•9.kapitola•

97 15 6
                                    

„Kio!" zařval jsem a rozeběhl jsem se ke Kie,která byla schoulená v rohu místnosti u vany.Po koupelně v tenkých a krátkých provázcích tekla rudá,místy černá tekutina.Krev.

„Bože můj,Kio,co jsi to provedla?" klekl jsem si k ní a snažil se zjistit jestli je při vědomí.Byla,což jsem zjistil když na mě promluvila.

„Nech mě,běž pryč." řekla ještě tišším hlasem než když mluví normálně,schoulila se ještě víc a dál tiše plakala.Přisunul jsem se k ní ještě blíž a pokoušel jsem se jí zvednout bez toho,aby se jí cokoli stalo.Ještě více stalo.Snažila se bránit,odtlačit mě,vykroutit se,ale co si budeme povídat.Jsem silnější než tahle princezna.Došel jsem s ní do jejího pokoje a posadil jí ke stolu,kde ležel notebook a pár knih.

„Kde jsou obvazy a tyhle blbůstky?" zeptal jsem se a klekl si před ní,abych jí viděl do těch smutných očí.Stále se z nich valily slzy.

„Nevím" odpověděla a snažila se vstát,jenže se jí zamotaly nohy a ona si sedla zpět do koženýho křesla.

„Kio,snažím se ti pomoci,řekni mi kde jsou ty obvazy.Copak bys chtěla Eddieho tady nechat samotnýho? Nepřemýšlela jsi nad tím někdy,hm?"

„Byl by šťastný." zašeptala,když myslím tím zašeptala,tak to nebylo slyšet.Musel jsem jí odezírat ze rtů.

„Co to tu plácáš za blbosti?" nemohl jsem uvěřit vlastním uším.Vážně tohle řekla? Takovou blbost.

„Pravdu." odpověděla jednoslovně a trochu cukla nohou o kterou jsem s lehkostí opíral.Okamžitě jsem ruku dal pryč a položil jí na podlahu.

„Myslíš si,že by Eddie byl šťastný bez svýho slunce? Jsi jeho jediná dcera,zlato.Miluje tě,i se všema těma blbostmi.Pochop to." ani jednou se na mě nepodívala zatímco jsem s ní mluvil.Vyhýbala se pohledu jak jen to šlo.

„Nenávidí mě." konečně se na mě podívala.

„Miluje tě!" vyhrkl jsem a postavil se,abych našel konečně ty obvazy,když mi to ten anděl nechce říct.Jako první jsem šel do koupelny kterou jsem celou prohledal.A vida! Obvazy,náplasti,tampony na odsávání krve ve skřínce nad vanou.Vzal jsem skoro všechno co jsem tam našel.Do kelímku který ležel na vaně jsem natočil vlažnou vodu a vzal žínku.To všechno jsem odnesl zpátky do ložnice.Kia se ani nehnula.Všechno jsem položil na zem a do ruky si vzal žínku kterou jsem namočil do vody.Klekl jsem si a podíval se Kie do obličeje.Slzy se jí stále valily z očí.Očima jsem zabloudil k její ráně na rameni z který stále vytékala krev.

„Ošetřím ti to,neublížím ti,slibuju." zašeptal jsem a opatrně se dotkl rány,cukla sebou.

***

„Tak a je to." řekl jsem když Kia měla obvázaný rameno tak,aby jí to neprosáklo.Zvedl jsem se ze země a všechny papíry od náplastí jsem vyhodil a kelímek s vlažnou vodou smíchanou s krví vylil do umyvadla.Když jsem se vracel zpátky do pokoje začaly se otevírat dveře...


•Po třech dnech,wohou,rekord.Není nic co bych vám napsala stejně to nikdy nečte,takže se mějte jak chcete hlavně líp jak já.

Zdarec

-Nell♪♫•

BAD BLOOD {l.p}Kde žijí příběhy. Začni objevovat