XXIV

426 52 21
                                    

YOONGI

Vzdal jsem to. Již několik minut se tady pokouším se nějak dostat z těch pout, avšak zatím jsem si jen dokázal odřít zápěstí. Možná by to bylo i lehčí, kdybych měl obě ruce. Jenže má zraněná ruka nechtěla vůbec spolupracovat, začínalo mi to lézt na nervy. A být spoutaný taky nebyla žádná sranda, ruka mi brněla, nebylo to vůbec příjemný.

,, To si ten hajzl dělá prdel?"vydechl jsem tiše a zahleděl se do stropu.

Co to do něj vjelo? To nemám tušení, doteď byl ke mně trochu milý, teď se to úplně obrátilo. Přijde mu normální zničehonic mě připoutat k posteli a přemýšlet nad tím, že by mě ojel? Zřejmě mu už přetekl pohár trpělivosti, co já vím? Nevím, neznám ho dostatečně na to, abych posoudil jeho chování. Ale přece mě jeho náhlá změna zmíněného chování překvapila.

Zrazu se otevřely dveře a v nich náš usměvavý zvrhlík. Usmíval se od ucha k uchu. Šlo už podle jeho obličeje poznat, že má něco v plánu a že mu to prozatím vychází. Modlil jsem se, aby to nebylo něco, do čeho zatáhl i mou Miu. Ačkoliv to přímo není moje přítelkyně, někdy jí tak beru a nechci ji zatáhnout do byznysu.

,, Páni, nějakej šťastnej,"zamumlal jsem a protočil oči.

,, Být tebou bych si z toho nedělal srandu,"upřesnil a nadzvedl obočí. Obešel postel, posadil se na židli jako před hodinou a odložil vedle sebe berle, načež jsem semkl rty k sobě.,, Ta tvoje kurvička tu bude zítra."

,, Říkal jsem ti, ať ji do toho netaháš!"vyjekl jsem a pokusil jsem se znovu se ze zlosti vysmeknout z pout. Marně.,, Ona nemá s byznysem nic společnýho, tak ji kurva nech být."

,, Proč ji tolik chráníš? Ty jsi tady, zatímco ona toho využívá a chodí si za jinými chlapy v baru. Není jen tvoje,"prohlásil a založil si ruce na prsou stále viditelně hrdý na to, co od něj slyším.,, Je to děvka, obyčejná prostitutka v baru, nikdy nebude tvoje. Můžeš se jí zítra zeptat."

,, Ty seš takový hajzl-"

,, Vysmíval ses mi, že jsem ti doteď nic neudělal, tak proč to nenapravit?"ušklíbl se a pokrčil rameny. Vstal-překvapivě to ustál i na sádře-a pohladil mě po vlasech, načež pomalu putoval přes mé ucho níž. Bránil bych se jakéhokoliv jeho doteku, kdybych mohl, avšak mé tělo nechtělo nijak odporovat.,, Tebe je taková škoda, zlato. A teď jen kvůli byznysu tu se mnou musíš trčet."

Dech se mi lehce zrychlil, když dlaní objal můj krk a lehce stisk zpevnil. Chtěl jsem zareagovat, avšak obě mé ruce byly nefunkční, jedna svázaná, druhá v bolestech. A tak jsem se zmohl jen na trhání hlavy do stran (bože, tady jde vidět, jak to vypadá po dvou měsících pauzy od psaní téhle knížky-). Ani to však nepomáhalo, stisk byl tak silný, že jsem později už sotva mohl jakkoliv pohnout hlavou.

Když jsem se pokusil jej nějakým způsobem kopnout, zareagoval a svižně si sedl na můj rozkrok. Díky bohu jsem v sobě úspěšně zadržel vzdych či vyjeknutí. Nebudu mu vycházet vstříc, jediné, co on chce, je to, abych mu vyhověl. Nakašlat, nikdy!

Chtěl jsem pokrčenýma nohama takzvaně 'nadzvednout zadek', abych ho alespoň shodil, avšak rozmyslel jsem si to těsně před tím, než jsem to stačil udělat. Jimin se na mě spokojeně usmál. Oba jsme moc dobře věděli, že tenhle pohyb by všechno úplně pokazil. A já bych mu tím vyhověl.

,, Páni, kam se poděl ten sebejistý mafián?"uchechtl se a celého si mě projel pohledem. Cítil jsem, jak se mi pomalu hůř dýchá, chtěl jsem se konečně nadechnout.,, Takže... Teď si s tebou můžu dělat cokoliv? Woah, neneeee."

,, O-Opavaž se na mě ně-jak s-sahnout,"vydal jsem ze všech sil ze sebe a svou zraněnou rukou ho chytl za zápěstí. Bylo to náročné a lehce bolestivé, avšak i ten lehký stisk se mohl počítat jako snaha, ne?

,, Co uděláš? Nezmůžeš momentálně nic,"ušklíbl se a naklonil se až k mému obličeji, přičemž se mi zadrhl dech.,, Neboj, nebudu tě tady líbat. Svůj první polibek si nechám pro svou první lásku."

,, N-Nikdy jsi nebyl z-zam-ilovaný?"zeptal jsem se a snažil se mu dívat pevně zpříma do očí.

,, Nikdo nikdy pro mě nebyl dost perfektní,"upřesnil a pohlédl na mé rty.,, Nemůžu tě políbit... Ale v tom ochutnat tvé rty mi momentálně nic nebrání, uvědomuješ si to, že?"

,, C-Co-"

Zasekl jsem se, když se více nahnul a jazykem olízl můj spodní ret. Zalapal jsem po dechu a přivřel oči, načež znovu olízl můj spodní i horní ret.

JUNGKOOK

,, Woah, už jsem si myslel, žes nepřežil,"vyhrkl Taehyung a přisedl si ke mřížím.

,, Dík,"mlaskl jsem a přes mříže před něj dal misku s uvařenými nudlemi ze sáčku.,, To ti posílá šéf."Ovšem, že jsem byl zraněný. Přežil jsem s ne moc hlubokou ránou od nože, takže je nenáročné s tím fungovat jako každý den.  A samozřejmě menší modřiny a natrhlý ret, nic životu nebezpečného.

,, Opravdu?"

,, Ne, je to ode mě,"protočil jsem oči a posadil se na zem, načež se na mě zaujatě podíval.,, Za to, že jsi ochránil Jihyun."

,, Máš ji snad rád?"nadhodil a hůlkami začal míchat nudle.

,, Za prvé: nevidím nejmenší důvod, proč by tě to mělo zadn zajímat. Za druhé: je to šéfova dcera, se kterou si rozumím jako s kamarádkou,"řekl jsem a narovnal se, když mě bok lehce zabolel.,, Vypadáš hrozně, Taehyungu. Měl by ses osprchovat."Díky bohu nemusíme řešit jejich potřeby co se týče toalety. Dříve to bylo nesnesitelný, téměř všichni vězni si stěžovali na to, že potřebují na záchod. A tak Jimin nechal udělat ve všech celách záchody a umývadlo. Na sprchy se ovšem vykašlal.

,, Stejně hrozně vypadají i ostatní tady a jsem si jist, že jim nenabízíš sprchu. Tak proč mě ano?"nadzvedl obočí a začal nudle jíst.

Chvíli jsem mlčel, netušil jsem co odpovědět.,,Nevím, ostatním podle mého patří jejich ošklivost."

,, Naznačuješ tím snad, že ti přijdu atraktivní?"zazubil se a nabral si opět nudle na hůlky.,, Tím pádem ty mně taky."

,, Opět si moc věříš,"usmál jsem se a přiblížil se němu. Položil nudle zpátky do misky a ihned můj pohyb napodobil. Snažil jsem se zůstat sebejistý i přesto, že jsme si byli pouhý centimetr vzdálení.,,V životě bych neřekl, že zrovna ty jsi atraktivní, zapiš si to někam, jo?"

,, Budu si to pamatovat."

___________________________________________
안녕! 🔥
ELLO! Omlouvám se, že jsem ty asi dva měsíce nevydala kapitolu, důvod... Každý má ve svém životě komplikovanější období ¯\_(ツ)_/¯ Pokusím se vydávat opět pravidelně téměř každý týden, ale nic neslibuju ༎ຶ‿༎ຶ

Každopádně doufám, že se máte dobře, miluju vás ❤️✨

-ᴋɪᴋɪ

1099slov❤️

I'm a bitch I'm a boss [m.yg x p.jm] (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat