Mengarut (20)

228 60 6
                                    

Aku naik ke tingkat 5 untuk pergi ke bilik Yangyang. Dalam perjalanan aku terserempak dengan Taeyong.



Aku terus mengalihkan pandangan aku daripada bertembung dengannya.




Tu tindakan tak dikawal okay .




Aku malu nak berhadapan dengan dia walaupun terserempak .





" Naerin " badan aku terus terkaku di satu tempat .




Taeyong tegur aku ?




" Naeㅡrin . Aku tahu perasaan kau sekarang " Taeyong berdiri di hadapan aku yang masih terkaku .




" NaㅡNae ? "






" Aku ada benda nak bagitahu " Taeyong mengambil tangan aku




OH NO !

PLEASE NO LEE TAEYONG !




" Aku rasa aku dah mula sukaㅡ "




" Aaa Yangyang ! " aku ternampak Yangyang keluar dari biliknya lalu terus pergi ke arah Yangyang meninggalkan Taeyong.





" Oh Naerin ! " Yangyang melambai tangan.



Serius aku cakap. Aku rindu Yangyang.





" Nak pergi mana ? " aku dapat lihat Yangyang berpakaian sukan atau boleh dikatakan baju basketball.





" Nak pergi court . Wae? "





" Nak ikut ! "




" Tak boleh " tetiba ada orang menyampuk pula.




" Wae? " tanya aku pelik



Tetiba je dia ni



" Kau sakit kan " cepat-cepat aku menekup mulut Xiaojun lalu bawanya ke tempat sunyi





" Kenapa awak cakap depan Yangyang ? " masa tu dia dah janji taknak bagitahu sesiapa pasal sakit aku.  Dasar lor mungkir janji.





" Bukan sengaja " Xiaojun memandang tempat lain tanpa rasa bersalah.




" Ingat tau awak dah janji takkan bagitahu sesiapa pasal ni " aku mengeluarkan jari kelingking aku sebagai tanda berjanji.




" Hurm " Xiaojun hanya mengabaikan aku lalu terus pusing untuk pergi dari situ.





" Xiaojun ! " aku menarik Xiaojun dengan pantas.





" Okay aku janji dan— " Xiaojun menyambut jari kelingking aku tanpa menghabiskan ayatnya.





" Dan? " apa pula lah mamat ni nak.




" You're mine now "




" APA ?! " jerit aku kuat. Dia ni betul ke tak ni. Dia demam ke apa ni?






" Awak demam ke ha? Dah takyah nak merepek eh " aku menarik jari aku untuk pergi dari situ.



but XIAOJUN TAK LEPAS ?





TOLONG LAHHHH



HUWAAA





" Ehem " aku dan Xiaojun terus memandang ke arah suara tersebut.




❝ C U B E ❞ - N C TWhere stories live. Discover now