•3.kapitola•

139 15 0
                                    

„Kio,zlatíčko v pořádku?Začala jsi se klepat,mám tě odvést domů?“ Zeptal se táta vyděšeně a jemně mi sevřel ruku.

„Jen jsem se zamyslela,v pořádku tati,zvládnu to“ Řekla jsem tiše a podívala se na něj,trošku pokrčil obočí,nevěřil mi.

„Jsem tady s tebou,ano?Nic se neděje.Mám tě rád Kio“

„Jsem v pořádku tati,fakt.Já tebe tati taky…“

„Eddie,musíme probrat tu spolupráci“ Řekl Stone a ruku mi položil na rameno a jemně ho promnul.

„Jo,a ty nesahej na mou dceru,nejsi její vtip“ Všichni se rozesmáli až na Stona,ten se zamračil a bouchl tátu do břicha.

„Blbče“ Zamumlal a pak se taky rozesmál.Pousmála jsem se nad tím jak se chovali i když jim táhlo k padesátce.

***

„Je promiň!“ Vyjekl Niall když do mě vrazil a já spadla na bok,kde mám jizvu,další.

„V pohodě.“ Sykla jsem a do očí se mi nahnaly slzy,šíleně to pálilo,Niall se vyděšeně podíval po tátovi,ten se ke mně okamžitě rozeběhl,odhrnul mi mikinu a triko a opatrně se dotkl jizvy z které tekla krev,rozbrečela jsem se a snažila se dostat ze země.

„Jeffe podej mi ubrousky!“

„Pust mě tati,prosím.“ Zavzlykala jsem a snažila se jeho ruku odstrčit,hrozně to pálilo a štípalo.

„Ne Kio,teče ti z toho hn-“

„Hrozně mě to mrzí,nechtěl jsem do ní vrazit,nevěděl jsem,že je po operaci a má tam jizvu!“Niall si vjel rukama do vlasů a začal tahat,procházel tam a zpět,oči mu slzely.

„Nebyla jsem na operaci.“ Zašeptala jsem a přestala se vzpírat,protože mě táta pevně držel,a to nemělo cenu.

„Cože?“ Nakrčil obočí a zastavil se.

„Nebyla na operaci,ta jizva není z operace.“ Odpověděl táta a začal pomalu otírat hnis a krev z jizvy.Zakousla jsem se pevně do rtu a zavřela oči.

„Musíme jet domů,tady je velký hovno abych jí to ošetřil,nejde to zastavit.Kio,teď tě vezmu opatrně do náruče.“ Postavil se a vzal mě do náruče.

„Bolí to.“ Zašeptala jsem a hlavu položila na jeho rameno,styděla jsem se že jsem tak slabá a nic nevydržím.

„Já vím princezno,vydrž to,prosím.“

„Chceš pomoct?“ Zeptal se Niall

„Ne,v pohodě,nedávej si to za vinu Nialle,neudělal si to naschvál.Mějte se kluci.“

***

Seděla jsem na gauči v obývacím pokoji můj bok byl zalepený a ošetřený a táta psal vedle v křesle.

„Zkazila jsem to tati…Promiň mi to.“

„Cože?! Kio co by jsi mohla zkazit? Co to meleš za blbosti?“

„Udělala jsem ti v práci ostudu,protože jsem se rozbrečela kvůli blbý jizvě.“

„Ta jizva hnisá Kio,nic se nestalo,dobře?!“

„Ale…“

„Žádný ale Kio,nic nestalo,konec,tečka.Chceš jít už spát?“

„Já půjdu,ale ty tu klidně buď.Půjdu dneska spát sama,dobrou tati.“

„Kdyby něco budu mít otevřené dveře,ano? Dobrou princezno,mám tě rád.“

„Já tebe tati,dobrou noc.“

Pomalu jsem se zvedla z gauče,aby se jizva bolestně neozvala a vyšla schody.V pokoji jsem přivřela dveře a přešla k rádiu a pustila System of a Down.Lehla jsem si do postele a z nočního stolku jsem si vzala knihu.

 Trust in my self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die

A s posledními tóny jsem upadla do spánku plný bolesti a ztráty.

Probudilo mě když si táta lehal vedle mě,už svítilo slunce,takže bylo už ráno.Byl už v džínách a triku Ramones.

„Ahoj“ Usmál se od ucha k uchu a dal mi pusu na čelo.

„Ahoj tati“

„Dneska jsem měl jet do studia,ale domluvili jsme se,že půjdou všichni sem a probereme všechno potřebný,nevadí ti to?“

„Ne,nevadí,potřebuješ pracovat“

„Dobře,za pár minut tu mají být,kdyby něco budeme dole,ano?“

„Ano…“ Znovu mi dal pusu na čelo a odešel z pokoje.Ještě chvíli jsem v posteli ležela a přemýšlela,pak jsem vstala z postele a převlíkla se do černých tepláků s nášivkami skupin a modrého trika.Vlasy jsem si pomalu rozčesala a dala je do gumičky.

„Čau Eddie,tak jsme tady!“ Zakřičel Niall a všichni se začali smát.

„Ne vážně Nialle,já myslel,že je to duch Kurta Cobaina.“ Věděla jsem,že táta zakroutil hlavou a usmál se.Podívala jsem se směrem k rádiu a zjistila,že ho táta v noci nevypnul a pořád hraje.Zvedla jsem se z křesla a šla dolu,abych je pozdravila a šla si něco vzít k jídlu.

„Ahoj“ Pozdravila jsem a podívala se na tátu,usmál se a podíval se na mě jsem-rád-že-jsi-šla-dolu-děkuju pohledem.

„Ahoj Kio,jak se máš?“ Zeptal se Louis a přišel ke mně,objal mě.

„Já,asi dobře.Jak se máš ty?“

„Jako vždycky,fajn.“ Usmál se a šel do obývaku,kde táta připravil papíry a nějaká cédečka.

„Kio,máš moc hezký tepláky,i když tyhle kapely vůbec neposlouchám.“ Řekl Niall a zastřihal obočím,podívala jsem se na svoje tepláky,a prohlídla si,co na nich vše je.Nirvana,Pearl Jam,System Of a Down,U2,Faith No More,Madball,The Cure,The Doors a pár dalších kapel.

„Nialle,ty a ten tvůj pop.“ Rozesmál se táta a poplácal ho po zádech.

„Pop je nejlepší!“ Zakvičel Niall a rozeběhl se za Louisem do obývaku,skočil na pohovku a ta nespokojeně zavrzala.

„Chceš udělat jídlo?“ Zeptal se taťka a já zavrtěla hlavou na nesouhlas,zvládnu si udělat jídlo,je mi skoro dvacet let.

„Ne,jen pracujte,hned jak to dodělám,půjdu do pokoje.“ Nechtěla jsem jim překážet když musí pracovat.

„Jestli chceš můžeš tu zůstat s námi,ty víš,že nikdy nepřekážíš.“

„Chci dočíst ještě tu Kukačku.“

„Dobře,kdyby něco…“

„Já vím“ Skočila jsem mu do řeči,věděla jsem,že ho můžu kdykoli zavolat.Doširoka se usmál až ukázal zuby,pohladil mě po hlavě a šel do obýváku za klukama...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdravím,tak jsem tu s novým dílem,je o ničem,ale potřebuju se trochu hnout.Budu se snažit přidávát častěji,ale mám hrozně moc zápasů,tréninků a školy.

Tuhle kapitolu věnuju Caroline áká á Payne,protože jsem jí to slíbila,a prostě je boží jak feelsuje.Takže,konec mých keců který stejně nikoho nezajímají.

-Nell ♪♫

BAD BLOOD {l.p}Kde žijí příběhy. Začni objevovat