„Někoho mi hrozně připomínáš,jak se jmenuješ?" Zeptal se mě po chvíli ticha,kdy jsem koukala na trávník přede mnou a on-zatím bezejmenný-podupával nohou do neurčitého rytmu,i když mi to přišlo,že podupával do rytmu písničky Born Strong od skupiny Madball.
Otočila jsem hlavu k němu a podívala se do jeho tváře.Vlasy měl nepatrně vpadaný do čela,ale zřejmě mu to nevadilo.
„Kia," zhluboka jsem se nadechla a rukávy od mikiny si přetáhla přes prsty „Vedder"
Otočil se na mě a zamračil se,trochu se pohnul a zavrtěl hlavou a pak promluvil.
„Já věděl koho mi připomínáš,ty jsi Eddieho dcera!"
„Znáš Pearl Jam?" Zeptala jsem se a trochu víc se natočila k němu.
„Samozřejmě!Ta kapela se mnou vyrostla!" Rozhodil rukama a stoupl si,rukávy od košile si vytáhl k loktům a zatřásl hlavou,tím se mu vlasy tam,kde je měl předtím.
***
Pov's Eddie
„Je pryč už tři a půl hodiny!Ona tady ještě není!" Zakřičel jsem a stále vyzváněl její číslo.Říkala,že jde do parku,ale ještě se nevrátila.
„Eddie,určitě je v pohodě,neboj se o ní." Snažil se mě uklidnit Louis který objímal Harryho.
„Jdeme jí hledat." Řekl Niall a vstal,hned po Niallovi se zvednul Zayn a ostatní.
„Že mě to nenapadlo dřív,já jsem ale debil!" Zařval jsem a bouchnul pěstí do zdi,Harry ke mně okamžitě přiběhl a odtáhl mě od zdi.
„Eddie,notak,nic jí není!"
„Když se jí něco stane,nikdy si to neodpustím!"
„Eddie,klid!Prostě se teď oblíknem a půjdem se podívat,kam se Kia poděla,jo?"
„Dobře,jdeme." Rychle jsem si z věšáku vzal křivák,který jsem si navlíkl a na nohy nazul steel.Kluci se taky oblíkli a obuli,ale to už jsem tolik nevnímal,protože jsem běžel do parku.
***
Pět minut.
Deset minut.
Patnáct minut.
Dvacet minut.
Kde sakra je?Trnu hrůzou.Jestli se jí něco stalo...Najednou mi začne zvonit telefon.Liam.
***
Pov's Kia
Mike-jak jsem se dozvěděla-je srdcem metalista.Většinu času povídal jen on,protože já se prostě bála.Měl podobný názor na svět jako mám já.Od malička miluje Pearl Jam a Nirvanu.Zrovna teď mi vypráví nějakou historku z festivalu na kterým byl.
„...prostě jsem šel pro pivo a když jsem šel,omylem jsem vrazil do Fredyho Criciena.Kurva já do něj vr-." Najednou se zasekl v půlce slova a zamračil se někam za mě.Nechápala jsem co se děje a proto jsem se otočila.Stál tam Liam s rukama sražených v pěst.Vypadal hodně naštvaně.Když se podíval na mě,zamračil se ještě víc.
„Kio,kdo to je?" Zeptal se Mike a trochu se zavrtěl.
„Jsem Liam Payne,ty jsi kdo?" Odpověděl Liam rychleji než já.
„Někdo kdo týhle holce za chvíli vypálí do hlavy díru.To jsem já." Odpověděl s klidem Mike,musela jsem se usmát nad jeho vtipnou poznámkou.Liam se zamračil ještě víc,myslela jsem si,že už to víc nejde.
„Uvědomuješ si Kio jak se o tebe Eddie bál?!" Vyhrkl najednou Liam a podíval se mě.Bála jsem se ho.Vypadal...hrozivě.
„Omlouvám se." Zašeptala jsem a skrčila se,hrozně jsem se bála.Mike nic neříkal,ani jsem nepočítala že by ještě vedle mě seděl,ale pak se ozval.
„Nevidíš,že se tě bojí,ty vole?!"
„A Eddie se bojí zase o ní!" Zařval Liam a udělal krok směrem k nám.Mike se postavil a zatnul pěsti.
„Nezvyšuj na mě hlas!" Řekl skrz zatnutý zuby Mike a udělal krok k Liamovi,to už jsem se postavila,abych je zastavila.Nemůžou se tady prát.Kvůli mně určitě ne,kvůli trosce ne...
•Zdravím vás!
Okay,kapitola není zrovna brzy,ale moje milovaná maminka mi vzala počítač a i mobil za moje dokonalé chování.Heh.
Doufám,že jste se dámy měly dobře.
Novou kapitolu se budu snažit přidat dřív,než jen o víkendu.
Takže se mějte jak chce,hlavně líp jak já a...
Ahoj,zdar a čusík!
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...