„Mám zavolat Eddieho?" zeptal jsem se, když se Kia přikryla peřinou a já zhasnul lampu.
„Ne,musí pracovat."
„Tak dobrou noc,Kio." usmál jsem se a prohrábl si vlasy.Otočil jsem se a přešel ke dveřím.Zastavil mě její hlas.
„Počkej,prosím."
„Co se děje?" otočil jsem se zase zpátky.
„Zapnul bys mi prosím rádio?" zeptala se a konečně se mi podívala do očí.Zakýval jsem hlavou na souhlas a udělal několik dlouhých kroků ke stolu.Chvíli jsem tam mačkal různá tlačítka,protože jsem za boha nemohl přijít, jak se to zapíná a po chvíli se pokojem rozezněly tóny nějaký metalcorový skupiny.
What doesn't kill you
makes you wish you were dead
Got a hole in my soul
growing deeper and deeper
And I can't take
One more moment of this silence
The loneliness is haunting me
And the weight of the world's getting harder to hold up.
Naše hudba asi nebude její šálek kávy.Je celá Eddie,všechno podědila po něm.Styl hudby,styl oblíkání,styl života a i podobu.I když obličej má trochu odlišný od Eddieho.Určitě po mamince.
Já si maximálně poslechnu něco od Rolling Stones,Ramones a Pink Floyd.Tím končím.
„Děkuju, Harry." vytrhl mě z přemýšlení Kiin tichý hlas.Otočil jsem se na ní a usmál se.
„Nemáš zač,princezno.Teď už ale spi." zním jako moje mamka, která mě nutí jít spát.Moje mateřský pudy jsou hrozný.Potřebuju s Louisem dítě a to co nejdřív.Musel jsem se zasmát nad mým přemyšlením.Kia se otočila zády ke mně a tím mi naznačila,-i když ne úmyslně-abych šel pryč,protože chce spát.Otevřel jsem dveře a hrozně se lekl.Stál tam Liam.
„Proč js-" začal mluvit,ale rychle jsem mu naznačil, aby byl ticho.Zavřel jsem dveře a podíval jsem se na něj.Tvářil se naštvaně,asi proto,že jsem ho zastavil při mluvení,ale nechtěl jsem aby vylekal Kiu.
„Mluv potichu.Co jsi chtěl?" zeptal jsem se a usmál se jako andílek,což jsem.
„Chtěl jsem se zeptat, proč jsi tam tak dlouho,ale byl jsem hrubě přerušen jedním kudrnatým satanem." úsměv mi oplatil a drknul do mě.
„Nebyl jsi hrubě přerušen,ale Kia šla spát a nechtěl jsem, aby se lekla, když jsi jako slon přišel." udělal jsem na něj obličej a tím jsem si vysloužil ještě jedno drknutí.
„Nechodím jako slon, tak zavři tu to tvojí,teda už Louisovo pusu."
„Jenom závidíš, že mám Louisovo zadek." vyplázl jsem na něj jazyk a Liam protočil oči.
„Ne, to fakt nezávidím." Prohlásil, když jsem zrovna scházel schody.
„Ale jojo." Musel jsem mít poslední slovo, jinak bych to nebyl já.
Kia's POV
Vzbudila jsem se, když můj krk si žádal o nějakou tekutinu.Porozhlídla jsem po pokoji jestli jsem tady nenechala nějakou skleničku s pitím,ale nic jsem nenašla.Z pod postele jsem si vyndala ponožky, který jsem si nandala a svěsila nohy z postele.Podívala jsem se hodiny, kolik je hodin a zjistila, že není ještě ani půlnoc.Vstala jsem z postele a přešla ke dveřím.Vyšla jsem z pokoje a sešla schody.Dole byl stále nějaký hluk,takže kluci ještě neodešli.Chtěla jsem se nějak proplížit do kuchyně bez toho,aby mě někdo viděl,ale to se mi nepovedlo,protože mě zastavil tátův hlas.
„Co se děje Kio,jsi v pořádku?" cítila jsem na zádech pohled od všech, kteří seděli v obýváku.
„Jo jsem." odpověděla jsem a zašla do kuchyně,potichu jsem zavřela dveře a přešla k lince.Do skleničky, která ležela na pultě, jsem si napustila trochu vody a napila se.Podívala jsem do jedný skříňky,kde byly nějaký sušenky,bonbony a tyhle věcičky.Náhodně jsem vzala první sušenku, kterou jsem viděla a rozbalila si jí.Najednou se za mnou ozval hlas Liama...
•Vůbec nevim co píšu normálně jako poznámku,ale dneska nemám co napsat.Moje problémy se pořád nevyřešily,ale tu kapitolu jsem chtěla napsat.
Ahoj,zdar a čusík.
Btw tuhle kapitolu věnuju justanet_ ,protože #Milk #is #life.
ČTEŠ
BAD BLOOD {l.p}
Fanfiction[Sad story] "Miluju tě,ale nezvládnu být s někým jako jsi ty" Nenáviděla svět.Nenáviděla sebe.Snažila se skrýt před světem,ale nedokázala se skrýt před sebou. Pak uviděla jeho... ----------------------------------------- ALL RIGHTS RESERVED | Nell_P...