Do dveří vešel Eddie.Pohledem začal pátrat po pokoji až se zastavil na mně.Smutně jsem se pousmál a podíval se na Kiu.
„Kio," řekl Eddie a přešel k ní,Kia se podívala na něj a snažila se zakrýt obvaz vlasy.Nepomohlo to.Jakmile dala ruku na svoje rameno,Eddie se podíval tím směrem.Ztuhnul.
„Kio!" tentokrát už zařval.Kia se lekla a přikrčila se,začala se klepat a víc brečet.
„Eddie,zavázal jsem jí to,bude už v pohodě," zkusil jsem to zachránit.Když mi nikdo neodpověděl chtěl jsem odejít,ale zastavil mě Eddie.
„Harry?"
„Ano?" broukl jsem a podíval se na ně dva.
„Děkuju ti.Děkuju,že jsi jí našel a zachránil jí." zašeptal a pohladil Kiu po ruce a stoupnul si.
„Rád jsem to udělal,pro ní ano." řekl jsem a prohrábnul si vlasy.Přešel jsem ke Kie a klekl si k ní.
„Potřebuješ něco podat?" byla tak krásná.Tak zničená z vlastního života.Ani jsem si nevšiml že Eddie odešel.
„Ne," řekla jejím typickým tichým hlasem,trochu se zatřásla a vstala.
„Kam jdeš?" optal jsem se a zvedl se,abych jí zastavil.Chytil jsem se jí jemně za nadloktí a trochu s ní cuknul.
„Pro trochu vody." řekla a sklopila pohled na svoje ponožky který měly přes nárt nápis The Doors a okolo jména všech v kapele.
„Dojdu ti tam,lehni si do postele,jo?" ani jsem nečekal na odpověď a vyběhl ze dveří a seběhl schody.Když jsem hledal skleničku za mnou zahřměl hlas mojí prdelky.
„Harolde Dokonalý Zadku můžete mi laskavě říct svojí dokonalou pusinkou-kterou jsem měl včera omotanou okolo mýho kámoše-kde jste byl 25 minut?"
„Pane Louisi Skvělý Vzdychání byl jsem prosím vás u jedný princezny nahoře v komnatě,protože je zlomená a teď jí jdu pro vodu,přidáte se,pane?" přistoupil jsem na jeho hru a pomalu jsem se k němu blížil.Chytil jsem ho za boky a přitáhl si ho blíž k sobě,zavrněl jako kočka a levou rukou sjel na zadek,mezitím co pravou mi jezdil po mí páteři.
„Co udělala ta princezna?" zeptal se a dal mi pusu na krk který začal malinko okusovat.
„Ublížila si." netuším jestli jsem si povzdychl z Kii nebo z Louise,ale myslím,že to bylo za oboje.
„Moc?" zašeptal a dal ruku z mýho zadku.
„Vždycky to musí být hodně." odpověděl jsem mu a trochu ho od sebe odtáhl abych jí tu vodu mohl dát ještě dneska.
„Nevadí že přišel i Loui?" zeptal jsem se když jsem pootevřel dveře.Kia se na nás podívala a možná se mi to zdálo ale pousmála se a zavrtěla hlavou na znamení,že je to v pohodě.
„Ahoj,sluníčko." Loui se usmál a šel k ní.Bedlivě ho sledovala jak se k ní přibližoval.
„Ahoj," zamumlala a podívala se do země „Louisi."
Musel jsem se usmát.Znám jí takovou krátkou dobu a už jí miluju...
•Je to slabý jak prdel,já vím,ale fakt mi došly nápady.Vůbec netuším co tam dát a to je silně v zadku.
Dneska vydaly Tři Sestry klip k Plechovýmu Ježíši...docela se bojím,že tohle je klip co říká sbohem.Snad ne.
Doufám,že si užíváte poslední zbytky prázdnin na 666% .Mějte se hezky,musím si jít lehnout.Ahoj,zdar a čusík.
-Nell♫♪•
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...