğrulttu.

"Beni korku trenine bindirmeye çalışanı, Makas'ta aşağı fırlatırım haberiniz olsun."

Hepsi -Felix dışında- kahkalarla gülerken Felix sırıttı.

"Yapılacaklar listesine bir şey daha eklendi."

"Bak dostum sakın!Ciddiyim ben!"
***
"Wuhuuu!"

Kızlar lunaparka bakıp sevinçle çığlık atarken Felix gözlerini devirdi.

"Sanarsın ilk defa lunapark görüyorlar."

"Her şeye binmeliyiz Felix!"

Marinette çocuğun bileğinden tutup onu lunaparkın ortasına götürdü.

"İlk neye binelim?"

"Hangisini istiyorsan."

"Siz neye bineceksiniz?"

Viraha et Koi No Yokan  |Felinette|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin