XX

415 54 75
                                    

JUNGKOOK

,, Odneste ho do mé kanceláře,"rozkázal Jimin a jeden jeho muž Yoongiho vzal jako princeznu.

Všichni začali postupně odcházet. Měli bychom spíše chápat, že Yoongiho popadla taková zlost. Kdybych nebral debilní prášky a byl na stejném místě, jako Yoongi, asi by byli všichni mrtví. Jimin mi zařídil prášky, aby se tohle v mém návalu zlosti nestalo.

Už už jsem chtěl odejít, avšak zastavil mě jeho hlas.,,To bylo velice chytrý,"prohlásil Taehyung a já se na něj otočil. Snažil jsem se nesoustředit se na jeho nahou hruď.,, Proč mě nenapadlo, že takové dítě dokáže presvedčiť ostatní tím, že potřebuje na záchod? Nic lepšího jsi tam neměl?"

,, Taky nejsi o dost chytřejší, když jsi se na to nachytal,"upřesnil jsem a založil si ruce na prsou, načež on prostrčil ruce mezi mříže, o které se opřel.

,, No a? Můj plán vyšel, dostal jsi mě k Jiminovi,"uchechtl se a pokrčil rameny.

,, Říkal, že tě nezná-"

,, To je přesně to, co člověk dělá, když ho jiný zradí. Dělá, že ho nezná,"přerušil mě.,, Nebyl bys na tom stejně?"Odvrátil jsem pohled. Možná měl pravdu.,,Proč myslíš, že za mnou Yoongi přišel? Přišel za mnou, protože mu Jimin řekl o jeho rodičích. A jak to mohl vědět Jimin? Proč přišel zrovna za mnou?"

,, Takže... Jste všichni tři byli kámoši?"zeptal jsem se a znovu se na něj podíval.

,, Chytrý kluk,"pobaveně se zazubil a trochu odstoupil od mříží.,, Nechceš mi donést nějaké oblečení? Nesnesu, jak se snažíš se mi dívat do očí."

,, Koukám se ti přímo do očí,"opáčil jsem a kousl se do rtů.

,, Jsi homo?"

,, Donesu ti to oblečení,"zamumlal jsem a rozešel se po schodech ke dveřím.

,, Na něco jsem se ptal! Hej!"

Ignoroval jsem to a na chodbě za sebou zavřel dveře.

JIMIN

Vodní pistolí jsem začal Yoongimu, kterého jsem posadil na židli naproti mně, stříkat vodu do tváře a při tom si podepřel hlavu rukou. Bylo mi jasné, že by odporoval, kdybychom ho odvedli bez toho, aby upadl do bezvědomí. A teď ho po půlhodině musím takhle budit, jelikož se mi nechce čekat.

Naštval mě. I přesto chápu jeho pocity, odteď to nebude mít lehké, vzhledem k tomu, že celý jeho život úplně cizí člověk pouze hrál, že je jeho otec. Asi bych měl tu samou zlost, kdyby o tom někdo věděl a neřekl mi to. Přesto mi přišlo zbytečné to, co tady předvedl, vždyť Taehyung neměl téměř co říct.

Po chvilce začal vykašlávat vodu a pomalu otevřel oči.,, Yoongi, notáááák... Co to bylo?"zamručel jsem a odložil pistoli.,, Čekal jsem cokoliv, ale to, že zničehonic vyjedeš po mém muži a budeš bezmocně řvát na Taehyunga, opravdu ne."Nic neřekl a sklopil pohled.,, Hele, vím, jaký je to pocit, když zjistíš, že jsi sám. Bez rodičů. Ale je pravda, že zase nevím, jaký je to pocit, když zjistíš, že jsi celý život žil ve lži. Jednou dostaneš svou příležitost a oplatíš to svému šéfovi."

,, Jdi do prdele s těmihle kecy,"odsekl a vstal.

,, Zlato,"oslovil jsem ho a za zápěstí znovu stáhl na židli.,, Jednou dostaneš šanci a budeš moct si to na něm vybít."

A bylo ticho. Seděli jsme naproti sobě, jak idioti, v tichu. Co teď? Když to ví, není můj plán už tak snadný. Potřebuju ty peníze, ale obávám se, že to, že jsem Yoongimu o tom všem řekl, to trochu ztíží. Zároveň z něj opravdu šílím, z toho mám právě také strach. Netušil jsem, že jeho přítomnost bude mít na mě takový vliv.

,, Yoongi?"

,, Hm?"

,, Můžeš odejít,"rozhodl jsem a on se na mě váhavě podíval.,, Odejdi, uteč. Jsi volný."

Viditelně vydechl přebytečný vzduch a udržoval se mnou stálý kontakt. Nevím, zda je to dobrý nápad. Ovšem, Taehyunga si tady nechám. Jen asi bude lepší Yoongiho nechat jít. Mám co potřebuju, možná si jeho šéf přijde i pro Taehyunga, kdo ví? Pokud ano, samozřejmě, že budu po něm ty peníze chtít.

,, Namjoone!"křikl jsem a přerušil náš oční kontakt. Oslovený po chvilce přišel.,, Je volný. Vyveď ho ven, dokud chce."

,, Co-"zasekl se Yoongi.

,, Ano, pane,"řekl Namjoon a přistoupil k Yoongimu, který stále váhavě seděl na židli. Proč neodejde? Má svobodu, tak proč tu stále sedí?

,, Jdi."

Nakonec vstal a mlčky s Namjoonem odešel z místnosti. Ne, kdybych chtěl mu něco dát zpátky, Namjoonovi bych to řekl. Rozhodně mu nic dávat nebudu, všechno si tady nechám. Bude si holt muset sehnat nový mobil.

Natáhl jsem si nohy na jeho židli a zaklonil hlavu. Takže co teď? Nechal jsem ho jít, bude tu teď... Takové ticho. Dokud jsem tu neměl nějakou oběť, byla tady taková nuda, nic se nedělo. Všechno jsem dělal buď sám nebo s Jungkookem. Ale momentálně se k tomu opravdu jaksik nemám. Dobře, je to teprve minuta po tom, co odešel! Přesto je tak málo věcí, co by mě právě bavily.

Sundal jsem nohy ze židle a otočil se na své židli směrem ke stěně, kde stále visela Yoongiho fotka několika dírami od dýk. Ze stolu jsem vzal jednu ze čtyř dýk a hodil ji po té fotce. Trefil jsem se do úst. Ani to nepomáha, do háje.

,, Pane!"slyšel jsem Jungkooka a otráveně protočil oči. Doběhl k mým dveřím a udýchaně se o ně opřel. Za ním Baemin.,, Yoongi je venku!"

,, Já vím."

,, A to s tím nic neuděláte?"zeptal se Baemin.

,, Ne, nechal jsem ho jít,"upřesnil jsem a oba zalapali po dechu.,, Musíte být až tak překvapení?!"

,, Můžem si promluvit?"vyhrkl Baemin a založil si ruce na prsou. Nic jsem neřekl. I přesto pokynul Jungkookovi, aby odešel, ten nakonec poslechl, a zavřel za sebou dveře.,, Proč jsi ho nechal odejít?"

,, Popravdě? Co ti je do toho? Šéf jsem tu já,"prskl jsem a opřel si rukou hlavu o stůl.,, A nedal jsem ti povolení si se mnou o tom promluvit."

,, Zamiloval ses snad do ně-"

,, Co má láska společného s tím, že jsem ho pustil?!"přerušil jsem ho a vstal.,, Prostě mi ho bylo líto, vypadal zoufale no."

,, Jenže ty jsi nikdy nepustil každého, co na tebe takhle ukázal psí oči,"opáčil a já zatnul pěsti.,, Jimine, viděl jsem, jak na sebe koukáte, chcete toho druhého."

,, Nikdy bych nechtěl někoho, jako je on,"odsekl jsem a odvrátil pohled. I když... Byla to trochu lež. Nějakým způsobem mě opravdu přitahoval. Líbí se mi, když ho přivádím do rozpaků, vždy tak hezky zčervená.

,, Tak proč jsi se k němu choval tak mile narozdíl od tvého chování k ostatním?"

Přistoupil jsem ke svému velkému oknu a zaregistroval Yoongiho, jak jde pryč na kraji cesty. Po chvilce se mi však ztratil z dohledu mezi stromy, načež jsem vydechl.,, Neser se do toho a dělej svou práci. Myslím, že jsem ti dal tak před hodinou papíry na ověření, ne? Už to máš?"

,, Ne, pane."

,, Tak makej!"křikl jsem.

Během sekundy odešel a já se tak ocitl v místnosti sám.

___________________________________________
안녕! 💥
To emoji nemá mít žádný význam... NEVADÍ, každopádně Jimin Yoongiho pustil ¯\_(ツ)_/¯To samozřejmě neznamená, že jsme na konci knížky 😌

-ᴋɪᴋɪ

1140slov❤️

I'm a bitch I'm a boss [m.yg x p.jm] (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat