Help or Die (19)

233 63 7
                                    

" Taeyong ! " aku menumbuk dada Taeyong berkali-kali .



" Choi Naerin " aku mendengar seseorang memanggil nama aku dari belakang . Bila pusing je





" Yangyang ? " aku mengesat hingus aku menggunakan kain yang berada di sebelah aku .






" Uljima ! Saya okay lah " Yangyang ketawa kecil melihat muka aku yang sembam 





" LIU YANGYANG ! " panggil Taeyong dingin .



Yangyang memandang ke arah Taeyong yang berada di sebelah aku .



Ayokk Taeyong nak marah


" Kau fikir lawak ke ! " Taeyong melirik tajam .




Yangyang sudah tidak senang duduk .




Ha tu lah , main-main lagi. Kan leader da marah


" Mian hyung. Yangyang saja je " Yangyang membuat muka poutnya .




AAAA KAU PIKIR COMEL KE LIU YANGYANG !



" Dah jom balik . Kang kena serang tiba-tiba. Memang habislah " kata Doyoung lalu mengheret Yangyang keluar dari bilik tersebut .




" Haih dia ni . Buat orang risau je " aku menjeling kelibat Yangyang dari jauh.




" Kau suka Yangyang ? " tanya Taeyong yang berada di sebelah aku .





Aku menggigit bibir .



Aduh dia ni dah kenapa tanya macam tu


" Jadi, betul lah kau suka Yangyang " Taeyong berjalan laju meninggalkan aku di belakang




" Taeyong ! " aku berlari anak mendapatkannya .




Asal makin lama makin pelik diorang ni



" Nak ape " Taeyong memandang aku yang terjungkit-jungkit berlari ke arahnya



" Argh " perutku terasa sakit yang amat




perut oh perut kenapa kau nak sakit sekarang ha .




" Naerin. Kau okay ke tak ni ? "



→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→





" Guys ! Yangyang is comeback ! " jerit Chenle sesampai sahaja ke dalam gudang mereka.





" Hah ? Yangyang ? LIU YANGYANG ? " tanya Kun tidak percaya.






" GEGE ! " jerit Yangyang lalu memeluk Kun dengan erat .





" NI YANGYANG KE ? " Haechan menggoncang tubuh Yangyang dengan kuat


" Nae Nae ! Aduh pening kepala aku " Yangyang memicit kepalanya sendiri.



" AKU RINDU KAU LIU YANGYANG ! " Hendery menolak Kun ketepi lalu memeluk Yangyang . Sampai tak bernafas orang tu dibuatnya.



" Eh. Mana Naerin ? " tanya Renjun sambil menjengah-jengah ke beranda .




" Tadi dia jalan dengan kitorang . Maybe Taeyong ajak dating kut " Chenle mencuri air kotak susu kepunyaan Jungwoo .




" DATING ? " semua mata memandang ke arah Xiaojun yang berada di hadapan lift itu.




❝ C U B E ❞ - N C TWhere stories live. Discover now