,, Yoongiii, dlouho jsme se neviděli,"usmál se Woosan a sedl si přede mě na gauč.
Vyndal jsem z pusy konec vodnice a pevně se na něj podíval.,, Nálada se ti vrátila, co?"
,, Ale notak, pořád se na mě zlobíš?"fňukl a natočil hlavu na stranu.,, Tak co? Místo rubínu máte peníze."
,, Ten rubín měl větší hodnotu,"upřesnil jsem a znovu nasál z vodnice.
,, Asi o 60% víc, než jsi dal ty nám,"doplnil Taehyung vedle mě a opřel se o gauč.,, Takže to není všechno, cos nám měl dát."Tenhle chlap dělá neustále nějaký problémy. Myslí si, že všechno splatí, nakonec se ukáže, že je úplně bez peněz.
,, Moje babička je nemocná-"
,, Ha!"vyjekl jsem a vydechl kouř.,, Všichni víme, že to utrácíš za kurvičky."
,, Tvoje kurvička taky není zadarmo,"ušklíbl se a opřel se rukama o stehna. Poté kývl k ženě u nějakýho svalnatýho chlapa.,, Zřejmě proto chodí jinam."
,, Byl jsem na týden pryč, dovolil jsem ji to,"zamračil jsem se a dvěma prsty na ní pískl. Otočila se a s úsměvem se ke mně vydala.,,A zároveň zadarmo je."
,, Tak ty si to můžeš dovolit,"protočil oči Woosan. Taehyung to všechno zatím bedlivě pozoroval. Nemohlo mi uniknout, jak na Miu kouká.
,, Zlato!"vypískla a sedla si na můj klín.,,Konečně ses vrátil! Chyběl jsi mi."
,, To jde vidět,"opáčil jsem a pohledem znovu sjel na toho chlapa.
,, Ale prosimtě! Ty víš, že jsem celá jen tvoje."
,, Tak mu to příště řekni,"prskl jsem a znovu jí věnoval pohled.,, Zřejmě byl zadarmo, co?"
,, Já jsem taky zadarmo,"podotkl Woosan a na gauči se rozvalil. Že mě nepřekvapuje jeho perverzní chování před Miou.
,, Drž si zpátečku,"upřesnil jsem. Už mě jeho drzost unavuje, mám chuť sáhnout po mé pistoli. Každý ví, že Mia je moje, avšak se vždy najde někdo, kdo si dovoluje. Ti živí mají štěstí. A že jich je málo po tom, co si zkusili Miu jen svést.
,, Však v pohoděěě, já si nějakou najdu-"
,, K věci, notak,"vložil se mezi nás Taehyung a opřel se o stehna.,, Ty peníze. Dělej."
,, Hele, myslíte, že po kapsách každý den nesu nějakých 200 000 000 wonů? A říkám, že je moje babička nemocná, ani ty operace, co jsem ji zaplatil, nepomohly,"vydechl a poškrábal se na hlavě.,, Proč si to tudíž nevybijete z doktorů?"
,, Protože máme dostat kurva hodnotu toho rubínu, takže nám naval těch 60%!"křikl jsem a netrpělivě potáhl z vodnice. Poté jsem se podíval na Miu.,, Běž si někam jinam, tohle není tvá věc."
,, Ještě si tě najdu,"ušklíbla se a políbila na mě do vlasů, načež vstala a odešla k baru.
,, Woosane, nemáme na to celý večer,"promluvil znovu Taehyung.,, Buď nám ty peníze dáš, nebo si tě najde Yoongiho otec. S ním budeš mít smrt rychle za sebou."
,, Tak mi dejte ještě měsíc a-"
,, Dali jsme ti tři měsíce a máš hovno,"přerušil jsem ho a promnul si čelo.,, Neser mě už a naval tady a teď ty peníze!"
,, Vždyť já je nemám!"vyjekl Woosan a rozhodil rukama.
,, Jasně, takže ty se tady úplně v pohodě vybavuješ, chceš mi svést Miu a najednou řekneš, že je nemáš?!"zavrčel jsem a bouchl pěstí do stolu.,, Do prdele s tebou."
,, Hele, jak bych mohl za tři měsíce někde sehnat 200 milionů?"ohradil se.
,, Podepsal jsi souhlas, že vždy seženeš peníze za určitou dobu. Kdybys to nepodepsal, nemusel bys nic řešit, tak si nestěžuj,"prohlásil Taehyung a taktéž potáhl z vodnice. Že on na něj má nervy. Já mám chuť mu ustřelit hlavu.
,, Musel jsem být v opilý,"zamumlal Woosan a odvrátil pohled.
,, Byl jsi plně při vědomí-"
,, Tak jsem byl idiot no! Do háje s váma!"vybuchl a zvedl se. To už mi došla trpělivost.
Vytáhl jsem pistoli a střelil ho přímo doprostřed hrudi. Povzdechl jsem si, když všichni začali křičet při pohledu na skácejícího se Woosana na zem. Bože, to bude zase práce. Slíbil jsem si, že už nikoho takhle na veřejnosti nezabiju. Hele, je mi to jedno, já své alibi nezařizuju. Vždy mi to však vyjde a falešné alibi zapůsobí. Dobře, jednou jsem si odseděl měsíc, měl jsem původně nějaké 4 roky, ale otec mě vysvobodil.
Taehyung dal na stůl peníze za vodnici a alkohol a se mnou vstal. Rozešli jsme se k východu a naštěstí i minuli ochranku. Zajímavý, jak nám to projde pokaždé, když jsme takhle mezi lidmi. Sám nechápu, jak nám to prochází jako po másle. Opravdu je policie takhle blbá?
Vyšli jsme z budovy a zamířili do tmavší uličky.,,Zavolej pak mému otci, že chci nové alibi."
,, Měl by ses ale krotit,"usoudil a já se na něj podíval.,, Už je to potřetí tenhle měsíc. Ztrácíš trpělivost se zákazníky."
,, Já vím, už mě unavují ty jejich řeči o tom, jak to splatí do měsíce či do dvou,"řekl jsem.
,, Já vím, příště to půjdu vyzvednout s někým jiným, pokud na to už nebudeš mít chuť,"přitakal a vytáhl mobil.,, Pozítří máme schůzku s nějakou ženskou. Ty kráso, a že bohatou."
,, Miliardářka?"
,, Ne, milionářka,"odpověděl a chtěl vytočit mého otce.,, Na tu nervy mít budeš?"
,, Nevím."
Upřel jsem pohled před sebe. Zrazu jsem slyšel Taehyunga se zadusit, avšak dřív, než jsem stačil cokoliv udělat, někdo mi přiložil k puse smradlavý hadřík a já později propadl tmě.
_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ877slov❤️
ČTEŠ
I'm a bitch I'm a boss [m.yg x p.jm] (POZASTAVENO)
Fanfiction,, Už tady nerozhoduješ," usmál se. ,, Ne teď. Víš moc dobře, že ten, kdo tu velí, jsem já." Pevně jsem se mu podíval do očí a ani na minutu nezaváhal. ,, Počkej, až tě můj otec najde. Budeš na místě mrtvý." ,, Není to tvůj otec." Přiložil mi pistol...