„Kio,pojď dovnitř.Už je zima" Probudil mě tátův hlas,takže jsem musela usnout.
„Ano už jdu" Zašeptala jsem a postavila se,šla jsem do domu.Táta uvařil,krásně to zavonělo. „Pojď se najíst,udělal jsem ti sandwich"
„To opravdu nesníš ani ten kousek sandwiche?! Tak schválně,co jsi dneska jedla?"
„Půlku sušenky" Řekla jsem ještě více potichu než normálně a nepatrně se skrčila,nikdy mě táta ani maminka neuhodili,ale tohle gesto jsem dělala když jsem si přála být mrtvá nebo neviditelná.
„Kio sakra!Já tě nechci ztratit! Vážíš méně než šestiletý dítě! Musíš jíst!" Křičel.Bolí to,když víte že je smutný vaší vinnou,ale moje bolest se utišit už nijak nedá.Jedině smrtí.
„Promiň" Zašeptala jsem a snažila se vyhýbat jeho smutného pohledu.Asi se o tom nechtěl už bavit,proto změnil téma.
„Co jsi dneska dělala?" Napil se ze sklenice ve které měl vodu,zapíchl do mě smutný pohled. „Četla"
„Nebudeš chtít abych ti zajel koupit nějaké knihy?"
„Ne tati,to je...v pořádku.Něco jsem si koupila když jsem byla minulý týden ve městě" „Dobře" Zamumlal a pousmál se,podíval se na telefon který začal vyzvánět.
„Jo Jeffe?...V půl devatý? No dobře,zatím ahoj" Mračil se,něco se mu nelíbilo.Vím,že ať je to cokoli.Nechce se mu.
„Kio,budu muset jet do studia"
„No to nevadí,já jsem stejně unavená,půjdu už spát" Už zase tu nebude.Zase mě tu nechá.Zvedla jsem se ze židle a talíř s nedojedeným sandwichem dala na linku.
„Dobrou noc tati" Zašeptala jsem a pohladila ho po ruce,on si mě stáhl do náruče a schoval mě svým mohutným tělem.
„Dobrou noc broučku,prosím nic nedělej,ano? Až přijedu půjdu za tebou"
„Dobře tati,mám tě ráda"
„Já tebe taky" Líbne mě do vlasů a pouští mě a nechá mě abych odešla do pokoje. Ano,můj táta je slavný,ale nikdy jsem toho nevyužívala.Stačil mi obyčejný pokoj,pár cédeček,knihy a oblečení.Nevyžívala jsem se v tom že je bohatý,stačilo mi toho málo. Mnoho lidí se mě ptali proč nevyužiju že je táta slavný a bohatý,mít cokoli na co si ukážu.Ale k čemu mi to bude? Pocit štěstí mi to nepřinese.Stačí mi táta,ne ten slavný Eddie Vedder,ale obyčejného chlapa,který mě vychovává.V pokoji jsem si dala do rádia album od skupiny Nirvana a usadila jsem se na kožené křeslo u stolu kde leží notebook a polička s cédéčky.Zapla jsem notebook a najela na facebook.Bylo tam pár zpráv od fanoušků Pearl Jam kde se ptali na věci okolo skupiny.Většinou jim neodpovídám nebo jim pošlu oficiální stránku PJ aby se podívali sami.Když začala hrát písnička In Bloom pípla mi smska od táty.
'Broučku,za 2,5 hodiny jsem doma,pustíme si potom film,okay? Miluju tě♥♥! E.V'
Když si sms přečtu zvednu se a přejdu k posteli kde si vezmu pyžam,což jsou černé tepláky a modré triko s dlouhým rukávem.Dojdu do koupelny a napustím si vanu.Vysvléknu se z oblečení a vlezu do vany a začne hrát píseň Come as You are.
***
„Kio,kde jsi?! Broučku!" S trhnutím si sednu ve vaně a uvědomím si že jsem usla,zase.
„Jsem v koupelně,počkej chvilku" Rychle jsem vylezla ze studené vody a oblékla si spodní prádlo,tepláky,triko a župan.
„Hrozně jsi mě vyděsila broučku!" Vyhrkne hned jak vylezu a obejme mě
„Promiň,usla jsem když jsem se koupala"
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...