" Fighting ! " bisik Taeyong kepada ahli NCT yang pergi ke gudang Stray Kids.
" Awak pasti ke nak buat macam ni ? " aku menggenggam rantai Cube kepunyaan Taeyong.
" Nae. Yang pasti, kau selamat " Taeyong memegang bahu aku.
Aku masih terdiam. Betul ke dia betul-betul nak serahkan rantai ni dekat Stray Kids? Semua kuasa ada dalam ni.
" Palli wa Naerin-ah. Kaki aku dah penat ni " Doyoung mengurut kakinya.
Eee dia ni kang.
" Slurp " semua mata memandang ke arah Jungwoo.
" Diam lah sikit hyung " Renjun merampas susu kotak kepunyaan Renjun.
" Tau lah. Jangan rampas " Jungwoo menjeling Renjun.
Time macam ni pun diorang bergaduh lagi. Ish ish ish
" Dah. Kau bila nak masuk " Jaehyun menolak aku memasuki Gudang.
Aku sebenarnya takut yang teramat takut.
Masuk sahaja ke dalam, pintu gudang terus tertutup rapat seperti sudah dirancang.
" Pstt pstt " aku mendengar satu bisikan atau panggil maybe.
Aku menuju ke arah panggilan tersebut dan ternyata
JISUNG !
" Jisung- ah " jerit aku lalu berlari ke arah Jisung.
" Berhenti " yeah sapa lagi kalau bukan ahli Stray Kids yang psycho lagi kan werewolf.
pe aku merepek ni
Aku bergerak selangkah untuk mendapatkan Jisung.
" Aku cakap berhenti kalau tak aku bunuh dia ni "
" Relax Felix. Tak best lah kalau biar dia mati senang-senang " Bangchan berjalan keliling aku.
" Habis tu? " Felix menyimpan kuku nya semula.
" How about. Kita have fun dulu. Takkan nak biar ending dia senang macam ni " Bangchan gelak besar.
" Korang nak apa? " aku memberanikan diri even aku tengah menggigil sekarang ni.
Kena lah acah cool depan dorang ni.
" Kau mati " Hyunjin terus kelar leher aku menggunakan kuku tajamnya.
Nct P.o.V
" Korang! Apa kita nak buat ni? " Jeno merendap-rendap daripada lubang kecil gudang tersebut.
" NAE APA KITA NAK BUAT. NAERIN DAH MATI " Doyoung menggoncang tubuh Taeyong dengan laju.
" Jangan risau. Taro tahu rancangan diorang " satu suara datang dari pintu belakang gudang tersebut.
" Shotaro "
" Diorang takkan senang-senang bunuh Naerin macam tu je " Shotaro mula membuka cerita tentang rancangan Stray Kids
" Lepas diorang bunuh Naerin, diorang akan pulihkan semula Naerin guna rantai Cube Taeyong " Taeyong terus terbangun.
YOU ARE READING
❝ C U B E ❞ - N C T
Fantasíaᴍᴀᴍᴘᴜᴋᴀʜ ᴀɴᴅᴀ ᴛᴇʀᴜsᴋᴀɴ? ɪ'ᴍ ᴅᴀʀᴇ ʏᴏᴜ sᴛᴀʀᴛ : 16 / 10 / 2020 ᴇɴᴅ : 27 / 02 / 2021 - ᴠᴏᴛᴇ, ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ - #rank3nct[180821]