Aku merenung ke luar jendela library sekolah .
Yeah sekarang aku kembali dan semuanya menjadi seperti sedia kala.
No more fantasy
No more Werewolf
No more VampireAnd
No more NCT
Aku membelek rantai yang berada di leher aku. Ianya masih cantik terletak di mana tempatnya harus berada.
Tentulah rantai Cube
Tetapi perasaan aku rasa lain apabila tiada sebarang nyalaan dari rantai ini. Hanya seperti loket biasa yang tidak berwarna.
Aku masih termenung mengingati semua yang berlaku waktu hari terakhir aku berjumpa dengan mereka dan balik ke sini semula.
Flashback Pertarungan di gudang
" Xiaojun " aku menangis melihat Xiaojun di belasah teruk oleh Stray Kids.
" Berhenti ! " jerit Taeyong yang baru sahaja sampai bilik dimana aku berada sekarang.
" Wow. Lee Taeyong. Lama dah kita tak berjumpa " Bangchan menepuk-nepuk bahu Taeyong.
Taeyong hanya memberi pandangan menyeramkan yang pada masa itu aku tengok pun bergetar tulang rusuk.
" Dah puas ? " tanya Taeyong masih memandang Bangchan tajam.
" Relax, Lee Taeyong. Permainan baru nak bermula " Bangchan memeluk bahu Taeyong yang tidak memberi sebarang reaksi itu.
" Apa yang kau tak puas hati lagi? " Sungchan menolak Bangchan kuat sehingga terjatuh.
" AUGHHH! " Hyunjin terus mencengkam leher Sungchan dan menolak ke dinding menyebabkan dinding sedikit retak.
Jaemin, Winwin dan Yuta terus menyerang Hyunjin.
" Aku takkan maafkan kau walau apa pun yang terjadi. " Taeyong mula menyerang Bangchan dengan perasaan amarah nya yang membuak-buak.
Member NCT yang lain pun menyerang member STRAY KIDS dan kuncu-kuncunya yang lain.
Rupanya ramai juga kuncu diorang dalam ni. Tak termasuk Got7 lagi.
Dalam kekecohan tersebut, Tiba-tiba tangan aku ditarik oleh seseorang.
" Chenle? " Chenle membawa aku ke satu laluan bilik yang tidak dikenalpasti.
" Chenle " panggil seseorang dari belakang. Kami berdua pun memalingkan muka ke belakang dan ternyata
" Felix " Chenle menarik aku ke sebelahnya.
" Kau nak pergi mana? " Felix menghampiri kami berdua setapak demi setapak.
" Kau nak apa dari kitorang? " Chenle mengeluarkan gigi taringnya yang panjang dan mata hitamnya.
Comel lah pula tengok Chenle macam ni.
" Chill bro. Aku taknak apa-apa, yang aku nak sekarang Naerin " Felix memegang tangan aku ingin membawa pergi tetapi Chenle lebih pantas seperti yang disangkakan.
YOU ARE READING
❝ C U B E ❞ - N C T
Фэнтезиᴍᴀᴍᴘᴜᴋᴀʜ ᴀɴᴅᴀ ᴛᴇʀᴜsᴋᴀɴ? ɪ'ᴍ ᴅᴀʀᴇ ʏᴏᴜ sᴛᴀʀᴛ : 16 / 10 / 2020 ᴇɴᴅ : 27 / 02 / 2021 - ᴠᴏᴛᴇ, ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ - #rank3nct[180821]