•4.kapitola 1/2•

155 13 27
                                    

A já šla do kuchyně kde jsem si udělala malý sandwich a do skleničky jsem si nalila banánový džus.Vzala jsem si jídlo i pití a šla do chodby.

„Hele Eddie,co se děje s Kiou?" Zeptal se Harry,slyšela jsem,jak se někdo posunul na gauči,protože ten potichu zavrzal.

„Co by s ní mělo být?" Ozval se táta,podle hlasu jsem poznala že je nervozní.Musí se za mě stydět.Jsem hrozná dcera.Selhala jsem v tomhle,ve všem.

„Ta jizva,a je hrozně...tichá" Zašeptal Harry.Je dobře,že neviděli více jak jednu jizvu,ale...

„Prostě je zlomená.Harry,ona je dokonalá,ale je ztracená ve svým vlastním světě.Řeší to všechno hrozným způsobem."

Rychle jsem vyšla z kuchyně a utíkala po schodech do pokoje.Neurazilo mě to,to vůbec,ale hrozně mě mrzí,že jsem taková.Selhala jsem,celý můj život...je troska,a já chci pryč,jenže tátu miluju,nechci ho tu nechat,i když má se mnou jen a jen starosti,chci být obyčejná holka.Šťastná,řešit kluky a to všechno.

„Kio!" Zařval táta.

„Ne tati,nech mě,prosím,ubližuju ti,promiň." Kluci vyděšeně všechno sledovali,najednou se Harry zvednul z gauče a bežel směrem ke mně.Ani jsem nestačila mrknout a on mě vzal do náručí.Nechápala jsem to,neječela jsem ani jsem ho nebouchala do zad.Jen jsem zakňučela,když se dotkl jizvy na boku.

„Co to děláš?" Zeptal se Louis

„Tohle si nebude myslet.Jde vidět,že jí Eddie miluje,a ona smýšlí takhle,nelíbí se mi to.Mám to pod kontrolou lásko,neboj se."

Lásko?! Cože?! Harry mi připadá zženštilí,ale on je opravdu gay? Roztomilý.

„Pust mě prosím na zem,bolí to." Zašeptala jsem,zvedla jsem ruku a tím jsem ho omylem dloubla do boku.

„Proboha promiň Kio!Nechtěl jsem! Bolí to hodně?! Neteče ti krev?!" Spustil Harry a okamžitě mě pustil na zem.Jeho oči se začaly lesknout.Stáhl ruku k lemu mého trika a odhrnul ho,nepříjemně jsem se ošila,nikdo mi tohle nikdy neudělal.Když se "prozkoumal" mojí jizvu hlasitě si oddychnul.

„Kio?" Podívala jsem na tátu,asi pochopil,že mi to nebylo zrovna příjemný,nepatrně jsem pokývala hlavou na znamení,že jsem v pohodě,v tomhle ano.

„Promiň princezno" Zašeptal Harry a přirazil si mě k hrudi,obalil si okolo mě ruce a smutně vzdychnul.

„Harry,princezno?!" Zaburácel Louis,v jeho hlase byl slyšet vtip.

„Ale notak,lásko,mám jí ráda,ale tebe miluju" Rozpojil ruce a šel k Louimu,vjel mu rukou do vlasů a dal mu pusu na čelo.

„Juj" Řekla jsem možná až moc nahlas,protože se všichni otočili a podívali se na mě.

„Ty mluvíš nahlas?!" Vyjekl Zayn a usmál se.Niall a Louis se rozesmáli až tak,že si bouchali dlaní do stehna.

„Hej,nechte jí být!Nemusí řvát jako vy!" Zavrčel táta,ale dlouho mu nevydrželo být vážný a taky se rozesmál...

Zdravím vás! Tahle kapitola bude rozdělená,protože totálně nestíhám,přidávám to až teď,protože jsem v šatně a za 5 minut mi začíná poslední zápas.Snad to nevadí,tak se mějte jak chcete,hlavně líp jak já.Ahoj,zdar a čuzík.

PS:Ano,v příběhu bude i Larry.

-Nell♪♫

BAD BLOOD {l.p}Kde žijí příběhy. Začni objevovat