•13.kapitola•

93 9 36
                                    

„Ty jsi mluvil s Kiou?" zašeptal vedle mě Harry který se ke mně nahnul, když všichni probírali něco, co jsem nevnímal. Otočil jsem na hlavu na něj a nadzvedl obočí. Jak to mohl slyšet, když jsem zavřel dveře? Špehoval? Harolde...

„Slyšel jsem, jak jste něco mumlali. Co jste probírali?"

„Nic." řekl jsem a trochu se zavrtěl, protože už mi to sezení vadilo. Chtěl jsem se prostě vysprchovat a zalízt pod peřinu do svojí ložnice ve svým bytu, kde jsem pán svýho vesmíru.

„Dobře." Pokrčil rameny a namáčknul se zpátky ke svojí teplý nudli číslo dvě. Najednou jsem slyšel otevření dveří z kuchyně a chvíli na to se v obýváku objevila Kia. V ruce držela ještě zbytek sušenky, kterou nedojedla a podívala se na mě.

„Kio,něco jsem ti koupil." ozval se Eddie a Kia přeskočila k němu.

„Nemusel jsi tati...Nic nepotřebuju."

„Ale já chtěl." Sáhl do batohu, který byl hozený vedle sedačky a vyndal něco, co jsem nepoznal, co je. Podal jí to a ona si to začala prohlížet. Když zjistila, co to je, její smutná tvář se trochu rozjasnila.

„Tys mi k-..."

„Je to album That's the Spirit, že jo?" ujistil se a nadzvedl obočí.

„Vyšlo teprve před několika hodinama." zašeptala

„Měl jsem to zablokovaný už delší dobu, chtěl jsem bejt mezi prvníma."

„Děkuju,tati." Podívala se na Eddieho a šla po schodech zpátky do pokoje.

***

„Tak jo, pro dnešek asi končíme, už je pozdě a máme na to ještě několik dní." řekl Eddie po nějaký době. Všichni jsme souhlasili, že už jsme utahaní a potřebovali jsme spánek.

„Ještě se jdu rozloučit s Kiou. Teda, pokud nebude spát." zajásal Harold a vyběhnul schody.

Kia's POV.

Když jsem skoro usínala, někdo mi zaklepal na dveře a se zakřípáním je otevřel, lekla jsem se. Myslela jsem si, že je táta, ale místo tátovo obličeje se objevil Harryho s mírným úsměvem na tváři. Položila jsem konec peřiny pod prsa a čekala, co řekne.

„Přišel jsem se rozloučit a popřát ti dobrou noc. Už pojedeme domů." řekl tichým hlasem, přešel k posteli a na kousek se posadil.

„Dobře."

„Máš pěkný triko, princezno" Potichu se zasmál a pokroutil hlavou. Tím se mu jeho vlasy rozházely. Vypadal vtipně.

„Děkuju."

„Už komunikuješ víc. Se mnou." Usmál se pyšně.

„Uhm..." Nevěděla jsem, co mu odpovědět. Nebojím se ho. Ošetřil mi rány a je hodný. Tak jako Loui. Najednou se otevřeli dveře a z nich vykoukla hlava Liama a Louiho. Netušila jsem, proč je tu Liam. Louiho bych pochopila, má tady svojí lásku, ale Liama...

„Zlato, už pojď, ta princezna taky potřebuje spát. Zítra jí budeš zase otravovat." řekl Loui a zasmál se. Liam protočil oči a trochu do Louiho strčil, ten narazil klikou do hrudního koše.

„Liame, ty jsi takovej k-...!" Chtěl začít nadávat, ale přerušil ho Harry.

„Boo, nerozčiluj se, je to jenom blbej heterák, co nám závidí."

„Ugh..." zavrčel Loui, ale už dál nenadával. Harry se otočil zpátky na mě a široce se usmál.

„Tak dobrou noc, princezno. Uvidíme se zítra."

„Dobrou noc, Harry." Jmenovaný se zvedl z mí postele a šel ke dveřím. Dal pusu Louimu a najednou na mě koukaly tři páry očí a mě to znejistilo. Harry a Loui se na mě usmáli a vyšli z mýho pokoje. Zůstal tam Liam.

„Tak zítra, Kio. Dobrou noc, krásko." zašeptal a zavřel dveře...

•Ahoj.Jak se máte,satani? Doufám,že vás škola nezabijí.Abych pravdu řekla...já se do školy poslední dobou vždycky těším.
That's the spirit je dobrý album i když hrozně změkli.
Bylo by fajn kdyby jste napsali nějaký komentář,protože pak nemám ani chuť psát.Mějte se jak chce.

-Nell♫♪

Btw:Tuhle kapitolu věnuju-a možná i dalších 546546 kapitol- Minnieloveslarry protože ona ví proč.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 13, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BAD BLOOD {l.p}Kde žijí příběhy. Začni objevovat