YOONGI
Předevčírem mě nechal střílet normální pistolí, včera mě nechal střílet dokonce puškou. Co přijde příště? Kulomet? Každopádně dneska mě prý chce vzít na večírek, přičemž prý budu hlídán nějakým Jungkookem. Hhh, fajn, tentokrát opatrný je.
,, Mám se ptát, jestli to je tvoje?"
,, Ne, měl to na sobě jeden chlápek, kterýho jsem střelil a zakopal, včera vykopal a dal ti jeho sako. Plus ho vypral, abys neměl tyhle kecy,"odvětil Jimin a stoupl si za mě, zatímco jsem se díval na sebe do zrcadla.,, Dělám si srandu, je to moje."
,, Byl bych radši za toho chlápka,"upřesnil jsem a on se uchechtl. Nevím, co přesně se stalo, avšak jsem si prostě musel zvyknout na jeho přítomnost. To neznamená, že mu však nemůžu nadávat.
,, Ale sluší ti to, zlato,"usmál se a spojil si ruce za zády. Protočil jsem oči a odvrátil pohled.,,Yah, červenáš se, to je roztomilý."
,, Ty se taky budeš červenat, až ode mě dostaneš pěstí zleva zprava,"zavrčel jsem a přistoupil k posteli. Poté jsem se na ní vyvalil.
,, Hej! Zkazíš si účes!"
,, Ten byl už zkaženej ve chvíli, kdy se tvý slušky dotkly bych vlasů,"opáčil jsem a cítil, jak mi přejel po zádech.,, Vole, nesahej na mě!"
,, Tak se posaď, zničil sis účes,"zamručel jsem a dal pryč ruku z mých zad.,, Jedem už za chvíli, notak."
,, Ne."
,, Ty vážně chceš, aby to šlo po zlým, že?"zvážněl a já ucítil, jak mi přiložil k temeni hlavy pistoli.,, Posaď se, dělej."
Otráveně jsem si povzdechl a poslechl ho. Schoval pistoli a začal mi různě upravovat vlasy, zatímco já si kousal nehet na palci. On si myslí, že může dělat prostě vše, jak se mu zlíbí. U mě to tak vážně není, musí mu být přeci jasné, že budu odmlouvat. Ví o mně toho tolik, ale to, že mu jen tak snadno nic nedovolím ne?
,, Jsi prase, nekousej si nehty,"zamračil se a pleskl mě po ruce, kterou jsem poraženecky stáhl.,, Jak malé děcko."
,, Tak jsem malé děcko nebo prase?"Nadzvedl jsem obočí.
,, Idiot,"mlaskl a tentokrát protočil oči on.,,Hele, na tom večírku se nebudeš s nikým seznamovat a budeš se držet co nejdále od společnosti. Beru tě tam jen pro trochu uvolnění, ale vše budeš odmítat, pokud nebudeš pod mým dohledem. Jasný?"
,, Takže se opít nemůžu?"
,, Pod mým dohledem,"zopakoval a odstoupil ode mě.,, Jungkook je mladší než ty, takže ten tě zas tak nemůže kontrolovat."
,, Jak dlouho tam budeme vůbec?"zeptal jsem se a odvrátil pohled ven z okna. Pořád tam jsou mříže, takže vždy, když jsem tady zavřený, přímo se dusím. To je prostě pro jednou nemůže dát pryč alespoň na deset minut a otevřít okno?
,, Nevím. Jak dlouho se mi bude chtít,"odpověděl a pokrčil rameny. Poté vytáhl mobil a vytočil něčí číslo.,, Dones to."
,, Nemůžeš být konkrétnější?"vyhrkl jsem, když hovor tipl.,, Chci taky vědět, co má kdo donést."
,, To zas tak není tvoje věc, zlato,"lehce se usmál a natočil hlavu na stranu.,, Stoupni si."Vydechl jsem a opět ho poslechl.,, Yahhh, vážně teď vypadáš hezky a formálně."
,, Nech si ty kecy, vážně,"odsekl jsem a založil si ruce na prsou.,, Nejsem zvědavý na to, co ti na mě připadá vzrušující."
,, Jsem schopný tě přinutit si vzít jen tanga, zatímco mi budeš tančit u tyče,"prohlásil a já lehce vykulil oči.,, Asi si to nemám jen představovat, že? Mohl bych ti nějaké koupit hned jak přijedem-"
,, To stačí,"přerušil jsem ho a on se usmál.
,, Přivádím tě do rozpaků?"olízl si rty a znovu vytáhl pistoli. Lehce mi s ní nadzvedl hlavu a přejel prsty přes můj krk až k klíční kosti.,, To je účel, zlato."Chtěl jsem na to něco říct, avšak se ozvalo klepání, načež se Jimin odtáhl.,, Dále."
Dovnitř vstoupil o trošku vyšší kluk v saku s tmavými vlasy dlouhými po nos a kufrem v ruce. Uklonil se a kufr položil na stůl. Přes jeho záda jsem však neviděl, co dělá či co vůbec je v tom kufru. Šlo vidět, že pod tím oblečením se skrývá hora svalů.
,, Tohle je Jungkook, bude tě tedy hlídat,"promluvil Jimin a natáhl k Jungkookovi ruku, přičemž ten mu podal jakousi divnou pistoli.,, Neboj se, nebude to moc bolet."
Přiložil mi ji ke krku a mně se zatajil dech. Vyjekl jsem, když zmáčkl spoušť a horní částí mého těla projela vlna neskutečné bolesti.,,Si ze mě už děláte prd-ahh,"sténal jsem, zatímco jsem se snažil uklidnit a tolik nevnímat bolest.
,, Čip je umístěn,"řekl Jimin a Jungkook přikývl.
,, Č-Čip?"vysoukal jsem ze sebe.
,, Zlato, nemysli si, že na tebe nebudu dohlížet i z dálky."
LATER
Poškrábal jsem se na místě na krku, kde mi vpíchli čip a prohlédl si všechny ty nápoje na stole.,,Aspoň jednoho panáka."
,, Ne, neřekl jsem to už dost jasně?"zamračil se Jungkook a založil si ruce na prsou.,, Taky nic nepiju a nežeru a jsem spokojený."
,, Ale já ne,"zamumlal jsem a podíval se na něj.,,Tak kde je Jimin?"
,, Šel někam do háje mezi dav, říkal, že si odskočí za ostatními, proč?"vyhrkl.
,, Chci se zeptat jeho, jestli nemůžu něco pít,"odpověděl jsem a napodobil Jungkookův postoj.
,, Říkal, že nic pít nemůžeš, tak se toho kurva drž!"okřikl mě a spustil ruce podél těla.
Tiše jsem zavrčel a opřel se vedle něj o stěnu. Prý se tady budu cítit dobře, prý tady je čerstvý vzduch. Hej, vždyť já tady, na večírku, si nemůžu dát ani blbý šampaňské. Tož je tohle normální? Ještě k tomu si jde Jimin někam úplně do prdele a nechá mě tady s Jungkookem, určitě taky umírá žízní.
,, Chce se mi chcát."
,, Dělat si- Yah, tak pojď,"protočil oči Jungkook a pobídl mě, abych šel před ním.
Učinil jsem tak, zatímco on mi říkal, kam mám jít. Bylo tu tolik lidí, dokonce pár žen. Jimin říkal, že je to večírek pro mafie, které spolu spolupracují. Je možný, že by tu mohla být i má mafie? Vím, že s někým spolupracujeme, ale nemám nejmenší tušení s kým, nikdy mě to nezajímalo. Zároveň nejsem ten, kdo zrovna tohle nějak řeší.
Přešli jsme velkou zahradou do moderně zařízené budovy, kde bylo mnohem víc lidí než venku. Dobře, tohle je asi až moc lidí. Co když se tu něco zvrtne? Na to nemyslí? No dobre no, přeci jen spolu 'spolupracují', tak se samozřejmě nemůže nic stát. To byla ironie.
Vešli jsme na záchody. Během vteřiny jsem se otočil a vrazil Jungkookovi pěstí, načež jsem ho poté bouchl do břicha. Zatímco se skácel k zemi, obešel jsem ho a znovu vyšel. Rozešel jsem se neznámo kam hledat Jimina. Dobře dobře, uznávám, že zároveň s ním jsem se cítil mnohem bezpečněji.
Rozhlížel jsem se marně hledajíc onu známou tvář. Zarazil jsem se však, když jsem navázal oční kontakt s někým jiným.
_______________________________________
안녕! 🙏
Taaaaaak Yoongi a Jimin se nám začínají alespoň TROŠIČKU sbližovat :3 Měla bych ale začít napravovat Jiminovo chování, DON'T WORRY, UŽ NA TOM PRACUJU, takže si nemyslete, že Jimin bude celou knížku takový... Bude trošičku 'ostřejší' 😌🤣No nic, snad si užíváte poslední dny prázdnin ❤️✨
-ᴋɪᴋɪ
1129slov❤️
ČTEŠ
I'm a bitch I'm a boss [m.yg x p.jm] (POZASTAVENO)
Fanfiction,, Už tady nerozhoduješ," usmál se. ,, Ne teď. Víš moc dobře, že ten, kdo tu velí, jsem já." Pevně jsem se mu podíval do očí a ani na minutu nezaváhal. ,, Počkej, až tě můj otec najde. Budeš na místě mrtvý." ,, Není to tvůj otec." Přiložil mi pistol...