•2.kapitola•

142 16 2
                                    

„Kio,pojedem už,připrav se“ Táta vyběhl schody a šel do mého pokoje,zaklapla jsem knihu a vstala z postele.Ze skříně jsem si vzala mikinu a nandala si jí.

„Je venku zima?“ Zeptala jsem se a rukávy mikiny jsem si přetáhla přes prsty.

„Bude lepší když si vezmeš ještě bundu“

„Dobře“ Oba jsme vyšli z pokoje a seběhli schody dolu do chodby kde jsem si vzala ještě bundu a nazula boty.

„Můžeme jet?“ Zeptal se a upravil mi kapucu.

„Jo“

***

„Ahoj“ Pozdravila jsem hned jak táta otevřel dveře do studia.

„Ahoj Kio,zdar Eddie“ Zasmál se Jeff a šel mě obejmout.Kluci věděli o mojí sebenenávisti a všem okolo,když umřela maminka,byli u nás skoro pořád,pomáhali tátovi se mnou a se vším okolo.

„Jak se máš princezno?“ Usmál se a pustil mě aby mě mohli obejmout i ostatní.Bylo to divný když mě objímalo tolik lidí,cítila jsem se divně.

„Já..uhm,asi dobře“ Dobře…

„Eddie,jdeme zkusit tu písničku?“ Zeptal se Stone,táta jen kývl a rozešel s klukama do nahrávací místnosti.

***

„A ještě jednou a konec,dobře?“ Řekl hlasitě táta a mávl rukou a začalo se opět nahrávat

“ Yes I understand that every life must end, aw huh,..
As we sit alone, I know someday we must go, aw huh,..
I’m a lucky man to count on both hands
The ones I love,..

Some folks just have one,
Others they got none, aw huh,..

Stay with me,..
Let’s just breathe.

Practiced are my sins,
Never gonna let me win, aw huh,..
Under everything, just another human being, aw huh,..
Yeh, I don’t wanna hurt, there’s so much in this world
To make me bleed…“

Zpíval jí mamince.Zpíval jí mně.Pamatuju si to.Vzpomínky…

„Tatínku,nebaví mě žít“Řekla jsem a zachumlala jsem se ještě víc pod peřinku.Tatínek seděl na zemi a koukal na mě,vím že se trápí.Kvůli mně a mojí nemoci.Seděl takhle každou noc,spinkal u mě.

„Zlatíčko…“ Povzdechl si a natáhl se pro ručičku „nemůžeš mě tu nechat samotnýho.Miluju tě“ Usmál se a dal mi pusinku na čelíčko.Zvedl ze země a lehl si ke mně.

„Zazpíváš mi tu písničku co zpíváš se strejdama?“

„Dobře,ale potom spinkat“Dala jsem mu pusinku na tvář a zachumlala se.

„Yes I understand that every life must end, aw huh,..
As we sit alone, I know someday we must go, aw huh,..“

„Kio,zlato,notak vnímej“ Někdo se mnou zatřásl,táta.

„Promiň,jen…“Kývl a pohladil mě po ruce.

„To je v pohodě,jen jsem chtěl ti říct že sem přijdou kluci s kterýma spolupracujeme“Mluvil tiše,a pomalu.Jací kluci? Jsou v pohodě? Kolik jim je?

„Neměla bych jít domů,abych vás nechala pracovat,nevěděla jsem že s někým spolupracujete“

„Ne,Kio sám jsem se tě zeptal jestli pojedeš se mnou“ Usmál se dal mi pusu na tvář.

„Zdar kluci,měli jste přijet až za 15 minut“ Vyhrkl táta a já se prudce otočila až mě zabolela jizva přes břicho.Stálo tam pět kluků,byli vcelku pěkní.

„Stihli jsme to dřív“ Zasmál se kluk se snědší pletí a delšími vlasy.

„No tak kluci tohle je moje dcera Kia,Kio tohle jsou One Direction.Slyšela jsi o nich,a párkrát jsem se o nich zmiňoval“

„Ahoj“ Pípla jsem

„Ahoj jsem Zayn“ Představil se ten kluk se snědší pletí,usmál se a nastavil ruku.Bála jsem se,hodně.

„Jsem Niall“ Mávl na mě blonďák s úsměvem jako sluníčko,byl rozkošný.

„Harry“ Kudrnatý kluk se smutným výrazem,černé úzké džíny,košili do půl těla rozepnutou s divným vzorem,vypadal hodně zženštile.Vypadal jako gay.

„Louis“ Překvapením u něj bylo že se ke mně nahrnul a objal.Lekla jsem se ho a i jeho reakce.

„Jsem Liam“

„Kia“ Řekla jsem znovu své jméno a podívala se na tátu.Pousmíval se.Veděl,že se bojím když je okolo mě hodně lidí,natož kluků, a proto byl blízko mě.Kluci se rozeběhli a sedli si na gauč,lekla jsem se jejich prudkých pohybů tak jsem se skrčila a natiskla se k tátovi.

„Kio,dobrý,nic se neděje“ Šeptal mi do ucha a jemně mě hladil po zádech,Liam si všimnul co jsem udělala a nadzvedl obočí,jako by mnou opovrhoval.Kdo by tebou neopovrhoval?Jsi jako papír,který se stejně jednou zmačká a vyhodí.Překážíš na tomhle světě,byl by tu klid bez tebe.Táta by bez tebe byl šťastnější...

•Ahoj,takže je tu nový díl,ano nepřidala jsem fakt dlouho,ale bylo toho jaksi moc a já to nezvládala.

-Nell♪♫

BAD BLOOD {l.p}Kde žijí příběhy. Začni objevovat