,, Panebože!"vyjekl jsem a zaklonil hlavu.
,, Je to... Chvalitebný?"
,, Jo, dá se to,"vydechl jsem a znovu se na něj podíval.
,, No však jsem si trefil na rty!"ohradil se a nakrčil nos.,, To ti nestačí?"
,, Ne,"upřesnil jsem a seskočil ze stolu.,,Sice je pěkný, když se lidem trefíš do huby, měl by ses trefit buď mezi oči nebo na čelo."
,, Tak si to zkus sám,"zamručel a předal mi druhou dýku, kterou měl v ruce.,, Chci vidět, jak se v opilosti trefíš."
(VY ÚCHYLÁCI! JÁ VÍM, NA CO JSTE MYSLELI, TAK NEODPORUJTE! ಠ_ಠ)
,, Pff! Moc o mně pochybuješ!"odfrkl jsem si a zamířil dýkou mezi oči nějakého chlapa na fotce. Poté jsem hodil, avšak jsem klopýtl a vylil si alkohol ve skleničce na triko. A dýkou jsem se trefil těsně pod fotku.,, Ehm... To bylo schválně. Eh... Abych ti ukázal, jak se to nedělá!"
,, Jasně, uznej, že ses netrefil,"ušklíbl se a opřel se o stůl.,, A ty ses poblil z toho nebo co?"
,, Nekomentuju,"mlaskl jsem a skleničku položil na onen stůl, načež jsem si vysvlékl triko.,, Hlavně, ať se ty zítra nepobliješ. Já se o tebe nebudu starat."
,, Alkohol zvládám dobře."
,, Jo, to jsem viděl včera, když jsme dorazili domů. Zároveň teď piješ znovu a to ses sotva dostal z kocoviny,"prohlásil jsem a odhodil triko na židli. Neunikl mi jeho 'nenápadný' zkoumavý pohled.,,Min Yoongiiii, ty pokukuješ po těle kluka?"
,, Ne, proč?"vyhrkl a pohled přesměroval z mé hrudi do mých očí.
,, Jen tak. Ačkoliv vidím, jak se na mě koukáš,"jedním okem jsem na něj mrkl a olízl si rty.,, Chceš si sáhnout?"
,, N-Ne."
,, Nechceš zkusit, jaké to je držet mé boky ve svých dlaních?"znovu jsem se zeptal na jinou otázku a opřel se o stůl vedle jeho boků.,, Jen to zkus. Dokud nemám chuť tě za to zabít."
,, Nejsem buzna,"zamumlal a odvrátil pohled.
,, Ale o to tady vůbec nejde,"uchechtl jsem se a opřel si čelo o to jeho.,, Notáák, Yoongi. Nejsi jediný z nás dvou, který tohle chce."
Díval se dolů, nechtěl se mnou navázat oční kontakt, jeho tváře se barvily do červena. Styděl se, šlo vidět, že ho přivádím do rozpaků. O to mi šlo. Rád jsem se vždy koukal, když ze mě šílel.
Lehce jsem se usmál, když pomalu zvedl ruce směrem k mým bokům. Věděl jsem, že to chce. I já věděl, že někde v hloubi jeho duše se mě chce dotknout. On jen dělá ze sebe hroznýho frajera.
Chytl jsem ho za zápěstí a více se k němu přitiskl.,, Pane?"ozvalo se a dveře se otevřely. Odtáhl jsem se od Yoongiho, sáhl po jednu z dýk a hodil ji po člověku ve dveřích. Semkl jsem rty k sobě, když Baemin uhnul a dýka se zabodla do dveří.,, Bylo to nutné?"
,, Jo, to teda bylo,"odpověděl jsem a ohlédl se na Yoongiho, který sklopil pohled.
,, Oběd již je na stole,"prohlásil a spojil si ruce za zády.,, Ale zřejmě máte něco na práci."
ČTEŠ
I'm a bitch I'm a boss [m.yg x p.jm] (POZASTAVENO)
Fanfiction,, Už tady nerozhoduješ," usmál se. ,, Ne teď. Víš moc dobře, že ten, kdo tu velí, jsem já." Pevně jsem se mu podíval do očí a ani na minutu nezaváhal. ,, Počkej, až tě můj otec najde. Budeš na místě mrtvý." ,, Není to tvůj otec." Přiložil mi pistol...