Werewolf Jahat (9)

248 66 6
                                    

" Naerin ! Naerin ! "

Aku cuba membuka mataku dengan luas. Cahaya terang terpapar di mataku .


" Winwin ? " tanya aku lalu menggosok mata .



" Bangun pun kau ! " Winwin memeluk aku . Perangai Winwin memang sama macam perangai bff aku dekat dunia nyata.


" Apa jadi dekat saya ? " aku menolak sedikit badan Winwin



" Tadi kau hilang , lepas tu aku cari kau tak jumpa, last-last aku jumpa kau dekat sini. Nasib kau tak kene serang dengan we ㅡ "



Kata-kata Winwin tergantung apabila dia merasakan ada sesuatu di belakang aku .



" Naerin ! " aku ditolak kuat sehingga badan aku tercampak ke tepi .


Aku tersangat terkejut sekarang ni . Apa yang aku dapat lihat, Winwin sedang diserang sekumpulan Werewolf jahat .


Macam mana aku tahu jahat ? Sebab entahlah . Aku rasa sebab diorang memang jahat HAHA


jap --- ape aku nak buat sekarang ni ?


Aku sedikit menangis apabila ternampak Winwin diserang dengan teruk .


" Winwin ! " jerit aku mengambil perhatian beberapa ekor werewolf yang menyerang Winwin tadi .



" NAERIN LARI !!! " jerit Winwin bersungguh-sungguh menguatkan tubuhnya.


Aku memang nak lari sekarang. Tapi kau faham tak kaki aku tak boleh gerak ?

MACAM KENE GAM WEH .

" Siapa dia ni ? New target ? " tanya seekor werewolf di hadapan aku.

Aku tengah nangis dalam hati sekarang. Tak boleh nak buat ape. Kaki aku ni kenapa tiba-tiba jem ha ?

Aku memaki hamun kaki sendiri.

" Naerin aku kata lari--- ARGH !! " aku ternampak Winwin seperti bukan Winwin.

kau faham tak ? DIA DAH BERTUKAR JADI WEREWOLF


MASYAALLAH BURUK BETOL RUPA


" Winwin ~ " Aku menangis perlahan menyebut nama Winwin.


Kenapa aku perlu ada dekat sini ? Bukan aku yang patut ada dekat sini. Kenapa aku ?


" AWUUUUUU !!!!! " aku mendengar bunyi Werewolf sangat kuat .


Tu ketua diorang ke ? Atau ----


" Jangan dekat dengan dia ! " kata seseorang dan beberapa pengikutnya.


Aku membuka mata aku. Aku kenal suara siapa .

" XIAOJUN !! " aku menguatkan diri untuk berlari ke arah Xiaojun. aku terus mencapai tangan Xiaojun untuk naik ke atas bukit kecil di sebelah.

" Kau okay ? " tanya Xiaojun .

" Winwin !! Tolong dia !! Selamatkan dia ! " kata aku sambil menangis .


" Ye. Kau duduk sini diam-diam . Jangan pergi mana-mana sampai semuanya selesai " Xiaojun terus pergi ke bawah bukit lalu diikuti oleh member Wayv yang lain .


Aku memeluk tubuh . Aku memerhati rantai di leher aku . Bernyala


Aku memandang kiri dan kanan. Aku ternampak tubuh Taeyong dalam semak samun di belakang aku.

Tapi--

Gigi taring .....

Mata merah .....

Benda ni menakutkan aku


Aku terus mengalihkan pandangan aku ke perlawanan antara werewolf baik dan werewolf jahat

By the way, Werewolf jahat ni handsome juga an


HAHAHA


Aku terus menampar diri aku sendiri

sedar sedar

Tapi betul lah muka diorang macam group Kpop Idol tu .. Apa namanya tu


Biashe la aku bukannya kpoppers .

OUH HAAAA

Stray Kids !








to be continued

vote

comment

❝ C U B E ❞ - N C TWhere stories live. Discover now