Bylo fajn vidět jak jsou šťastní a smějou se.Táta se v mojí přítomnosti nahlas nesměje,protože mu nikdy nedávám důvod.Když jsme byli ještě všichni pohromadě,ještě když žila maminka,jsme byli šťastní,smáli jsme se.Maminka...
„Maminko,koukej!" Běžela jsem po schodech dolů a křičela na maminku,v ruce jsem držela to,co jsem nakreslila.Byli jsme tam my všichni.
„Ukaž mi to princezno moje." Usmála se a natáhla ruce před sebe,tím mi bezeslovně řekla abych jí skočila do náruče.Chytila jsem se jí okolo krku a natáhla před její obličej obrázek.Chvíli si ho prohlížela a pak se doširoka usmála.
„Je to překrásný princezničko.Moc se ti to povedlo.Až to tu dodělám pověsíme to na stěnu,ano?" Byla tak krásná.Tatínek jí moc miloval a já taky.
„A co děláš?" Zeptala jsem se a chtěla si dosáhnout pro nakrájený jablíčko,co leželo na talířku.
„Domlouvám se s pár lidmi pro který pracuje tatínek,kde můžou zpívat.."
„Maminka zase dělá že pracuje,a přitom slintá nad mýma fotkama" Najednou se ozvalo z chodby,když jsem se otočila stál tam tatínek s úsměvem tak širokým až jsem se bála,že si roztrhne tvář.
„Tatí!" Rozeběhla jsem se směrem k němu a on se sklonil.Maminka se smála.
„Ahoj oslíku můj,bolí tě pořád bříško?" Zeptal se a dal mi pusinku na čelíčko.
„Ne,už tu běhá jak formule." Odpověděla maminka a vstala,aby mohla tatínka přivítat.Dali si pusinku,takovou tu když se někdo má moc rád,jako dospělí.Někdy si myslím,že se chtějí spapat,ale kdyby se spapali,neměla bych maminku ani tatínka...
Nakonec jsem neměla maminku,ale ne proto,že by jí tatínek spapal...
„My nekřičíme!" Zamručel Harry a tím mě vytrhl z přemýšlení.Táta se zasmál a plácl se do čela.Z ničeho nic se Zayn začal potichu přesouvat k nic netušícímu Niallovi který koukal zamračeně do papíru,když Zayn udělal poslední pohyb chytil Nialla za boky a začal ho lechtat.Blonďáček vypískl tím jak se lekl a začal sebou házet,aby utekl ze zajetí Zayna.Všechny pohledy se stočily na ně dva.
„Ty tupče,pust!" Zaječel Niall a dloubnul Zaynovi do břicha.
„Jako malí kluci" Slyšela jsem jak si Liam zabrblal pro sebe,podívala jsem se na něj zrovna v tu chvíli,kdy on zvedl zrak na mě.Odrhla jsem od něj pohled a začala koukat zase na ty dva kteří se prali.Cítila jsem jak si mě Liam pořád prohlížel,musel být zhnusený ještě víc...
•Zdravím vás u další kapitoly.Doufám,že se vám aspoň trochu líbila,i když je o ničem.
Chci vám upřesnit jednu věc.Eddie není pedofil nebo tak,to si nemyslete,on se o Kiu hodně bojí,nerada bych,aby si potom někdo myslel,že se Kii dotýká jinak než jako táta.Snad to dává smysl.
Tak vás nebudu dál otravovat,takže mějte se jak chcete,hlavně líp jak já.
Ahoj,zdar a čusík!
-Nell♪♫
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...