___
Pencereden çıktığında hızla yoyosunu ileriye atıp, görünen akumalının olduğu yere gitmeye başladı.Ama o sırada arkasından bir pencereye bir de kendisine bakan Kediciğini görmemişti.
___
Kendisi akumalının yanına geldiğinde hızla akumalıyı inceledi.Yine...Ah, genç kız bu durumdan sıkılmaya başlamıştı.Bay Güvercin bilmem kaçıncı kez akumalanmıştı.Neredeyse her gün bu adam yüzünden dönüşmek zorunda kalıyorlardı.Uğur Böceği, bu adamla savaşmaktan bıkmıştı. Shadow Moth başka akumalayacak birini bulamamış mıydı?Üstünden geçecek olan güvercinlere görünmemek için hızla saklanıp etrafa baktı.Sanırım her zamanki haliydi.Kendisi Shadow Moth olsaydı, her akumalayışında farklı bir güç verirdi.Böylelikle her gün zayıf noktalarını bulmak zorunda kalacaklardı.Fakat şimdi her şey aynıydı ve her zamanki gibi onu yenebilirlerdi.Uğur Böceği, bazen Shadow Moth'un aptal olduğunu düşünüyordu.
Kara Kedi, emin olmak için çıkmak üzere olduğu pencereden kendini geri çekip lavaboya indi. İçinde kötü bir his vardı.Resmen içindeki ses yapma dese de, Kara Kedi kendine engel olamıyordu.Dönüşümden çıkmak için gerekli sözcükleri söylediğinde, yüzükten çıkan Plagg ona şaşkınlıkla baktı.
"Evlat-"
Adrien onun susmasını ve ceketine girmesini söylediğinde Plagg neler olduğunu bilmese de sahibine uydu.Adrien kapıyı açtığında, AVM'de kimsenin olmadığını gördü.Herhalde akuma yakında olduğu için herkes güvenli alana gitmişti.Hemen yan taraftaki kızlar lavabosuna yöneldi. Şu an bir kadından kafasına çanta yemesi istediği son şey olabilirdi ama bunu göze alarak ilk kapıyı çalmak istedi.Bir soran olursa onlara akumanın olduğu ve güvenli yere gitmenizi söylemek için görevlendirildiğini söyleyecekti.Kapıyı gergince çaldı genç çocuk ve ardından biraz bekledi.
Ancak sesi gelmedi.
İçindeki ses hala ona saydırırken bir kez daha kapıyı çaldı.Ama yine ne kapıyı açıp ne olduğunu soran, ne de içeriden ses veren yoktu.Genç oğlan derin bir nefes alıp elini kapı kulpuna götürdü. Ancak gelen patlama sesi, tüm bu cesaretini götürdü.Uğur Böceği'nin şuan yardıma ihtiyaç duyduğu çok açıktı.Ona yardım etmeliydi.
"Ne yapıyorum ben?"
Kendine kızdıktan sonra geri dönüp kimsenin buraya gelip gelmediğine baktı.Ardından tekrar erkekler lavabosuna girecekken tekrar o kapıya baktı.Bunu yapamazdı, çünkü hem Uğur Böceği'nin kendine kızacağını biliyordu, hem de eğer o'ysa bunu kaldıracağını düşünmüyordu. Yıllarca sevdiği ve sonradan başkasından hoşlandığı için onu sevmeyi bıraktığı kızın o olduğunu öğrenirse kendine fazlasıyla kızardı.Buna henüz hazır değildi...Uğur Böceği'nin kimliğini öğrenmeye.
"Plagg, pençeler!"
O da ne olur ne olmaz diye erkekler lavabosundaki küçük camdan çıkmıştı.Ardından hızla akumalıya yöneldiğinde havada sürü halinde gezen kuşlara bakıp iç çekti.Sıkılmıştı artık. Kahramancılık oyunundan değil ama Bay Güvercin'i kurtarmaktan kesinlikle bıkmıştı.Bay Güvercin'le savaşan Uğur Böceğini gördüğünde onu sağ ve işinden vazgeçmemiş bir şekilde görmek, onu sevindirmişti.Çünkü dün kwamisini dağılmış bir halde gördüğünde -ilk defa bir kwaminin ağladığını görmüştü- aklına birçok kötü düşünce gelmişti.Mucizelerini eline vermiş, Uğur Böceği'nin gelemeyeceğini ve bir seferlik mucizeyi Alya'ya vermesi gerektiğini söylemişti. Kara Kedi her ne kadar Tikki reddetse de Uğur Böceği'ne bir şeyler olduğunu hissetmişti.Bir duygu değişiminin olduğunu...O gün aklındaki 'eski leydi'si yüzünden Alya'yla akumayı yenmesi uzun sürmüştü.
Fakat şimdi o kanlı canlı karşısındaydı ve şuan ne kadar sevindiğini anlatamazdı.Aniden Bay Güvercin'in yüzünden havaya fırlayan Uğur Böceği, Kara Kedi'nin önüne düştü.Uğur Böceği başını eğmiş ona gülümseyen ters bir Kara Kedi gördüğünde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha et Koi No Yokan |Felinette|
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Marinette, yaşadığı şeyler yüzünden artık hiçbir şeyi kaldıramamaya başladı.Olan şeylere bir de... Adrigami çiftinin eklenmesiyle artık son noktaya geldi.Ve hayatını sonlandırma isteği ile haraket etmeye başladı.Ama intihar sırasında, h...