Je to zpátky,vrátilo se to.Ne,ne.
„Kio,co se děje,třeseš se." nesmí to zjistit,bál by se ještě víc.Ne,ne,ne.
„Jen je mi zima půjdu se nahoru převléct."
„Dobře,budu tady s klukama.Zůstanou ještě tady,je tu ještě pár věcí na probrání."
S třesoucím tělem jsem vylezla schody a schovala se do pokoje.
Nicka.Tohle je to slovo,co tě tak dokonale vystihuje.Co tady ještě děláš,hm? Podívej se okolo sebe,kdo tě sakra potřebuje? Jsou bez tebe šťastnější! Tak se zabij! Dělej!
Proč si myslíš,že tvoje maminka umřela? Protože nechtěla dceru která je blázen. Nebyla to nemoc. Byla to nenávist k tobě! Pochop to. No tak,udělej to.Udělej tu radost všem a konečně se zabij. Co nejrychleji. Udělej to!„Ne,prosím." schoulila jsem se na postel a rozbrečela se.
Zvedni se a udělej to.Nikdo tě tady nechce,rozumíš? Až tě najdou mrtvou budou šťastní.Myslíš si,že budou truchlit? To jsi na omylu,zlato. Naopak.Udělej to sakra! Srabe.
Nevím jak jsem se dostala do koupelny,ale v tu chvíli když jsem začala vnímat se moje ruce zbarvily krví. Nechala jsem to.
Harry's Pov.
„Jdu na záchod,jinak mi praskne močák." řekl jsem a pohladil Louiho po stehně a vstal.
„Po schodech nahoru a pak doleva." prohodil Eddie a dál ťukal do notebooku.Zakýval jsem hlavou,ale uvědomil jsem si,že na mě kouká jen moje sluníčko.Poslal jsem mu vzdučný polibek a vyběhl schody do patra.Jak mi řekl Eddie,vydal jsem se doleva.Když jsem procházel okolo dveří které byly pootevřené,uslyšel jsem tiché vzlyky.Co se děje? Ani jsem nepřemýšlel a dveře rozrazil.Vzlykání se ozývalo z druhých dveří.Přeběhl jsem místnost a to co jsem viděl jsem si nikdy nepřál vidět.
•Zdravím vás!
Jak se máte? Co děláte? Užíváte si prázdniny?
Já momentálně jsem se čtyřma chlapama na závodech s boxem.Nehorázně mě rozčilujou.Zavřeli mě na tři hodiny na terasu,myslela jsem,že jim předvedu box na pokoji.Takže já nebudu dál "kecat" blbosti.Mějte se jak chcete,hlavně líp jak já.
Ahoj,zdar a čusík!•
Nell♪♫
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...